football360 logo
360-club
360-club-icon

روز متفاوت سرخابی‌ها در بازی‌های پیش‌فصل؛ از 4 تایی شدن استقلال تا هت‌تریک پرسپولیسی‌ها در پیروزی

26 تیر 1402 ساعت 20:2363 نظر
استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل برابر تیم‌های هوادار و پیکان قرار گرفتند.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وسوم قرار است از دوازدهم مردادماه آغاز شود و تیم‌های برای رسیدن به فرم ایده‌آل برای حضور در لیگ بیست‌وسوم در حال گذراندن آخرین مراحل آماده‌سازی هستند. استقلال و پرسپولیس که روزهای متفاوتی را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پشت سر گذاشتند، حالا برای رسیدن به فرم ایده‌آل در حال برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستند؛ به‌طوری‌که امروز (دوشنبه) استقلال میزبان هوادار تهران بود و پرسپولیس هم مقابل پیکان تهران قرار گرفت.

آبی‌پوشان پایتخت پیش از برگزاری مسابقه دوستانه امروز، تجربه انجام بازی مقابل تیم امیدهای استقلال و البته پیکان تهران را داشتند که هر دو مسابقه با برتری شاگردان جواد نکونام به پایان رسیده بود. پرسپولیس هم در زمینه کسب پیروزی در بازی‌های دوستانه موفق عمل کرده و توانسته بود پیش از بازی امروز مقابل پیکان، در دیدار برابر تیم‌های شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان به پیروزی برسد و دو تیم پرطرفدار پایتخت با دو برد در 2 مسابقه خود را به سومین بازی پیش‌فصل رسانده بودند.

شکست استقلال در روز آشتی‌کنان نکونام و فکری

استقلال امروز (دوشنبه) در کمپ ناصر حجازی میزبان تیم هوادار تهران بود. نکته جالب‌توجه این بازی دوستانه، آشتی‌کنان جواد نکونام و محمود فکری بعد از حواشی بازی جنجالی استقلال و فولاد بود. در مسابقه امروز نکونام با توجه به محدودیت بازیکنانی که در اختیار داشت، از 17 بازیکن در ترکیب تیمش بهره برد و به سینا سعیدی‌فر، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین زواری، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امیرعلی صادقی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، پیمان بابایی، ارسلان مطهری و حسام اسکندری میدان داد.

آبی‌ها در مسابقه امروز نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و نمایش ضعیف شاگردان جواد نکونام باعث شد تا بازی دوستانه امروز با برتری 4 بر 2 تیم هوادار به پایان برسد. محمدحسین مرادمند و امیرارسلان مطهری برای استقلال و بابک مرادی، سعید سحرخیزان، سبحان پسندیده و محسن سفیدچقایی برای هوادار گلزنی کردند. گل اول تیم هوادار که توسط بابک مرادی به‌ثمر رسید، از روی نقطه پنالتی وارد دروازه آبی‌پوشان پایتخت شد؛ پنالتی‌ای که با خطای محمدحسین مرادمند روی سعید سحرخیزان نصیب بنفش‌پوشان شد.

سومین برد پرسپولیس با سومین کلین‌شیت پیاپی!

پرسپولیس که روز گذشته در برابر استقلال خوزستان قرار گرفته بود، امروز در ورزشگاه دستگردی تهران مقابل پیکان صف‌آرایی کرد. یحیی گل‌محمدی به مانند دو بازی گذشته تصمیم گرفت تا هم به ستاره‌های باتجربه تیمش میدان بدهد و هم بازیکنان جوان را در ترکیب تیمش بیازماید که نکته مهم ترکیب اولیه پرسپولیس نسبت به بازی روز گذشته، حضور همزمان زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی به جای زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بود.

سرخ‌پوشان پایتخت در هر دو نیمه نمایش خوبی را از خود به جای گذاشتند که در نیمه نخست، ارسال شهاب زاهدی با اشتباه دروازه‌بان پیکان همراه شد و گل اول بازی به سود پرسپولیس به‌ثمر رسید. در نیمه دوم نوبت به درخشش جوانان پرسپولیس رسید و علیرضا خدادادی توانست گل دوم را وارد دروازه خودروسازان کند تا برای سومین بازی پیاپی در پیش‌فصل، سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند به پیروزی برسند و جالب آنکه هر 3 برد تیم پرسپولیس هم با ثبت کلین‌شیت همراه بوده است. پرسپولیسی‌ها بعد از بازی امروز، به اردوی 3 روزه در تهران می‌روند و جمعه یک دیدار دوستانه دیگر برگزار می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...