football360 logo
360-club
360-club-icon

اطلاعیه مهم درباره مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360؛ بازی‌های هفته پنجم و ششم را باهم پیش‌بینی کنید

27 شهریور 1402 ساعت 15:0068 نظر
تعویق 6 بازی از هفته پنجم و ششم، تغییراتی در برنامه بازی‌های این دور پیش‌بینی فوتبال 360 ایجاد کرده‌است.

به گزارش فوتبال 360، شروع لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو، برنامه مسابقات لیگ برتر را حسابی بهم ریخت. بازی‌های هفته پنجم تنها با برگزاری 4 دیدار در 29 و 30 شهریور پیگیری خواهد شد. دو بازی هفته ششم هم به دلیل حضور بازیکنان دو تیم استقلال و گل‌گهر در بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد.

لغو 6 بازی از دو هفته پنجم و ششم مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360 را هم تحت تاثیر قرار داده و برنامه قبلی را بهم ریخت. تغییرات برنامه لیگ باعث شد تا مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360 در هفته پیش‌رو ترکیبی از بازی‌های هفته پنجم و ششم با 10 بازی باشد.

کاربران محترمی که پیش از این مسابقات هفته پنجم را پیش‌بینی کرده بودند، باید دوباره به اپلیکیشن یا سایت فوتبال 360 مراجعه کنند و پیش‌بینی خود را تکمیل کنند. نتایجی که کاربران برای دیدارهای معوقه هفته پنجم (پرسپولیس تهران - استقلال تهران، شمس‌آذر قزوین - نساجی مازندران، سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان - گل‌گهر سیرجان) پیش‌بینی کرده بودند هم حفظ خواهد شد.

به این ترتیب شما باید در این دور پیش‌بینی لیگ برتر ایران 10 بازی را پیش‌بینی کنید؛ 4 بازی از هفته پنجم و 6 بازی از هفته ششم.

مسابقه فوتبال فانتزی هم دچار تغییراتی مشابه شده است.

برای شرکت در مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360 پس از مراجعه به اپلیکیشن یا سایت فوتبال 360 وارد بخش پیش‌بینی می‌شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود و پیش‌بینی نتایج، روی دکمه ثبت نتایج کلیک می‌کنید. شما این امکان را دارید تا شروع هر بازی نتیجه آن دیدار را تغییر دهید.

مطالب مرتبط:

اخبار فوتبال فانتزی؛ دور پنجم با ۱۰ بازی

آغاز پیش‌بینی فوتبال 360 با جوایز استثنایی؛ این‌بار چه‌کسانی برنده پژو 207 می‌شوند؟

خبر مهم برای کاربران فوتبال فانتزی؛ اضافه شدن یک تعویض رایگان برای دور پنجم


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...