football360 logo
360-club
360-club-icon

اونانا به کارینگتون بازگشت؛ لیست مصدومان یونایتد بزرگتر شد؟

29 آبان 1402 ساعت 20:557 نظر
سنگربان منچستریونایتد به دلیل مصدومیت به انگلیس بازگشت.

به گزارش فوتبال 360، شیاطین سرخ فصل عجیبی را پشت سر می‌گذارند و تا این لحظه حداقل 18 بازیکن این تیم در مدتی از فصل مصدومیت را تجربه کرده‌اند. در این میان بازیکنانی تا این لحظه نتوانستند به همین دلیل در هیچ‌ یک از بازی‌ها حضور داشته باشند و سرمربی تیم مشکلات زیادی با مصدومان باشگاه تجربه کرده است. در 2 هفته‌ گذشته بازیکنانی به این لیست اضافه شده‌اند و باید دید یونایتد در ادامه مسیر چگونه می‌خواهد مشکلات را برطرف کند. در حال حاضر  لیستی بلند از بازیکنانی که در دسترس مربی هلندی نیستند وجود دارد و در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کاسمیرو، 5 هفته

کارلوس کاسمیرو در دیدار مقابل نیوکاسل در جریان شکست 3 بر صفر، نیمه دوم را از دست داد و یونایتد این هافبک مهم را برای مدتی طولانی در اختیار نخواهد داشت. اریک تن‌هاخ بعدا مشخص کرد این بازیکن تا بعد از کریسمس نمی‌تواند در ترکیبش حاضر باشد و از این لحظه، احتمالا او را تا 5 هفته دیگر در ترکیب نخواهیم دید.

آماد دیالو، 7 الی 8 هفته

منچستریونایتد به استفاده از بال جوان خودش حساب ویژه‌ای باز کرده و شاهد استفاده مکرر از او در ترکیب‌های پیش‌فصل بودیم. دیالو در آن بازی‌ها با مصدومیت زانو روبه‌رو شد و تا بعد از سال نوی میلادی به ترکیب باز نخواهد گشت. به گفته خود بازیکن و مربی پیش‌بینی می‌شد زودتر از این‌ها به ترکیب بازگردد اما گویا مشکل به طور کامل رفع نشده و نیاز است تا دوباره دورانی را برای بازگشت طی کند.

بازگشت او به ترکیب یونایتد می‌تواند کمک زیادی بکند چراکه سانچو در وضعیت خروج از باشگاه قرار گرفته و آنتونی از روزهای خوبش فاصله گرفته است.

کریستین اریکسن، 4 هفته

اریکسن در بازی مقابل لوتون تاون و برد مقابل این تیم، دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و از همین لحظه حداقل به مدت 4 هفته نیاز به استراحت خواهد داشت. خط هافبک یونایتد با نبود کاسمیرو و اریکسن، مشکلات زیادی را  تجربه می‌کند و باید دید چه‌ کسی قرار است در بازی‌های آتی جای او را بگیرد.

جانی ایوانز، احتمالا 4 هفته

ایوانز در تابستان امسال و پس از 8 سال جدایی از یونایتد به این باشگاه بازگشت. او قرار بود گزینه‌ای جانشین برای 4 نفر اصلی خط دفاعی باشد اما با مصدومیت مدافعان تیم به عضوی ثابت برای ترکیب تبدیل شده بود. مدافع یونایتد در دقیقه 16 بازی با کپنهاگن دچار کشیدگی همسترینگ شد و هنوز هیچ منبعی، تاریخ دقیقی از بازگشت او اعلام نکرده. احتمالا مصدومیت او حدود 4 هفته زمان ببرد اما این موضوع قطعی نخواهد بود.

راسموس هویلوند، 3 هفته

بدن هویلوند به تازگی توانسته بود توانایی حضور در 90 دقیقه کامل را داشته باشد اما احتمالا تن‌هاخ افسوس عدم تعویض او در بازی مقابل لوتون را بخورد. تنها 10 دقیقه از پایان بازی مانده بود که هویلوند دچار کشیدگی عضلانی شد و درخواست تعویضش را برای مربی فرستاد. پزشکان منچستریونایتد امیدوار هستند در پایان ماه نوامبر او را بازگردانند اما احتمال حداقل 3 هفته دوری برای او لحاظ می‌شود‌

تایلر مالاسیا، نامشخص

شاید در حال حاضر خود پزشکان باشگاه ندانند مصدومیت این بازیکن دقیقا چه زمانی به پایان می‌رسد. در اولین اعلام‌ها گفته می‌شد او بعد از پایان پیش‌فصل به ترکیب باز‌می‌گردد و بعد از آن، از مصدومیت یک‌ماهه این بازیکن صحبت می‌شد. سپس منابعی از احتمال بازگشت بعد از 3 ماه صحبت می‌کردند اما با نزدیک شدن به نیم‌فصل، هنوز خبر دقیقی از او منتشر نمی‌شود.

در حال حاضر گفته می‌شود بعد از نیم‌فصل به ترکیب بازمی‌گردد اما با توجه به اخبار گذشته، باز هم نمی‌توانیم روی این صحبت‌ها حساب کنیم.

آندره اونانا، نامشخص

از دست دادن آندره اونانا برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد بود. اونانا به تازگی توانسته بود با ترکیب هماهنگ شود و کمی وضعیت خودش را بهبود ببخشد. او برای بازی‌های ملی به کامرون سفر کرد اما به دلیل مصدومیت بغل ران، به انگلیس بازگشته است.

تاریخ دقیقی از مصدومیت او وجود ندارد و در حال حاضر زیر نظر پزشکان یونایتد است تا تاریخ دقیقی برای بازگشتش به میادین اعلام شود. نبود طولانی مدت اونانا، منچستریونایتد را وارد بحران‌هایی شدیدتر می‌کند.

لیساندرو مارتینس، 4 الی 8 هفته

مارتینس به عنوان اصلی‌ترین عنصر خط دفاعی منچستریونایتد شناخته می‌شود اما مصدومیت سال قبل اجازه نداد  فصل جدید را آن‌طور که باید، آغاز کند. او در مدتی هم که ترکیب را تجربه کرد مشخص بود  توانایی سابق را ندارد و بعدتر مشخص شد دردهای پیاپی، توان بازی درست را از او گرفته بود.

پای او دوباره به زیر تیغ جراحان رفت و حداقل تا پایان سال میلادی جاری او به ترکیب نخواهد رسید. احتمال دارد دوران بازگشت به ترکیب برای او طولانی‌تر شود زیرا مدت زیادی است نتوانسته تمرینات مناسب برای آمادگی جسمانی را انجام دهد.

کمی امید برای یونایتد

لوک شاو از اول فصل برای یونایتد در دسترس نبود و گفته می‌شد آرون ون‌بیساکا به دلیل بیماری نمی‌تواند ترکیب را همراهی کند. این 2 بازیکن احتمالا در بازی مقابل اورتون می‌توانند به ترکیب بازگردند و اگر این اتفاق نیفتد، احتمال حضور آنها در بازی مقابل گالاتاسرای بسیار بالاتر خواهد بود. منبع رسمی هنوز این خبرها را رد و یا تایید نکرده اما شنیدن خبر بازگشت 2 بال اصلی چپ و راست دفاع، می‌تواند خبری خوش برای هواداران یونایتد باشد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...