football360 logo

فهرست تیم ملی تکمیل شد؛ دعوت از 7 سپاهانی و 3 پرسپولیسی!

21 آبان 1402 ساعت 18:4586 نظر
امیر قلعه‌نویی بعد از پایان دیدار سپاهان - پرسپولیس، نام 10 بازیکن جدید را برای حضور در اردوی تیم ملی معرفی کرد.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 آماده می‌کند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، شاگردان امیر قلعه‌نویی باید در فیفادی ماه نوامبر به مصاف تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و ازبکستان بروند. صبح امروز (یکشنبه) لیست تیم ملی برای فیفادی ماه نوامبر از سوی قلعه‌نویی اعلام شد که 20 بازیکن به اردوی ملی فراخوانده شدند و تمرین ریکاوری بازیکنان شاغل در لیگ برتر هم صبح امروز در ساختمان پِک برگزار شد.

کادرفنی تیم ملی در شرایطی فهرست بازیکنان 20 نفره را اعلام کرد که هنوز تقابل تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران برگزار نشده بود و اعلام شد که قرار است بعد از برگزاری این مسابقه، بازیکنان منتخب دو تیم برای حضور در اردوی ملی معرفی شوند. دقایقی قبل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، نبرد دو تیم با برتری یک‌گله طلایی‌پوشان اصفهانی در روز گلزنی رضا اسدی به پایان رسید تا اولین شکست پرسپولیسی‌ها در فصل جدید لیگ برتر به‌ثبت برسد.

از پایان دوری اسدی از تیم ملی تا دعوت از 3 پدیده طلایی‌پوش

امیر قلعه‌نویی بعد از پایان مسابقه نام بازیکنان موردنظرش از دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را اعلام کرد که در فهرست 10 نفره اعلام شده از سوی قلعه‌نویی، نام 7 بازیکن سپاهان دیده می‌شود که در نوع خود جالب‌توجه است. پیام نیازمند دروازه‌بان دعوت‌شده از سپاهان است و از خط دفاعی این تیم هم محمد دانشگر و رامین رضاییان به اردوی ملی فراخوانده شده است. در خط هافبک، سرمربی تیم ملی به سراغ دعوت از محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی و آریا یوسفی را دعوت کرده که حضور این 3 بازیکن جوان در اردوی تیم ملی بزرگسال در نوع خود جالب‌توجه است. دعوت دوباره از رضا اسدی بعد از اختلافات به‌وجود آمده هم دیگر اتفاق ویژه رخ داده محسوب می‌شود.

سرخ‌ها 3 نماینده در تیم ملی دارند

علیرضا بیرانوند گزینه دعوت‌شده از تیم پرسپولیس برای حضور در خط دروازه تیم ملی است. محمدحسین کنعانی‌زادگان هم مدافع باتجربه پرسپولیسی‌ها است که باید در اردوی جدید تیم ملی حضور پیدا کند و مهدی ترابی هم از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی ملی فراخوانده شده تا 3 بازیکن از پرسپولیس در اردوی جدید پرسپولیس حضور یابند. عدم حضور میلاد سرلک و سروش رفیعی در فهرست جدید تیم ملی از جمله نکات جالب‌توجه محسوب می‌شود.

30 بازیکن دعوت‌شده به اردوی ملی برای دیدار با تیم‌های هنگ‌کنگ و ازبکستان

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سید مجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، رامین رضاییان، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، امید ابراهیمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، محمد محبی، علیرضا جهانبخش، مهرداد محمدی، مهدی ترابی، مهدی طارمی، سامان قدوس، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و سعید سحرخیزان


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری