football360 logo

سپاهانی‌ها و جنجالی‌ترین تصمیم سال؛ 3 ستاره از فهرست تیمِ مورایس کنار گذاشته شدند!

12 دی 1402 ساعت 11:3062 نظر
پیش از برگزاری دیدار با شمس‌آذر، نام 3 بازیکن سپاهان از فهرست این تیم خارج شد که گفته می‌شود این اقدام بدون اطلاع بازیکنان انجام شده است.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه عملکردی خیره‌کننده داشت؛ به‌طوری‌که طلایی‌پوشان موفق شدند قرارداد پیام نیازمند را دائمی کنند و در کنار او، هادی محمدی، برایان دابو، احسان پهلوان، کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر، رضا شکاری و رضا اسدی هم به جمع طلایی‌پوشان پیوستند تا یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های سپاهان در تاریخ لیگ برتر تشکیل شود؛ آن‌هم در حالی‌که به نظر می‌رسید با توجه قانون سقف بودجه، تیم‌های لیگ برتری برای جذب ستاره‌ها با چالش مواجه شوند.

مسئولان کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی علیه باشگاه سپاهان در کمیته انضباطی طرح شکایت کردند که از طلایی‌پوشان 4 امتیاز کسر شد و آن‌ها به پرداخت 40 میلیارد تومان محکوم شدند. البته که این رأی در کمیته استیناف تغییر کرد؛ به‌طوری‌که 4 امتیاز طلایی‌پوشان به حساب آن‌ها بازگشت اما جریمه مالی لغو نشد و همچنین باشگاه سپاهان متعهد شد تا قرارداد 6 بازیکن تیم خود را اصلاح کند و این بازیکنان بعد از اصلاح قراردادشان امکان بازی برای سپاهان را داشتند. همین مسئله باعث شد تا پیام نیازمند، رضا شکاری، احسان پهلوان، رضا اسدی، کاوه رضایی و هادی محمدی شانس حضور در دیدار با گل‌گهر سیرجان را از دست بدهند و نتوانند برای تیم‌شان در این دیدار معوقه به میدان بروند.

مدیران باشگاه سپاهان در تلاش بودند تا بتوانند برای آخرین دیدار نیم‌فصل نخست که باید مقابل شمس‌آذر قزوین برگزار می‌شد، مجوز بازیکنان خود را دریافت کنند. طلایی‌پوشان بعد از 2 شکست پیاپی مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان، به دنبال شکست دادن شمس‌آذر در قزوین بودند که سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و در آستانه برگزاری دوئل شمس‌آذر - سپاهان، مجوز بازی پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی صادر شد و گفته می‌شود که مسئولان باشگاه سپاهان برای اصلاح قرارداد این بازیکنان با آن‌ها به توافق رسیده‌اند اما هنوز اصلاحات انجام نشده و قرار است طی روزهای آینده انجام شود.

خط قرمز اجباری روی نام 3 خرید تابستانی!

سپاهانی‌ها برای دریافت مجوز بازی نیازمند، شکاری و اسدی تصمیم عجیب و غیرمنتظره‌ای گرفتند و به سراغ اصلاح فهرست بازیکنان خود رفتند؛ به‌طوری‌که در واپسین ساعات مانده به برگزاری دوئل با شمس‌آذر، نام هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی از فهرست رسمی سپاهان که در سازمان لیگ به‌ثبت رسیده بود، خارج شد و در واقع طلایی‌پوشان قطع همکاری یک‌طرفه با 3 بازیکن خود که در بازار تابستانه به فهرست سپاهان اضافه شده بودند، داشتند!

سپاهان به پرداخت غرامت نجومی محکوم می‌شود؟

مدیران باشگاه اصفهانی در حالی با کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان قطع همکاری یک‌طرفه داشته‌اند که گفته می‌شود مذاکرات با این بازیکنان برای قطع همکاری مثبت پیش نرفته و بدون اطلاع آن‌ها، فسخ یک‌طرفه انجام شده است! در صورتی‌که این بازیکنان بتوانند ادعای فسخ یک‌طرفه را در کمیته تعیین وضعیت به اثبات برسانند، باشگاه سپاهان باید مبلغ قرارداد هر 3 بازیکن را به صورت کامل پرداخت کند که با توجه به ارقام سنگین قرارداد آن‌ها، به نظر می‌رسد که روزهای بحرانی‌تر در انتظار سپاهانی‌ها است و آن‌ها باید غرامت‌های نجومی را پرداخت کنند و حتی خطر بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی طلایی‌پوشان هم وجود دارد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری