football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 25 نوامبر؛ پپ در سیتی می‌ماند؟

۰۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷5 نظر
شان دایچ معتقد است کسر امتیاز از اورتون، تنها بازیکنانش را برای موفقیت هم‌قسم می‌کند.
به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال انگلیس با دیدار حساس لیورپول مقابل منچسترسیتی از سر گرفته خواهد شد و درحالی که بازی‌های دیگری نیز قرار است هیجان فوتبال باشگاهی را بار دیگر به رگ‌های علاقه‌مندان فوتبال وارد کنند، دیدار منچستریونایتد و اورتون از حساسیت دیگری برخوردار است.
اورتون با کسر 10 امتیاز بحث‌برانگیز و تبعید به رده نوزدهم جدول مقابل منچستریونایتد به میدان می‌رود و منچستریونایتد نیز عیارِ استفاده‌اش از تعطیلات فیفادی را قرار است مقابل تافی‌ها به رخ بکشد. در طول تعطیلات، روزی نبود که روزنامه‌ها اوضاع در اطراف باشگاه منچستریونایتد را به چالش نکشند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
مطبوعات انگلیسی روز شنبه، تمرکزشان را بر بازی‌های لیگ برتری گذاشته‌اند و درحالی که میرر سر تیتر اخبار را به صحبت‌های شان دایچ، سرمربی اورتون اختصاص داده است، از زبان آقای دایچ بازگو کرده: «شما با دم شیر بازی کردید» و اورتون پس از کسر 10 امتیاز از این تیم، قرار است با انگیزه بیشتر و هم‌قسم‌تر برای کسب پیروزی وارد میدان شود.
پپ، در واکنش به کسر امتیاز از اورتون و لحظه‌شماری جهان فوتبال برای تنبیه مشابه منچسترسیتی، اذعان داشته: «حتی اگر سیتی را به چمپیونشیپ تبعید کنند، به قراردادم پایبند خواهم بود» و اعتراضات همیشگی آرتتا به تصمیمات داوری، بخش دیگر میرر را تشکیل می‌دهد.

دیلی اکسپرس، اگرچه به استقبال بازی منچسترسیتی و لیورپول رفته اما جمله شان دایچ با محتوای «آماده برای مبارزه» سرتیتر خبرها را به خود اختصاص داده است. شان دایچ اشاره داشته که کسر امتیاز از این تیم، اورتون را به کوره آجرپزی وارد کرده که نتیجه‌اش چیزی جز مستحکم‌تر شدن آن نیست!

در فرانسه، اکیپ با انتخاب تیتر «استایل عثمانی» به پیروزی حساس پاریس مقابل موناکو واکنش نشان داده و تصویر عثمان دمبله، به نشانه تمجید از ستاره فرانسوی که یکی از بهترین بازیکنان دیدار بود و سرانجام پایش به گلزنی باز شد صفحه نخست را به خود اختصاص داده است.

او پس از 12 بازی در لیگ یک، سرانجام نخستین گلش را با پیراهن پاریس وارد دروازه رقبا کرد و پس از حدود یک سال، در جریان یک بازی لیگ گلزنی کرد. عثمان آخرین بار با پیراهن بارسلونا، ژانویه دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرده بود.
اسپورت چاپ بارسلون پس از قطعی شدن غیبت تراشتگن مقابل رایووایکانو، دست به انتشار تصویر اینیاکی پنیا، سنگربان ذخیره تیم زده که قرار است مقابل رایو دروازه شاگردان ژاوی را بسته نگه دارد و تیتر «تکیه به دستان تو!» انتخاب اسپورت برای این مهم بوده است.

آ اس دست به انتشار مصاحبه اختصاصی با سرمربی موفق ژیرونا زده و علاوه بر انتشار تصویر او، نوشته است: «گمان نمی‌کنم آماده رقابت برای قهرمانی تا آخر فصل باقی بمانیم اما...»

مارکا نیز مصاحبه گریزمان را منتشر کرده و نوشته است: «ما باید همزمان با رنج کشیدن بسیار بار دیگر به جمع تیم‌های صدرنشین بازگردیم.» اتلتیکو با 28 امتیاز در رتبه چهارم جدول لالیگا قرار گرفته و فاصله‌اش با جیرونای شگفتی‌ساز در صدر جدول، به 6 امتیاز می‌رسد.

در ایتالیا، چیزی جز واکنش‌ها به دربی دیتالیا جلی توجه نمی‌کند و گاتزتا دلوسپرت، با انتشار تصویر کیزا و لائوتارو در کیت‌های کلاسیک دو تیم، نوشته است: «چه هیجانی بازگشته است؛ یوونتوس و اینتر برای فتح اسکودتو رقابت می‌کنند. تاریخ را رقم می‌زنیم!»

کوریره دلوسپرت، با انتشار عکسی از والتر ماتزاری در کنار خویچا کواراتسخلیا و دیگو مارادونا، تیتر «دوباره آغاز می‌کنیم» را انتخاب کرده و اشاره داشته پس از 10 سال، آقای سرمربی به ناپل بازگشته تا شکوه خفته تیم در سال دفاع از عنوان قهرمانی را بیدار کند.

توتسپرت نیز با انتشار تصویر فدریکو کیزا، تیتر «به نام کیزا» را برای توصیف دلیل انتشار عکسش در آستانه این دیدار حساس انتخاب کرده و خطاب به سرمربی بیانکونری نوشته است: «مکس! به گذر از اینتر برای تکیه به صدر جدول سری آ ایمان داشته باش!»

این تیتر درحالی برای آراستن صفحه نخست روزنامه توتوسپرت انتخاب شده که شباهت لقب فدریکو کیزا، «فده» به واژه «ایمان» در فرهنگ واژگان زبان ایتالیایی جلب توجه می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری