football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 7 فوریه؛ زلاتان در نقش مدیر اجرایی!

18 بهمن 1402 ساعت 15:302 نظر
مائوریتسیو ساری، آینده‌اش روی نیمکت لاتسیو را در خطر نمی‌بیند.
به گزارش فوتبال 360، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فرانسه امشب آغاز خواهد شد و در مهم‌ترین دیدار، پاریس به مصاف برست خواهد رفت تا تکلیف 8 تیم نهایی این دوره از مسابقات مشخص شود.
در دیگر دیدارها، لیل و لیون به مصاف یکدیگر می‌روند، مون‌پولیه نیس را پیش رو خواهد داشت و موناکو هم فرداشب به مصاف رقیب خواهد رفت. پاریس 2 دوره است که از فتح عنوان قهرمانی بازمانده و در دوره‌های گذشته، نانت و تولوز جام قهرمانی را بالای سر بردند. هرچند هیچکدام از این دو تیم، در مرحله یک هشتم نهایی حضور نخواهند داشت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
پاریس امشب برای نخستین مرتبه در جام حذفی مقابل یک تیم از لیگ یک به میدان خواهد رفت و شاگردان انریکه که در دو مرحله تیم‌های سطح پایین‌تر را پیش روی خود می‌دیدند، در این مرحله به مصاف تیم رتبه سوم جدول لیگ یک خواهند رفت.
نشریه اکیپ، چاپ فرانسه به استقبال همین دیدار رفته و از تیتر «دریانوردی یا دریازدگی؟» برای توصیف دیداری که پاریسی‌ها پیش رو خواهند داشت استفاده برده است.

نشریه میرر، به تمایل راتکلیف برای ساخت استادیوم جدید منچستریونایتد و خداحافظی با الدترافورد تاریخی اشاره داشته که تیتر «بولدترافورد» را انتخاب کرده

و تیتر انتخابی نشریه دیلی تلگراف نیز توصیف ورزشگاه جدید تحت عنوان «ومبلیِ شمال» بوده است.

آ اس، به استقبال مصاف اتلتیکومادرید و بیلبائو در جام حذفی فوتبال اسپانیا رفته و تیتر «تخت گاز» را برای توصیف این دیدار در مسیر حضور در دیدار فینال انتخاب کرده است.
شب گذشته نیز دیدار دور رفت مایورکا و سوسیداد، دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اسپورت تصویر یامال، ستاره جوان بارسلونا را منتشر کرده و در تمجید از او تیتر «یامال، لبخندی بر لبان بارسلونا» را بازتاب داده است.

بیلت آلمان اشاره داشته هوینس چندان نتایج را برای ادامه کار با توماس توخل مدنظر نخواهد داشت و بایرن‌مونیخ طبق صلاحدید او پروژه بازسازی و تغییر نسل را رو به جلو خواهد برد. هفته گذشته توماس مولر به‌عنوان نخستین بازیکن تاریخ بایرن‌مونیخ از مرز 500 بازی حرفه‌ای برای این تیم عبور کرد و باواریایی‌ها خواه یا ناخواه باید خداحافظی او را به زودی تماشا کنند.

کوریره دلوسپرت از تیاگو موتا، سرمربی موفق بولونیا به‌عنوان گزینه اصلی باشگاه‌های میلان و یوونتوس برای جانشینی پیولی و الگری در پایان فصل نام برده و نوشته لوتیتو قرار نیست مائوریتسیو ساری را از کار برکنار کند.

گاتزتا دلوسپرت، اشاره داشته زلاتان از زمان ورود به میلان در قامت مشاور مدیرعامل، رسماً همه‌کاره میلان لقب گرفته و به‌تنهایی با مالکان باشگاه جلسه گذاشته، به آنها مشاوره می‌دهد، با پیولی و بازیکنان به صورت مداوم صحبت می‌کند، روند استعدادیابی را تحت نظر گرفته و برای حضور در بازار نقل‌وانتقالاتی نظراتش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

گاتزتا همچنین اشاره داشته در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا، تیم قهرمان مبلغ 155 میلیون یورو به جیب خواهد زد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری