football360 logo
360-club
360-club-icon

جنگ جذاب دروازه‌بان‌ها در سیرجان؛ اخباری آمد، فروزان ماند

26 تیر 1402 ساعت 12:3016 نظر
محسن فروزان در گل‌گهر ماندنی شده تا فصل آینده دو چهره سرشناس در خط دروازه این تیم سیرجانی حضور داشته باشند.

به گزارش فوتبال 360، گل‌گهری‌ها این روزها در کشور ترکیه در حال گذراندن اردوی پیش‌فصل هستند و مارینوس اوزونیدیس به دنبال آن است تا در این اردو نسبت به شرایط فنی بازیکنان تیمش آشنایی کامل را به‌دست آورد. همزمان با حضور تیم سیرجانی در ترکیه، مدیران باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند مطابق خواسته‌های کادرفنی، اقدام به جذب بازیکن کنند و آخرین خبرها از اردوی گل‌گهر، درباره جذب سامان فلاح است که گفته می‌شود رایزنی‌ها برای جذب این مدافع جوان به مراحل پایانی نزدیک شده است.

سرمه‌ای‌پوشان در بازار تابستانه موفق به جذب ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی ممی‌زاده، علیرضا کوشکی و حمید بوحمدان شدند و البته مهم‌ترین خرید آن‌ها در خط دروازه انجام شد که محمدرضا اخباری از تیم تراکتور تبریز جدا و به جمع شاگردان مارینوس اوزونیدیس اضافه شد. اخباری در شرایطی قراردادش را با تیم سیرجانی امضا کرد که به نظر می‌رسید او قرار است در فصل جدید با یک دروازه‌بان جوان برای رسیدن به پیراهن شماره یک گل‌گهر رقابت کند اما حالا معادلات علیه این دروازه‌بان باتجربه تغییر کرده است.

سرگیجه اوزونیدیس برای انتخاب شماره یک

محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان دوم فصل گذشته گل‌گهر سیرجان راهی ملوان بندرانزلی شده و در شرایطی‌که تصور می‌شد بعد از جذب محمدرضا اخباری، محسن فروزان هم در مسیر جدایی از جمع سرمه‌ای‌پوشان قرار گیرد و فصل آینده کارش را در تیم دیگری پیش ببرد، اما معادلات تغییر کرده و فروزان با مدیران باشگاه سیرجانی توافق کرد تا یک فصل دیگر در تیم گل‌گهر باقی بماند. با توجه به حفظ فروزان و جذب اخباری، به نظر می‌رسد که سرمربی یونانی گل‌گهر کار سختی برای انتخاب شماره یک تیمش دارد.

گل‌گهر فصل گذشته با 36 گل خورده، پنجمین خط دفاعی ضعیف فصل بود و به نظر می‌رسد که راهکار اوزونیدیس برای رفع این چالش، استفاده از دو دروازه‌بان ترازاول در فهرست تیمش بوده است. فروزان که پیشتر در دوره حضورش در استقلال هم برای رسیدن به پیراهن شماره یک تلاش زیادی را انجام داد، حالا در گل‌گهر هم با شرایط مشابهی مواجه شده و باید برای حفظ موقعیت خود در دروازه تیم سیرجانی با دروازه‌بان شماره یک فصل گذشته تراکتور رقابت کند! 

آمار به نفع اخباری!

محمدرضا اخباری پیش از آنکه قراردادش را با گل‌گهر سیرجان امضا کند، از تیم استقلال تهران هم پیشنهاد داشت اما در نهایت او تصمیم گرفت که در سیرجان فوتبال خود را دنبال کند. اخباری که جدایی غیرمنتظره‌ای از گل‌گهر داشت، در فصل گذشته در 27 بازی لیگ برتری در خط دروازه تراکتور ایستاد و توانست 13 کلین‌شیت را به‌ثبت برساند و 29 گل خورده در کارنامه او به‌چشم می‌خورد که در قیاس با آمار فصل گذشته محسن فروزان، اخباری شرایط بهتری دارد.

فروزان در لیگ بیست‌ودوم روزهای خوبی را در ترکیب گل‌گهر سیرجان نگذراند؛ به‌طوری‌که در 20 مسابقه، تنها 6 کلین‌شیت داشت و 26 بار دروازه او باز شد تا به لحاظ آمار و ارقام شرایط علیه این دروازه‌بان باتجربه باشد. محمدرضا اخباری در 30 سالگی و محسن فروزان در 35 سالگی در تلاش برای رسیدن به پیراهن شماره یک گل‌گهر هستند و به نظر می‌رسد که در این مسیر باتوجه به آمار و ارقام اخباری، او شانس بیشتری برای جلب رضایت سرمربی یونانی دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...