football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 24 نوامبر؛ جلسه فوری در باشگاه بارسلونا

۰۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰2 نظر
مسئولان باشگاه بارسلونا نگران تکرار فاجعه حضور هواداران آینتراخت در بارسلون هستند.
به گزارش فوتبال 360، بازی‌های باشگاهی در سطح اول فوتبال اروپا از امشب بازخواهند گشت و در مهم‌ترین دیدارها، ابتدا بایرن‌مونیخ کلن را پیش رو دارد و سپس پاریس مقابل موناکو به میدان می‌رود.
بازی‌های لیگ برتر انگلیس با گل سر سبد دیدارها بازمی‌گردند و تقابل شاگردان پپ و کلوپ، نبرد صدرنشینی را شکل می‌دهد اما تبعات حضوربازیکنان در بازی‌های پر فشار ملی هنوز گریبان باشگاه‌ها را رها نکرده و رودریگو هم به سیل مصدومان رئال پیوسته که باید آزمایش‌های نهایی را انجام دهد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
بارسلونا، کارش را مقابل رایووایکانو از سر می‌گیرد اما بازگشت لیگ قهرمانان اروپا به کاتالونیا، موجی از نگرانی را میان سران باشگاه کاتالان به راه انداخته است. بارسلونا سه‌شنبه شب میزبان پورتو است و باتوجه به فروش همه بلیط‌های باشگاه میهمان، این احتمال وجود دارد هواداران بارسلونا تسلیم بازار سیاه شده و هواداران پورتو از بارسلونا در استادیوم خانگی این تیم میزبانی کنند.
هنوز بلیت‌های اختصاص یافته به هواداران باشگاه بارسلونا برای این دیدار بر خلاف سهمیه پورتو به طور کامل به فروش نرسیده و اسپورت، چاپ بارسلون اشاره داشته قرار است در باشگاه بارسلونا جلسه اضطراری تشکیل شود که از هرگونه تکرار فاجعه بازی مقابل آینتراخت جلوگیری شود.

این نشریه تیتر «خطرِ تراشتگن» را با انتشار تصویر این بازیکن برای هشدار انتخاب کرده و یادآور شده غیبت سنگربان آلمانی مقابل رایو و پورتو، ادامه فصل بارسلونا را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.
آ اس چاپ مادرید، به بازگشت رودریگو با مصدومیت از اردوگاه برزیل اشاره داشته و گزینه جانشینی‌اش باتوجه به عدم تصمیم پرس به فعالیت در بازار زمستانه، جوانان آکادمی خواهند بود. البته که انجام آزمایشات تکمیلی روی زانو رودریگو در دست کار باشگاه رئال مادرید قرار خواهد گرفت و هنوز مشخص نیست این مصدومیت تا چه اندازه جدی خواهد بود.

«مغرور، حریص و از رده خارج»، توصیف نشریه میرر از زبان گری نویل درباره لیگ برتر انگلیس و سیاست‌های این اتحادیه است که به عقیده این بازیکن سابق و کارشناس، اتحادیه هرگز جرات مقابله با باشگاه‌های عزیز کرده را نداشته و تنها زورش به اورتون رسیده است.
نویل اشاره داشته لیگ برتر از هیچ قانونی پیروزی نمی‌کند که برای همه باشگاه‌ها یکسان باشد؛ زیرا برخی باشگاه‌های لیگ برتری از سایرین در برابر قانون برابرتر هستند.

اکیپ، چاپ فرانسه به استقبال بازی حساس پاریس و موناکو رفته که ممکن است معادلات صدرنشینی در لیگ یک فرانسه را تحت تاثیر قرار دهد. «مصیبت»، توصیف نشریه چاپ پاریس از این دیدار بوده و به مشکلات صدرنشین فعلی لیگ در مواجهه با تیم موناکو از جمله غیبت وارن زئیر امری و کاپیتان مارکینیوش، همچنین تدابیر پرس موناکو مقابل شاگردان انریکه شاره می‌کند.

در ایتالیا نیز همه چیز تحت تاثیر برگزاری دربی دیتالیا در روز یکشنبه بوده و کوریره دلوسپرت، اشاره داشته در این گردنه حساس، یوونتوس باید با نهایت احتیاط حاضر شود اما این پیچ، ارزش ریسک کردن و سبقت گرفتن را دارد.

توتوسپرت، نوشته «یووه! باید از خودت بیشتر دفاع کنی» و در بخش دیگر این نشریه هم احتمال جانشینی گتوزو در قامت سرمربی تورینو به جای یوریچ بررسی شده است.

جنگ داخلی در باشگاه پورتو نیز نشریات پرتغالی را به واکنش وا داشته و اوژوگو با انتشار مصاحبه سرژو کونسیسائو، تیتر «سه سال پیش در تعطیلات تصمیم به تمدید قرارداد با پورتو گرفتم» را انتخاب کرده است.

پورتو پیش از آغاز دوباره مسابقات فوتبال باشگاهی در اروپا، با فاصله 3 امتیاز نسبت به 2 ضلع دیگر سه‌گوشه قدرت فوتبال کشور که صدر جدول را در اختیار دارند، در رتبه سوم قرار گرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری