football360 logo

شروع طوفانی سپاهانی‌ها در بازار تابستانه؛ رضایی و شکاری شاگرد مورایس شدند!

07 تیر 1402 ساعت 17:1592 نظر
مهاجم سابق استقلال و تراکتور تبریز و همچنین وینگر پیشین گل‌گهر سیرجان با امضای قراردادی رسمی سپاهان اصفهان پیوستند و شاگرد ژوزه مورایس شدند.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان اصفهان در نقل‌وانتقالات تابستانه و زمستانه فصل گذشته در شرایطی با نظر ژوزه مورایس فعالیت خود را پیش برد که با توجه به حفظ شهریار مغانلو در فهرست خود، سپاهانی‌ها تصمیم گرفتند تا به سراغ جذب بازیکن نام‌آشنا در خط حمله خود نروند و به جز عیسی مرادی که از تیم لیگ یکی خوشه‌طلایی ساوه به جمع شاگردان مورایس پیوست، بازیکن دیگری به جمع طلایی‌پوشان اضافه نشد. با وجود آنکه مغانلو در فصل اخیر آقای گل شد اما گفته می‌شود که مورایس از روند خط حمله تیمش رضایت نداشته و به دنبال تقویت آن در بازار تابستانه پیش از لیگ بیست‌وسوم است.

مورایس نام چند گزینه خارجی را مورد بررسی قرار داده و در کنار این اسامی شرایط مهاجمان ایرانی را هم بررسی کرده است. سرمربی پرتغالی بعد از بررسی گزینه‌های موجود در بازار تابستانه، از مدیران باشگاه سپاهان خواست تا با رضا اسدی و کاوه رضایی وارد مذاکره شوند؛ آن‌هم در شرایطی که اسدی در پست هافبک میانی هم می‌تواند برای طلایی‌پوشان به میدان برود اما با توجه به تعدد پیشنهادات دریافتی، هنوز اسدی تصمیم نهایی خود را در زمینه انتخاب تیم جدید نگرفته اما سپاهانی‌ها توانستند رضایت کاوه رضایی را برای حضور در اصفهان جلب کنند.

طلایی‌پوشان اصفهانی با وجود آنکه سرمربی‌شان برای حضور در لیگ بیست‌وسوم مشخص بود اما در طول 18 روز اخیر هیچ فعالیتی در بازار تابستانه نداشتند و به جز دائمی‌شدن قرارداد پیام نیازمند، خبر نقل‌وانتقالاتی رسمی از اردوگاه طلایی‌پوشان مخابره نشد. مدیران باشگاه سپاهان امروز طلسم‌شکنی کردند و کاوه رضایی به اولین بازیکنی تبدیل شد که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شود و رضایی امروز در دفتر باشگاه سپاهان قراردادش را رسمی کرد.

کاوه تا پایان لیگ بیست‌وششم در سپاهان!

کاوه رضایی که در فوتبال اصفهان و تیم ذوب‌آهن درخشش چشمگیری داشت و از آن تیم توانست به استقلال راه پیدا کند و سپس لژیونر شد، فصل خوبی را در تبریز پشت سر نگذاشت؛ به‌ویژه آنکه او در نقل‌وانتقالات زمستانی به امید جدایی از تراکتور و پیوستن به استقلال، فسخ یک‌طرفه‌ای را انجام داد اما این فسخ مورد پذیرش فدراسیون فوتبال و البته دادگاه عالی ورزش قرار نگرفت و همین مسئله باعث شده تا تراکتوری‌ها به دنبال شکایت از رضایی و دریافت حکم محرومیت علیه او باشند.

رضایی با وجود آنکه در خطر محرومیت 4 تا 6 ماهه به دلیل فسخ غیرقانونی قرار دارد، امروز پای میز مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان نشست و بعد از انجام توافقات اولیه، قراردادش را به مدت 3 سال با طلایی‌پوشان اصفهانی به امضا رساند تا بتواند تا پایان لیگ بیست‌وششم در تیم سپاهان بماند. با وجود جذب کاوه رضایی، به نظر می‌رسد که سپاهانی‌ها همچنان در تلاش برای جذب یک مهاجم دیگر خواهند بود و حضور همزمان شهریار مغانلو و کاوه رضایی در نقش مهاجمان سابق استقلال و پرسپولیس می‌تواند جذابیت مضاعفی به خط آتش طلایی‌پوشان بدهد.

مهاجم جدید و 31 ساله سپاهان اصفهان در فصل اخیر تنها در 7 مسابقه در لیگ برتر و جام حذفی فرصت بازی به‌دست آورد که در 4 مسابقه در ترکیب اولیه تراکتور حضور داشت. او با وجود آنکه فرصت بازی کمی در اختیار داشت، توانست 2 گل برای تیم تراکتور به‌ثمر برساند و جالب آنکه یکی از گل‌های کاوه رضایی به تیم سپاهان اصفهان بود و او حالا باید در فصل جدید در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی به میدان برود.

شکاری، دومین صید طلایی‌ها در بازار تابستانه

سپاهانی‌ها بلافاصله بعد از جذب کاوه رضایی به سرعت به سراغ رونمایی از دومین خرید تابستانی خود رفتند و خبر توافق 2 ساله با رضا شکاری را رسانه‌ای کردند؛ آن‌هم در شرایطی که در روزهای گذشته اخبار ضدونقیضی درباره آینده کاری شکاری به گوش می‌رسید اما با توجه به پیام خداحافظی شب گذشته او خطاب به هواداران گل‌گهر، به نظر می‌رسید که این وینگر باتجربه در مسیر پیوستن به سپاهان قرار دارد. شکاری در شرایطی از گل‌گهر جدا شد که بند فسخ 300 هزار دلاری خود را فعال کرد و توانست به سرعت تیم جدید خود را انتخاب کند.

رضا شکاری یکی از چهره‌های جذاب بازار تابستانه بود؛ به‌ویژه آنکه او در فصل گذشته توانست 8 گل برای گل‌گهر به‌ثمر برساند و 5 پاس گل هم در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. با وجود آنکه گفته می‌شد تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال هم به دنبال جذب او هستند اما در نهایت سپاهانی‌ها هزینه حق فسخ او را متقبل شدند و بعد از توافقات شخصی با شکاری، امروز قرارداد این وینگر خوش‌تکنیک را رسمی کردند تا سپاهانی‌ها با جذب دو بازیکن جدید، شروع طوفانی در بازار تابستانه داشته باشند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری