football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 30 نوامبر؛ نانای احمق

۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۴4 نظر
روزنامه‌های انگلیسی پس از اشتباهات فاحش اونانا، شمشیر را برای سنگربان یونایتد از رو بسته‌اند.
به گزارش فوتبال 360، آندره اونانا یک تنه برای نزدیک کردن منچستریونایتد به حذف از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پایین‌تر از کپنهاگن و گالاتاسارای کافی بود و سنگربان پر مدعی کامرونی، انواع و اقسام گل‌های خورده مضحک در مصاف‌ها با بایرن‌مونیخ و گالاتاسارای تجربه کرد.
تیمی که موفق شده در فصل جاری لیگ قهرمانان پس از منچسترسیتی، آرسنال، رئال مادرید و اتلتیکو، پنجمین خط حمله برتر اروپا را به نام خود بزند، حتی بیشتر از بایرن‌مونیخ هم گل زده اما عملکرد سنگربان این تیم حتی در روزهایی که خط دفاعی نیز اشتباه فاحشی نداشته، نفس تیم را گرفته و با 14 گل خورده، در کنار سلتیک دومین خط دفاعی ضعیف مسابقات را در اختیار دارد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
مقصر این اتفاق فاجعه‌بار، کسی نبوده جز آندره اونانا که در ترکیب تیم حتی جانشین هم نداشته و اریک تن‌هاخ هنووز به او اطمینان کامل دارد. منچستریونایتد برای صعود از گروه نیاز به معجزه خواهد داشت و در این میان، نشریه استار اسپورت، با انتخاب تیتر «نانای احمق» نوشت: «سرنوشت صعود از گروه دیگر در دستان منچستریونایتد نیست و توپ به سر خوردن از دستان آندره اونانا عادت کرده است.»
اشاره به درخشش دوباره کای هاورتز در ترکیب تیم آرسنال که زمینه‌ساز برتری قاطع 6 گله مقابل لانس بود هم دیگر بخش این روزنامه است. آرسنال با برتری 0-6 مقابل لانس، قاطعانه‌ترین برتری تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از جانب یک تیم انگلیسی مقابل فرانسوی‌ها را به ثبت رساند.

مارکای اسپانیا در واکنش به برتری جذاب رئال مادرید مقابل قهرمان ایتالیا، ناپولی نوشت: «اینجا، شکوه به دنبال پاز.» نیکو پاز که محصول آکادمی رئال مادرید است، گل سوم کهکشانی‌ها را وارد دروازه ناپولی کرد تا زمینه‌ساز برتری شاگردان کارلو آنچلوتی بر پارتنوپی شود.
او پس از مسی، دومین گلزن جوان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با ملیت آرژانتینی لقب گرفت که باتوجه به دو رگه بودنش، اسپانیایی‌ها در تلاش هستند به جای آلبی‌سلسته، پیراهن لاروخا را بر تن ستاره جوانشان ببینند.

آ اس، چاپ مادرید نیز به همین مهم اشاره داشته و با انتخاب تیتر «امروز در آغوشِ فردای سرشار» به درخشش نیکو پاز در کنار جود بلینگام اشاره داشته است. حذف سویا نیز پس از بازگشت آیندهوون، دیگر اتفاق مهم برای اسپانیایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

اسپورت با انتشار تصویری از جشن 124 سالگی باشگاه بارسلونا، سر تیتر «اوقات به‌کام بود» را انتخاب کرده و در خبر دیگری اذعان داشته که آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا که قرضی در برایتون توپ می‌زد به تبع مصدومیت تا 3 ماه آینده در دسترس نیست!

اکیپ فرانسه، با جمله «گتوزو زیر فشار» به استقبال تقابل مارسی و آژاکس در لیگ اروپا رفته و نسبت به انتخاب کشور فرانسه برای معرفی میزبان المپیک زمستانی 2030 واکنش جالب توجه «2030 روز آفتابی در زمستان» را داشته است.
پاریس میزبان المپیک تابستانی 2024 خواهد بود و فرانسه قرار است از المپیک زمستانی 2030 هم به صلاحدید کمیته بین‌المللی المپیک میزبانی کند که در فاصله نزدیک به 2030 روز میان المپیک تابستانی پاریس تا المپیک زمستانی در این کشور، تب داغ ورزش فرانسوی‌ها را ورزش‌دوست‌ترین مردمان جهان خواهد کرد!

در ایتالیا، گازتا دلوسپرت به اولتیماتوم نسبت به پیولی اشاره داشته و نوشته است کاردیناله به سرمربی فاتح اسکودتو ایمانش را از دست نداده اما پس از حذف از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ناکامی‌های بیشتر را تحمل نخواهد کرد. عدم موفقیت میلان در کسب سهمیه جام‌جهانی باشگاه‌ها ضرر هنگفت 113 میلیون یورویی را به همراه خواهد داشت.
تساوی شگفت‌انگیز اینتر مقابل بنفیکا که با هت‌تریک ماریو و بازگشت نراتزوری از شکست 3 گله همراه بود، دیگر بخش گاتزتا بوده و این نشریه به مقاومت 84 دقیقه‌ای ناپولی مقابل رئال اشاره داشته که در نهایت کارلو آنچلوتی روی بی‌رحمش را به تیم سابق نشان داد.

کوریره دلوسپرت به شکست ناپولی اشاره داشته و تیتر «سقوط در مادرید» را برای این رخداد انتخاب کرده اما پارتنوپی با کسب تنها یک امتیاز از هفته پایانی، قادر خواهند بود به جمع 16 تیم برتر اروپا برای دومین فصل متوالی راه یابند.

همچنین با جمله مورینیو به استقبال بازی‌های لیگ اروپا رفته که آقای خاص تنها رتبه نخست جدول را برای صعود از گروه می‌خواهد و چیزی جز سومین فینال متوالی با رم آنها را در پایان فصل راضی نخواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری