football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 19 نوامبر؛ اعلام جنگ تن‌هاخ به راتکلیف!

28 آبان 1402 ساعت 13:399 نظر
اریک تن‌هاخ به مدیریت باشگاه اولتیماتوم داده در مسائل درون تیمی، حق دخالت نخواهند داشت.
به گزارش فوتبال 360، فوتبال اروپا شب گذشته تحت تاثیر طوفان آبی‌ها مقابل بخت‌برگشتگان جبل‌الطارق بود و در سایر دیدارها در شرایطی که ولز ناکامی عجیبی را پشت سر گذاشت، لاله‌های نارنجی مسافر یورو 2024 شدند.
مطبوعات جهان تحت تاثیر این رویداد، واکنش‌های منحصر به فردی داشتند و درحالی که ایتالیایی‌ها برای روز یکشنبه، سرخوش از پیروزی جمعه شب تمام انرژی خود را در آخر هفته جذاب ورزشی تخلیه می‌کنند، فوتبال را در حاشیه مطبوعات روز یکشنبه قرار داده و به تاریخ‌سازی سینر پرداخته‌اند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در انگلیس، هنوز خبرها و حواشی کسر امتیاز از اورتون داغ است وپایگاه‌های خبری منچستریونایتد به فعالیت چشمگیر در مطبوعات بریتانیا ادامه می‌دهد.
نشریه میرر چاپ یکشنبه تیتر صفحه نخست را به منچستریونایتد اختصاص داده و نوشته است: «مرد هلندی، توطئه را در نطفه خفه کرد! اریک تن‌هاخ به راتکلیف هشدار داد در مسائل مدیریت تیم حق دخالت نخواهد داشت و یادآور شد مساله سانچو صرفاً به سرمربی مربوط است و نه کس دیگری.»

دیلی اکسپرس اوضاع بحرانی اورتون را مورد توجه قرار داده و نوشته است: «بحران گودیسون پارک، معامله 500 میلیون پوندی را به بن‌بست رساند.» اورتون علاوه بر کسر 10 امتیاز، ممکن است با کسر 9 امتیاز دیگر هم جریمه شود و شکایت برخی باشگاه‌های لیگ برتری، ضرر 300 میلیون پوندی برای تافی‌ها به همراه خواهد داشت. این سنگین‌ترین حکم انضباطی تاریخ لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

همچنین دیگر نشریه بریتانیایی، «اسپورت‌استار» با انتشار تصویری از بازیکنان تیم ملی ولز در شب متوقف شدن مقابل ارمنستان، واکنشی جز «تنه دردناک ارمنستان به پیکره اژدها» نسبت به این اتفاق نداشته است. تیم ملی ولز در شبی که می‌توانست با کسب پیروزی مقابل ارمنستان به همسایگی کرواسی در مسیر صعود به یورو برسد از انجام این کار عاجز ماند.
بریتانیایی‌ها حالا مقابل ترکیه در خانه اگرچه محکوم به کسب پیروزی هستند اما برای صعود به یورو نیاز به معجزه خواهند داشت و کرواسی در دیدار همزمان باید مغلوب ارمنستان شود. ارمنستان در دور رفت به میزبانی کاردیف، ولز را با 4 گل درهم کوبیده بود اما پیش از این دیدار شانسی برای صعود به یورو 2024 نداشت.

در اسپانیا، نشریه آ اس چاپ مادرید به مشخص شدن میزان مصدومیت وینی جونیور واکنش نشان داده و خبر غیبت ستاره برزیلی تا فوریه سال آینده را به هواداران این تیم داده است.

مارکا با انتشار تصویری از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در تمرینات این تیم، با جمله «پیروزی مقابل گرجستان، خامه روی کیک جشن صعود» به استقبال دیدار امشب اسپانیا مقابل گرجستان رفته.

و نشریه اسپورت چاپ بارسلون، صفحه نخستش را به بازی حساس ال‌کلاسیکوی زنان که ظهر یکشنبه برگزار خواهد شد، اختصاص داده است. بانوان بارسلونا درحالی میزبان این دیدار خواهند بود که فاصله‌شان در صدر جدول لالیگای زنان با رقیب سنتی بیش از 3 امتیاز نیست و در صورت پیروزی در ال‌کلاسیکو، نیمی از راه چهارمین قهرمانی متوالی را خواهند پیمود.

ایتالیایی‌ها یانیک سینر را از همیشه پر رنگ‌تر در مطبوعات برجسته کرده‌اند و تنها نشریه‌ای که گریز قابل توجهی به فوتبال داشته، کوریره دلواسپورت بوده است.
روزنامه چاپ میلان با انتخاب سر تیتر «مرز جنون»، اگرچه به ستایش سینر پیش از فینال مسابقات تنیس و به‌تبع پیروزی‌اش بر مرد شماره 3 تنیس جهان، مدودف پرداخته اما یادداشت «ایتالیا روی شانه‌های کیزا» به آرایش 3-3-4 تحت هدایت اسپالتی اشاره دارد که درخشش فوق‌العاده فدریکو به‌عنوان نقش اول صعود به یورو 2024 را به همراه داشته است.

اکیپ چاپ فرانسه پس از پیروزی رکوردشکن 14 گله مقابل جبل‌الطارق که سرشار از رکوردشکنی و تاریخ‌سازی‌ها بود از تیتر «تفرجگاه آبی‌ها» برای این دیدار استفاده برده است.

این نشریه اشاره داشته است شاگردان دشان، رکورد مقتدرانه‌ترین پیروزی تاریخ را از آن خود کردند و پس از نزدیک به 3 دهه، حریف با تعداد گل‌های 2 رقمی در هم کوبیده شد. همچنین وارن زئیر امری با قرار گرفتن در ترکیب تیم، لقب حوان‌ترین بازیکن تاریخ فرانسه در یک سده اخیر را به نام خود زد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...