football360 logo

پرونده جدید پرسپولیس در کمیته انضباطی؛ خطر کسر امتیاز دوباره؟

۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰156 نظر
پرونده پرسپولیس بخاطر پذیرفتن مالیات دو مربی خارجی این تیم، دوباره به کمیته انضباطی رفته است.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در کمیته انضباطی، با پرونده جدیدی روبرو شده است. مدیران باشگاه، ابتدای فصل در تمدید قرارداد گیورگی گولسیانی، مالیات او را پذیرفته بودند و همین باعث شد کمیته انضباطی یک امتیاز از پرسپولیس کم کند. پرسپولیسی‌ها که در روزهای اخیر پیگیر پرونده استقلال در کمیته انضباطی بودند، حالا خودشان باید درباره دو قرارداد دیگر به اعضای این کمیته توضیح بدهند.

وسلی ننکا و ژوزه لوسادا، مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز پرسپولیس این فصل قراردادشان با این باشگاه را تمدید کرده‌اند. عجیب اینکه پرسپولیس در این دو قرارداد هم مثل قرارداد گولسیانی، مالیات را به عهده گرفته است! موضوعی که می‌تواند باعث کسر امتیاز دوباره از این باشگاه شود. پرسپولیسی‌ها البته، پیش از تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به این پرونده، قرارداد مربیان‌شان را اصلاح کرده‌اند. اتفاقی که برای تراکتور هم افتاده و این تیم پیش از جریمه شدن، تصمیم به اصلاح مالیات قراردادهای این تیم گرفته است.

در صورتی که کمیته انضباطی، استدلال پرسپولیس درباره اصلاح قراردادها را نپذیرد، شاید این تیم با جریمه‌های تازه‌ای روبرو شود. تیمی که از سقف بودجه عبور نکرده اما اشتباهات مدیرانش در بستن قرارداد، باعث شده چند پرونده در کمیته انضباطی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری