football360 logo
360-club
360-club-icon

آغاز پیش‌بینی فوتبال360 با جوایز استثنایی؛ این‌بار چه‌کسانی برنده پژو 207 می‌شوند؟

08 مرداد 1402 ساعت 16:00332 نظر
مسابقه بزرگ پیش‌بینی فوتبال360 با شروع لیگ برتر ایران آغاز شده‌است.

به گزارش فوتبال 360، فوتبالی‌ها از این هفته می‌توانند با شرکت در مسابقه بزرگ پیش‌بینی فوتبال 360 در یک چالش جذاب با جوایز قابل توجه شرکت کنند.

لیگ برتر ایران (فصل 1403-1402) از این هفته آغاز می‌شود و فوتبال 360 هم از این هفته مسابقه پیش‌بینی خود را مانند سال گذشته شروع کرده‌است. فصل گذشته مسابقه پیش‌بینی فوتبال360 در سه بخش لیگ ایران، فوتبال اروپایی و جام جهانی 2022 برگزار شد و به برندگان هم جوایز نفیسی اهدا شد. سه برنده به پژو 207 رسیدند و به چندین نفر دیگر هم جوایز چند میلیون تومانی اهدا شد.
با شروع فصل جدید مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360، رقابت برای رسیدن به دو دستگاه پژو 207 در بخش پیش‌بینی لیگ ایران و بازی های اروپایی دوباره آغاز شده‌است.

در مسابقه پیش بینی فوتبال 360 شرکت کنید!


پیش‌بینی فوتبال 360 به چه صورت است؟

مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360 در فصل پیش‌رو در دو بخش جداگانه لیگ برتر ایران و بازی‌های اروپایی برگزار می‌شود.

شما برای ورود به مسابقه و شرکت در پیش‌بینی می‌توانید، از طریق بخش پیش‌بینی سایت و یا از طریق ورود به زبانه مسابقه و کلیک بر روی قسمت پیش‌بینی در اپلیکیشن، پیش‌بینی‌های خود را انجام دهید. مسابقات هر هفته، در هر دو بخش فوتبال داخلی و خارجی به صورت مجزا قرار گرفته و شما هر هفته براساس حدس‌ها و پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌اید و طبق قوانین امتیاز می‌گیرید.

نحوه امتیازدهی هم به این صورت است که برای پیش‌بینی دقیق بازی 10 امتیاز تعلق می‌گیرد. پیش‌بینی درست اختلاف گل، 7 امتیاز دارد. به پیش‌بینی تیم برنده و بازنده 5 امتیاز می‌رسد. شرکت در مسابقه و پیش‌بینی اشتباه هم 2 امتیاز خواهد داشت.

هر هفته هر شرکت کننده‌ای که بیشترین امتیاز را در مجموع بازی‌های هفته لیگ برتر ایران (8 بازی) کسب کند، به عنوان برنده آن هفته معرفی می‌شود و جایزه 10 میلیون تومانی به او تعلق می‌گیرد. 

افزایش جوایز پیش‌بینی فوتبال 360 

جوایز پیش‌بینی فوتبال 360 در هر دو بخش لیگ برتر ایران و بازی‌های اروپایی ارزشمند است. شما می‌توانید هر هفته و در پایان فصل، برنده این جوایز شوید. در پایان هر هفته به نفر برنده آن هفته (لیگ برتر و بازی‌های اروپایی جداگانه) 10 میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

جایزه استثنایی و بزرگ اما در انتظار فردی است که در پایان مسابقات بیشترین امتیاز را کسب می کند؛ یک خودروی پژو 207 به قهرمان مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر ایران و همچنین یک پژو 207، جایزه نفر برتر مسابقه پیش‌بینی بازی‌های اروپایی در پایان فصل خواهد بود.

دست نفرات دوم و سوم هم از جایزه ارزشمند خالی نمی‌ماند. 100 میلیون تومان به نفر دوم در هر دو بخش لیگ برتر ایران و بازی‌های اروپایی می‌رسد. برای نفرات سوم دو بخش لیگ برتر و بازی‌های اروپایی هم جایزه 50 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. 

برای بردن جایزه هرگز ناامید نشوید

جوایز نفرات دوم و سوم نهایی در هر دو بخش لیگ ایران و بازی‌های اروپایی و جایزه هفتگی نسبت به فصل گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. در میانه مسابقات شما اگر در رده‌بندی کلی با نفرات برتر فاصله گرفتید بازهم فرصت بردن جوایز هفتگی 10 میلیون تومانی را خواهید داشت و می‌توانید با انگیزه کامل به پیش‌بینی‌های خود ادامه دهید.

مسابقه فوتبال 360 تنها مختص دوست‌داران لیگ ایران نیست. مسابقه پیش‌بینی بازی‌های اروپایی هم با آغاز لیگ‌های معتبر اروپایی در کنار پیش‌بینی لیگ برتر ایران برگزار می‌شود. نحوه امتیازدهی بازی‌های اروپایی هم مانند لیگ برتر ایران است و به برندگان جوایز جداگانه اهدا می‌شود.

برای شرکت در مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360 پس از مراجعه به اپلیکیشن یا سایت فوتبال 360 وارد بخش پیش‌بینی می‌شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود و پیش‌بینی نتایج، روی دکمه ثبت نتایج کلیک می‌کنید. شما این امکان را دارید تا شروع هر بازی نتیجه آن دیدار را تغییر دهید.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...