football360 logo

روز خوب تیمِ نکونام در پاس قوامین؛ گلزنی خرید جدید استقلال مقابل پیکان

22 تیر 1402 ساعت 19:2572 نظر
آبی‌پوشان پایتخت در دیداری دوستانه توانستند مقابل پیکان تهران به برتری 3 گله دست پیدا کنند.

به گزارش فوتبال 360، جواد نکونام با توجه به لغو اردوی برون‌مرزی استقلال در حال برنامه‌ریزی برای تنظیم برنامه آماده‌سازی آبی‌پوشان پایتخت تا پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم است. گفته می‌شود که آبی‌ها قرار است به‌زودی اردوی آماده‌سازی خود را در کردان کرج آغاز کنند اما پیش از حضور در کرج، نکونام به دنبال محک زدن آمادگی بازیکنان تیمش است. با وجود آنکه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه استقلالی‌ها نتوانسته‌اند فعلاً عملکرد چشمگیری داشته باشند، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت امروز (پنجشنبه) شاگردانش را در یک بازی دوستانه به میدان فرستاد.

آبی‌پوشان پایتخت که پیشتر در اولین بازی دوستانه با هدایت جواد نکونام مقابل تیم امید استقلال قرار گرفته بودند و با بردی 4 گله کار خود را به پایان رساندند، عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران در دیداری تدارکاتی مقابل پیکان قرار گرفتند. خودروسازان بعد از جدایی مجتبی حسینی، امروز با هدایت رسول خطیبی در برابر شاگردان نکونام قرار گرفتند و امیدوار بودند تا بتوانند در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند.

نکونام با توجه به اینکه هنوز فهرست بازیکنان موردنیاز جذب نشده‌اند، ترکیب اولیه استقلال را با تلفیقی از بازیکنان فصل گذشته و دو خرید جدید آبی‌ها چینش کرد؛ به‌طوری‌که در ترکیب اولیه استقلال مقابل پیکان در بازی دوستانه امروز، علیرضا رضایی، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و امیرارسلان مطهری حضور داشتند و در نیمه نخست شاگردان جواد نکونام توانستند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند.

محمدی با گلزنی کارش را در استقلال آغاز کرد

آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی که نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل رو به پایان بود، روی پاس آرش رضاوند توسط امیرارسلان مطهری به گل رسیدند تا نیمه نخست با برتری یک‌گله شاگردان جواد نکونام خاتمه یابد. در نیمه دوم، سرمربی استقلال به سراغ تغییر و تحولات در ترکیب تیمش رفت و در نقطه مقابل هم رسول خطیبی تغییراتی را در ترکیب پیکان ایجاد کرد تا دو تیم با شمایلی متفاوت در نیمه دوم برابر هم صف‌آرایی کنند که بازهم در نیمه دوم استقلال تیم برتر زمین مسابقه بود.

مهرداد محمدی که یکی از خریدهای تابستانی استقلال محسوب می‌شود، در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی توانست دروازه پیکان تهران را باز کند تا اختلاف به دو گل برسد و در ادامه تلاش شاگردان رسول خطیبی برای جبران گل‌های خورده بی‌ثمر بود اما در نقطه مقابل، سبحان خاقانی وینگر جوان تیم استقلال که در نقش بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، توانست دروازه پیکان را باز کند تا آبی‌پوشان پایتخت به گل سوم در مسابقه امروز دست پیدا کنند. با گلزنی امیرارسلان مطهری، مهرداد محمدی و سبحان خاقانی، دومین بازی دوستانه استقلال با هدایت جواد نکونام پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم هم با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید تا روند خوب آبی‌ها با هدایت نکونام حفظ شود. این احتمال وجود دارد که با توجه به جذب احتمالی چند بازیکن جدید، مسابقه دوستانه امروز آخرین فرصت برای برخی بازیکنان فصل گذشته استقلال بوده باشد.

علی خطیر سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در کنار ابراهیم شکوری قائم‌مقام باشگاه پیکان از جمله تماشاگران ویژه مسابقه دوستانه امروز بودند. همچنین سامان نریمان‌جهان هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان در کنار جابر انصاری مهاجم پیشین استقلال هم امروز با حضور در ورزشگاه پاس قوامین از نزدیک دوئل دوستانه تیم‌های استقلال تهران و پیکان تهران را تماشا کردند. گفته می‌شود که این دو بازیکن در حال مذاکره با مدیران باشگاه پیکان هستند و احتمال حضور آن‌ها در فهرست تیم پیکان برای حضور در لیگ بیست‌وسوم وجود دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری