football360 logo

لیست تیم ملی به‌روزرسانی شد؛ پورحمیدی جای بیرانوند، حردانی جانشین رامین!

17 شهریور 1402 ساعت 17:30113 نظر
امیر قلعه‌نویی از 2 بازیکن جدید برای حضور در اردوی تیم ملی ایران دعوت کرد.

به گزارش فوتبال 360، یوزهای ایرانی شب گذشته در اولین بازی دوستانه‌شان در فیفادی ماه سپتامبر مقابل تیم ملی بلغارستان قرار گرفتند که در شب گلزنی محمد محبی، شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند برابر حریف اروپایی خود به پیروزی برسند. بلافاصله بعد از اتمام این مسابقه، کاروان تیم ملی فوتبال ایران با پروازی چارتری آماده بازگشت به تهران شد و ظهر امروز (جمعه) شاگردان امیر قلعه‌نویی وارد تهران شدند تا خود را برای انجام بازی دوستانه مقابل تیم ملی آنگولا آماده کنند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران شب گذشته در حالی توانستند برابر تیم ملی بلغارستان به پیروزی برسند که این بازی دوستانه 2 مصدوم سرشناس برای فوتبال ایران داشت. علیرضا بیرانوند در همان نیمه نخست دچار آسیب‌دیدگی شد و در دقیقه 23 جای خود را به پیام نیازمند داد. گفته می‌شود که میزان مصدومیت بیرانوند به صورت دقیق هنوز مشخص نشده اما گویا او از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شده و گمانه‌زنی‌هایی درباره دوری احتمالی‌اش از ترکیب پرسپولیس وجود دارد.

استراحت به بیرانوند و رضاییان

سرخ‌پوشان پایتخت در بازی بعدی خود باید سه‌شنبه 28 شهریورماه در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان بروند که تداوم مصدومیت بیرانوند می‌تواند چالشی بزرگ را برای یحیی گل‌محمدی ایجاد کند؛ به‌ویژه آنکه سرخ‌پوشان پایتخت دروازه‌بان ذخیره سرشناسی را هم ندارند و گل‌محمدی باید از میان امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی گزینه موردنظر خود را انتخاب کند. با توجه به نیاز بیرانوند برای گذراندن دوره‌های درمانی، امیر قلعه‌نویی به او استراحت داد و امروز (جمعه) این دروازه‌بان باتجربه از اردوی تیم ملی خارج شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین با توجه به شرایط به‌وجود آمده برای رامین رضاییان، این مدافع راست باتجربه را هم با قرعه استراحت مواجه کرد. هر چند که رامین رضاییان شب گذشته تا لحظه دمیده شدن سوت پایان در زمین مسابقه بود اما گویا او به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در بازی دوستانه مقابل آنگولا نیست و با توجه به در پیش بودن فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، قلعه‌نویی در تعامل با باشگاه سپاهان، رضاییان را در اختیار کادرفنی این باشگاه قرار داده تا با رفع مصدومیت به وجود آمده، او مشکلی برای همراهی تیمش در دوئل با نیروی‌هوایی عراق نداشته باشد.

دروازه‌بان تراکتور و مدافع استقلالی در جمع ملی‌پوشان

حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور تبریز که بعد از حضور امیر قلعه‌نویی پای ثابت اردوهای ملی بود و در 2 اردوی قبلی حضور داشت، به دلیل عملکرد پرنوسان جایی در جمع دعوت‌شدگان به اردوی جدید تیم ملی نداشت اما مصدومیت بیرانوند باعث شد تا برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی آنگولا، قلعه‌نویی به سراغ انتخاب پورحمیدی برود و حالا او باید فردا (شنبه) خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کند و کارش را در جمع ملی‌پوشان برای حضور در دیدار مقابل آنگولا آغاز نماید.

پورحمیدی در حالی به عنوان جانشین بیرانوند به اردوی ملی دعوت شده که به نظر می‌رسد در خط دروازه بازهم گزینه مورداعتماد امیر قلعه‌نویی، پیام نیازمند خواهد بود و بعد از او هم محمدرضا اخباری شانس بالایی برای حضور در خط دروازه تیم ملی ایران دارد. قلعه‌نویی همچنین با توجه به مصدومیت رضاییان و خروج او از اردوی ملی تصمیم گرفت تا از میان صالح حردانی و دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست استقلال را انتخاب کند و حالا حردانی برای انجام سومین بازی ملی خود باید با صادق محرمی دوئل کند و از میان این دو بازیکن باتجربه، یک نفر در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در دوئل با آنگولا به عنوان جانشین رامین رضاییان حضور خواهد داشت که شانس محرمی بیشتر است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری