football360 logo
360-club
360-club-icon

گوندوغان شایعه حضور در لیگ ترکیه را رد کرد / از حضور در بارسلونا خوشحالم

29 آبان 1402 ساعت 21:003 نظر
ایلکای گوندوغان از حضور در بارسلونا خوشحال است.

به گزارش فوتبال 360، هفته گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن ایلکای گوندوغان به لیگ ترکیه و تیم گالاتاسرای مطرح شد اما بازیکن 33 ساله که از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست، این شایعات را رد کرد. او از همان ابتدا به عنوان یار ثابت در ترکیب حضور داشت و به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده است. 

گوندوغان خوشحال است

گوندوغان پس از دیدار آلمان در برابر ترکیه عنوان کرد از جایگاه خود راضی است.او گفتع از حضور در بارسلونا احساس خوبی دارد و به دنبال ترک این تیم نیست. ایلکای گفت: «من از حضور در اسپانیا و باشگاه خود بسیار خوشحالم.» این صحبت به طور کامل به هرگونه شایعه در ارتباط با جدایی او از بارسلونا پایان داد.

رد همه شایعات

ایلهان گوندوغان، مدیر برنامه‌های ایلکای گوندوغان، پیش از این همه شایعات را رد کرده بود. او گفت: «شایعاتی که این روزها درباره جدایی ایلکای در رسانه‌ها به چشم می‌خورند، حقیقت را منعکس نمی‌کنند. با هیچ کس از تیم گالاتاسرای دیداری نداشتم و هیچ صحبت یا پیشنهادی به ما ارائه نشده. می‌خواهم این موضوع را روشن کنم. نه من نه ایلکای نمی‌دانیم این مطالب از کجا به رسانه‌ها راه پیدا کرده‌اند اما ایلکای در بارسلونا خوشحال است و قصد دارد بر روی هدف خود و آنچه قصد دارد در این تیم به دست بیاورد، تمرکز کند.»

گوندوغان از زمان پیوستن به بارسلونا در 17 مسابقه به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده. او همچنین ۵ پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است. مدت قرارداد او با بارسلونا تا سال 2025 است و در صورت تمایل این مدت تا یک سال دیگر قابل تمدید خواهد بود. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...