football360 logo

پایان کار عارف غلامی در استقلال؛ یک جدایی با شائبه ورزشی نبودن

10 تیر 1402 ساعت 12:2482 نظر
جدایی عارف غلامی از استقلال از نظر خیلی‌ها به جدایی وریا غفوری شباهت دارد.

به گزارش فوتبال 360، یکی از ابهامات پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستان 1402 آینده عارف غلامی در تیم استقلال بود، موضوعی که با ابهامات فنی و غیرفنی آمیخته شده بود.

مدافع باتجربه استقلال یکی از نفراتی است که قراردادش با آبی پوشان پایتخت تمام شده و اقدامی برای حفظ او هم صورت نگرفته بود، امروز رسما جدایی‌اش از جمع آبی‌ها اعلام شد. حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در این باره موضع‌گیری کرد و از جدایی عارف خبر داد.

این جدایی البته بدون حرف و حدیث هم نیست. روزنامه خبرورزشی در این باره نوشت: «باتوجه به بروز برخی مشکلات انضباطی در فصل گذشته از سوی این بازیکن، این شایعه در فضای مجازی مطرح شد که باشگاه استقلال دیگر حق عقد قرارداد با مدافعش را ندارد. شایعه‌ای شبیه به شایعه مربوط به قطع همکاری استقلال و وریا غفوری در پایان لیگ برتر بیست‌ویکم». باشگاه استقلال فصل گذشته در اقدامی عجیب مدافع خود را بنا بر دلایل غیرورزشی جریمه کرده بود.

منتشر شدن این شایعه موجب شد تا گروهی از هواداران استقلال در روزهای گذشته به حمایت از این بازیکن بپردازند. ایجاد این فضا باعث شد تا حجت کریمی امروز درباره شایعه ممنوع‌الکاری این بازیکن توضیح دهد. سرپرست مدیرعاملی استقلال دراین باره گفت: «چنین چیزی صحت ندارد. قرارداد غلامی تمام شده و در لیست سرمربی هم نیست. می‌تواند جدا شود. مشکلی برای فعالیتش وجود ندارد ‌و می‌تواند به هرتیمی که می‌خواهد برود. برای او در ادامه مسیرش آرزوی موفقیت داریم».

غلامی از سال 1398 در استقلال حضور داشت و با پیراهن استقلال به تیم ملی رسید. او در چند بازی بازوبند کاپیتانی استقلال را هم به بازو بست. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری