football360 logo

خرید دقیقه نودی نساجی؛ به استقبال لیگ قهرمانان با نونو

19 شهریور 1402 ساعت 21:4867 نظر
نساجی نونو، هافبک اسپانیایی را به عنوان آخرین نام فهرست لیگ قهرمانان آسیا به تیمش اضافه کرد.

به گزارش فوتبال 360، رویارویی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های عربستانی، باعث شده آن‌ها تا آخرین لحظه، به فکر تقویت تیم‌شان باشند. لیست اولیه تیم‌ها برای لیگ قهرمانان آسیا، رد شده اما آن‌ها هنوز دو روز، برای ویرایش این فهرست و اضافه کردن بازیکنان جدید به آن فرصت دارند. نساجی در این زمان، توانست با ژوزه آنتونیو دلگادو ملقب به نونو، قرارداد ببندد و با این بازیکن اسپانیایی وارد لیگ قهرمانان شود.

نونوی 30 ساله، فصل پیش بازیکن ضمک در لیگ عربستان بود. او پس از پایان قراردادش با این تیم، بازیکن آزاد محسوب می‌شد و توانست پس از پایان نقل و انتقالات، با نساجی قرارداد ببندد. پست تخصصی نونو، هافبک میانی است اما توانایی بازی در پست‌های هافبک هجومی و دفاعی را هم دارد. نونو یک دهه قبل، در لالیگا بازی می‌کرد و در سال‌های اخیر، بیشتر دوران فوتبالش را در اسلوواکی و مجارستان گذرانده است.

نکته مثبت نونو، تعداد بالای پاس گل‌های اوست. فصل پیش نونو در لیگ عربستان نتوانست زیاد موفق باشد اما در پیش از آن، 13 پاس گل در دو فصل داده بود. با ورود نونو، مهدی رحمتی خط هافبک قدرتمندتری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری