football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 23 نوامبر؛ اسکالونی، گزینه هدایت رئال مادرید!

۰۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۸4 نظر
اکیپ، توافق بحث‌برانگیز میان شرکت سرمایه‌گذاری CVC با لیگ یک را فاش کرده است.
به گزارش فوتبال 360، فوتبال باشگاهی در قاره اروپا پس از پایان فیفادی از سر گرفته خواهد شد و در نخستین بازی، پاری‌سن‌ژرمن جمعه‌شب با موناکو مصاف خواهد کرد. تیمی که صدر جدول لیگ یک فرانسه را در اختیار دارد و فاصله‌اش با نزدیک‌ترین رقیب، به بیش از یک امتیاز نمی‌رسد.
نماینده شرکت سرمایه‌گذاری سی‌وی‌سی قرار است امروز با حضور نمایندگان 38 باشگاه لیگ یک و دو فرانسه و همچنین تصمیم‌گیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این کشور در یک ویدیو کنفرانس حاضر شود و مفاد قراردادی که قرار است به زودی منعقد شود را بررسی کند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در همین رابطه نشریه اکیپ به مفاد این قرارداد دسترسی پیدا کرده و با عجیب و بحث‌برانگیز خواندنِ آن، تیتر «مونوپولیگ» را با انتشار تصویر مدیران بلند پایه فدراسیون و سازمان لیگ به اشتراک گذاشته است.
ارزش این قرارداد یک میلیارد و 500 میلیون یورو تخمین زده شده است و درحالی که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری تاریخ فوتبال به حساب می‌آید، ممکن است لیگ یک فرانسه را بار دیگر در جمع 5 لیگ معتبر جهان قرار دهد.

در اسپانیا، صرفاً نشریه اسپورت چاپ بارسلون سر تیتر اخبار و یادداشت‌هایش را به فوتبال اختصاص داده و درحالی که مصاحبه‌ای از دکو، مدیر ورزشی بارسلونا مبنی بر «گاوی، ستاره بدون جانشین» به چشم می‌آید، این روزنامه در یادداشتی جالب توجه راه دسترسی رایگان بارسلونا به ویتور روکه برای جانشینی گاوی را مورد بررسی قرار داده است.
اعلام خبر احتمال جانشینی لیونل اسکالونی، سرمربی قهرمان جهان با آرژانتین روی نیمکت رئال به جای کارلو آنچلوتی، یکی از بحث برانگیزترین بخش‌های این روزنامه در چاپ پنجشنبه بوده است.

آ اس، تصویری از نواک جوکوویچ را منتشر کرده و با اشاره به مصاحبه او پس از تورنمنتی که چند ستاره جوان فکر رقابت با او به سرشان زد و در نهایت ناکام ماندند، نوشته است: «نادال همواره اصلی‌ترین رقیب من در دنیای تنیس باقی خواهد ماند.»

واکنش شدید هواداران اورتون به کسر 10 امتیاز از آبی‌پوشان مرسی‌ساید، سرتیتر اخبار روزنامه دیلی اکسپرس را شکل داده و قرار است هواداران این تیم در جریان دیدار مقابل منچستریونایتد اعتراض شدیدی به تصمیمات اتحادیه لیگ برتر انگلیس نشان دهند.

میرر با انتشار تصویر رافائل واران، اشاره داشته اریک تن‌هاخ مایل به ادامه همکاری با رافائل واران نیست و درحالی که مربی هلندی درب خروجی را به ستاره همواره مصدوم نشان داده، باشگاه مشکلی با فروش او نخواهد داشت.

دیلی تلگراف اسپورت نیز وعده پایان یافتن واکنش‌های سیاسی در استادیوم ومبلی را داده و به نظر، قرار است از این پس شاهد رنگ‌آمیزی کمان ومبلی با اهداف سیاسی و تبلیغ کمپین‌ها نباشیم.
طبق این تصمیم، تنها همزمان با کنسرت‌ها و رویدادهای صرفاً ورزشی استادیوم ملی انگلیس نورپردازی خواهد شد.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت اشاره داشته که باتوجه به سیل مصدومیت‌ها در اردوگاه میلان، قرار است اوکافور در دیدار مقابل فیورنتینا در پست مدافع مرکزی به کار گرفته شود و ضمن داغ نگه داشتن تب دربی دیتالیا، این نشریه در مصاحبه‌ای با جانکارلو آنتونیونی، اشاره کرده که بازیکن افسانه‌ای فیورنتینا به لطف عشق به ویولا، پیشنهاد تیم‌های رم و یوونتوس را نپذیرفته بود.

کوریره دلوسپرت در یادداشتی، تفاوت شرایط بازیکنان در اردوگاه اینتر و یوونتوس را یادآور شده و با انتخاب تیتر «یووه، بدون استرس» اشاره کرده که در وقفه بازی‌های ملی ماه نوامبر، 16 بازیکن اینتر در ترکیب تیم‌های ملی‌شان 1841 دقیقه به کار گرفته شدند که این عدد برای یوونتوس، از 928 دقیقه تجاوز نمی‌کند.
لورنتسو اینسینیه نیز با مائوریتسیو ساری تماس گرفته و خواستار جذبش برای لاتسیو شده اما مرد محبوب ناپل برای ترک کانادا، چاره‌ای جز انتقال به صورت بازیکن آزاد یا انتقال قرضی نخواهد داشت.

توتوسپرت، دربی دیتالیا را پرچالش‌ترین دیدار در جهان فوتبال خوانده و اشاره داشته داوران بسیاری در طول تاریخ، قربانی قضاوت اشتباه در این دیدار حساس شده‌اند.

دیداری که یک طرف هواداران یوونتوس قرار دارند و طرف دیگر هواداران سایر تیم‌هایی که ورای حمایت از اینتر، ضد یوونتوسی هستند. همچنین این نشریه اشاره داشته هواداران ناپولی بنرهای اعتراضی خطاب به بازیکنانشان در دست گرفته‌اند که روی آن نوشته بود: «گارسیا قربانی شد اما گمان نکنید عملکرد شما را فراموش کرده‌ایم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری