football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 26 نوامبر؛ دُنی چاره‌ای جز ترک یونایتد ندارد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳4 نظر
دنی فن‌دبیک اعلام کرد با وجود علاقه به منچستریونایتد از این تیم جدا خواهد شد.
به گزارش فوتبال 360، تساوی منچسترسیتی و لیورپول در نخستین بازی هفته لیگ برتر انگلیس، صدر جدول را به آرسنال تعارف زد تا توپچی‌ها با کسب برتری دیرهنگام مقابل برنتفورد صدر جدول فوتبال انگلیس را بار دیگر در اختیار خود درآورند.
آرسنال که با گل دیرهنگام کای هاورتز موفق شد برنتفورد را شکست دهد، به صدر جدول لیگ برتر رسید و حاشیه امن یک امتیازی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده در اختیار گرفت.
«وقایع اتفاقیه» در مستطیل سبز
تساوی صدرنشینان لیگ برتر انگلیس اما خالی از حاشیه نبود و در پایان بازی، پپ گواردیولا و داروین نونیز با یکدیگر درگیر شدند. در همین رابطه، نشریات انگلیسی هم به استقبال دیدار منچستریونایتد و اورتون رفتند و هم حواشی بازی عصر شنبه را پوشش دادند.
میرر نوشت: «هالند برای شکستن رکورد 50 گل زده در لیگ برتر عجله داشت اما ترنت جشن سیتی را خراب کرد!» همچنین دنی فن‌دبیک، ستاره جوان آژاکس که به‌عنوان پدیده از آژاکس راهی منچستریونایتد شده بود اما تحت هدایت اریک تن‌هاخ نیز نتوانست شایستگی‌هایش را به اثبات برساند در مصاحبه اختصاصی با میرر اعلام کرد: «عاشق منچستریونایتد هستم اما چاره‌ای جز ترک این باشگاه ندارم.»

از آخرین بازی فن‌دبیک برای منچستریونایتد به عنوان یار ثابت بیش از 10 ماه می‌گذرد و فصل جاری لیگ برتر تنها 2 دقیقه مقابل کریستال‌پالاس در وقت‌های تلف شده به میدان رفته است.
مارکای اسپانیا باتوجه به سیل مصدومان رئال مادرید، از بازگشت زوج تونی کروس و لوکا مودریچ به ترکیب تحت هدایت کارلتو از ابتدای دیدار مقابل کادیس اشاره داشته و نوشته: «بازگشت ژنرال به مقر فرماندهی!»

آ اس چاپ مادرید، تصویر جود بلینگام را منتشر کرده و تیتر «آماده نجات» را برای توصیف وضعیت ستاره انگلیسی به کار برده است.

اسپورت چاپ بارسلون باتوجه به تساوی نه‌چندان دور از انتظار بارسلونای ژاوی که مقابل رایووایکانو به تساوی رضایت داد، تصویر لواندوفسکی را منتشر کرده و نوشته است: «بهانه‌جویی را تمام کنید!»

در ایتالیا، همه چیز تحت تاثیر برگزاری دربی دیتالیا بوده و توتوسپرت با انتشار تصویر مکس الگری و سیمونه اینزاگی تیتر «شانس تو برای کسب پیروزی بیشتر خواهد بود!» را انتخاب کرده است تا به نوشابه باز کردن‌های دو طرف برای یکدیگر پیش از تقابل حساس، کنایه بزند.

کوریره دلوسپرت تیتر «والتر، ناپل را از خواب بیدار کرد» را برای توصیف پیروزی ارزشمند ناپولی مقابل آتالانتا در خانه این تیم انتخاب کرده است. ناپولی نخستین بازی تحت هدایت والتر ماتزاری پس از بازگشت به ناپل را با پیروزی در برگامو جشن گرفت که درخشش دوباره زوج خویچا و اوسیمن، توجهات را بیش از پیش به انتخاب آرایش 3-3-4 توسط مرد کهنه‌کار جلب کرد.

اکیپ فرانسه هم به اوضاع بحران زده مارسی پرداخته و نوشته است: «دیگر انتظار این را نداشتیم!» مارسی شب گذشته در خانه استراسبورگ 2 امتیاز حساس را جای گذاشت و نتوانست از همسایه‌اش در جدول رده‌بندی لیگ یک فاصله بگیرد.

قهرمان سابق اروپا، از 12 بازی تنها 14 امتیاز کسب کرده و رتبه‌ای بهتر از دوازدهم به خود نمی‌بیند. این تیم در لیگ اروپا باید مقابل آژاکس و برایتون هم به میدان برود و رن و لیون نیز حریفان این تیم در ادامه مسیر طاقت‌فرسای نیم فصل نخست خواهند بود که تیمِ گتوزو محکوم به کسب حداکثر امتیازات از این دیدارهاست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری