football360 logo

انتقال قرضی رسمی شد؛ کوچ منتظر محمد از تهران به رفسنجان

23 مرداد 1402 ساعت 19:5580 نظر
کاپیتان تیم امید عراق با جدایی قرضی از استقلال تهران به تیم مس رفسنجان پیوست.

به گزارش فوتبال 360، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه خریدهای جنجالی داشته که یکی از جنجالی‌ترین آن‌ها، منتظر محمد بود. هافبک جوان عراقی که آخرین درخشش او در مسابقات زیر 23 سال غرب آسیا محسوب می‌شود، به‌واسطه پافشاری مدیران باشگاه استقلال به تهران آمد و در شرایطی‌که گفته می‌شد جواد نکونام چندان تمایلی به حضور محمد در فهرست تیمش ندارد، اما سرانجام قراردادی دو ساله با این هافبک عراقی به امضا رسید تا او رسماً به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

منتظر محمد حتی در تمرینات استقلال هم شرکت کرد اما دو مانع مهم سد راه ورود او به فهرست آبی‌پوشان پایتخت بود. در وهله نخست همچنان خبری از چراغ سبز جواد نکونام به مدیریت باشگاه نبود و موضوع دیگر مرتبط با پُر شدن سقف قرارداد استقلالی‌ها بود که باعث شد تا عملاً هافبک عراقی شانسی برای ورود به فهرست آبی‌پوشان پایتخت نداشته باشد و همین مسئله زمینه‌ساز جدایی زودهنگام او از جمع بازیکنان استقلال شد تا بدون انجام یک دقیقه بازی در لیگ بیست‌وسوم به سرعت تیمش را عوض کند.

آبی‌ها که به دنبال بهره‌وری از حضور منتظر محمد در فهرست خود بودند، بعد از آنکه قراردادی 2 ساله را با این هافبک عراقی به امضا رساندند، به سراغ انتقال قرضی او رفتند و در شرایطی‌که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده کاری منتظر محمد و حتی احتمال بازگشت او به فوتبال عراق وجود داشت، سرانجام انتقال این هافبک عراقی به مس رفسنجان قطعی شد. البته که حضور محمد در جمع شاگردان ساکت الهامی دائمی نبوده و او با قراردادی قرضی به جمع نارنجی‌پوشان اضافه شده است.

ترافیک عجیب در خط هافبکِ تیم ساکت

باشگاه مس رفسنجان در نقل‌وانتقالات تابستانه خریدهای پرشماری داشت که از محمد خدابنده‌لو، جلال‌الدین علی‌محمدی و نیما انتظاری در خط هافبک اشاره داشت که حالا چهارمین خرید نارنجی‌پوشان در خط هافبک هم رسمی شد تا ترافیک عجیبی در خط هافبک نارنجی‌پوشان شکل گیرد. مسی‌ها بعد از گمانه‌زنی‌های انجام شده درباره آینده کاری منتظر محمد، دقایقی قبل به صورت رسمی انتقال او به تیم‌شان را اعلام کردند؛ آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شود که پیش از رسمی‌شدن این انتقال، مذاکرات میان مدیران باشگاه استقلال و مس رفسنجان انجام شده است.

استقلالی‌ها برای فروش دائمی منتظر محمد با مدیران باشگاه مس رفسنجان به توافق نرسیده‌اند و سرانجام کش‌وقوس‌های فراوان این هافبک جوان عراقی با قراردادی قرضی و یک‌ساله به تیم مس رفسنجان پیوسته تا حضور او در ترکیب استقلال در لیگ بیست‌وسوم منتفی شود. باشگاه مس با اعلام خبر امضای قرارداد با منتظر محمد اعلام کرد: «منتظر محمد بعد از حضور در دفتر حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و عقد قرارداد رسمی در محل تمرین نارنجی‌پوشان حضور یافت و خود را به ساکت الهامی سرمربی مس معرفی کرد. او مورد استقبال اعضای تیم قرارگرفت و کار خود را استارت زد».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری