football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 8 فوریه؛ تلاش بارسلونا برای جذب میتوما

۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹
لائوتارو مارتینس پیشنهاد تمدید قراردادی به ارزش دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو دریافت کرده است.
به گزارش فوتبال 360، بازی‌های تکراری از دور چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس برگزار شد و در مهم‌ترین دیدار، چلسی موفق شد از سد استون‌ویلا بگذرد. تیمی که در رقابت‌های لیگ برتر عملکردی فاجعه‌بار از خود بر جای گذاشته اما در مسابقات حذفی، بی‌رحمانه می‌تازد.
آبی‌های لندن، هم در فینال لیگ کاپ حضور دارند که باید به مصاف لیورپولِ کلوپ بروند و هم در جام حذفی، پس از غلبه بر استون‌ویلا در ویلا پارک مسیرشان به جمع 16 تیم برتر مسابقات را ادامه داده‌اند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
چلسی در راند پنجم جام حذفی، به مصاف لیدزیونایتد خواهد رفت اما پیش از این مصاف، شاگردان پوچتینو لیورپول را در فینال لیگ کاپ پیش رو خواهند داشت. ناتینگام نیز در دیگر دیدار تکراری موفق به کسب پیروزی شد تا حریفِ منچستریونایتد در راند پنجم جام حذفی شود.
نشریه میرر تیتر «پوچِ عالی متعالی» را برای صعود آبی‌ها انتخاب کرده و در بخش دیگر نوشته باشگاه منچستریونایتد اخطار جدی به مارکوس رشفورد داده که اگر مایل به باقی ماندن در جمع شیاطین سرخ است، هرگونه حاشیه را باید به دست فراموشی بسپارد.
او پیش‌تر دستمزد دو هفته‌ای خود را پس از حضور در میهمانی شبانه در بلفاست به‌عنوان جریمه به باشگاه پرداخت کرده بود.

دیلی تلگراف هم در کنار واکنش به صعود چلسی، نوشته: «اتحادیه لیگ برتر انگلیس پس از نارضایتی‌ها از وقفه‌های متعدد در بازی به‌تبع بازبینی صحنه‌ها توسط کمک داوران ویدیویی، قرار است با جدیت تغییر روند استفاده از وی‌ای‌آر را مدنظر قرار داده و آن را بررسی کند.»

اکیپ فرانسه پیروزی لیون بر لیل در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فرانسه را بازتاب داده و نوشته است: «لیون با برتری مقابل لیل، دست در دست پاری‌سن‌ژرمن، استراسبورگ و نیس به مرحله یک چهارم نهایی رسید.»

مارکا شکست اتلتیکو مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا را پر رنگ کرده و نوشته «روند شکست‌ناپذیری‌های روخی‌بلانکوس سرانجام در مرحله نیمه‌نهایی کوپادل‌ری به دست بیلبائو متوقف شد».

آ اس، تیتر «یک پای اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی» را برای این مهم انتخاب کرده است.

نشریه اسپورت بارسلون هم با انتشار تصویر دکو، مدیر ورزشی بارسلونا نوشته است: «تیم برای آغاز پروژه‌اش در فصل آینده، تنها به 3 بازیکن جدید احتیاج خواهد داشت که در پست‌های هافبک و خط دفاع به میدان می‌روند. قرار است وینگری همچون میتوما را جذاب کنیم، مدافع وسط چپ پا برای بهبود اسکواد تیم خریداری کنیم و خرید یک هافبک نیز در دستور کار است.»
دکو در این مصاحبه همچنین ادامه داده باشگاه بارسلونا دچار اشتباه بزرگی خواهد شد اگر آرائوخو و دی‌یونگ را به فروش برساند تا بازیکنی همچون امباپه به تیم وارد شود که تنها کارایی‌اش بر هم زدن نظم تیمی است.

هفته‌نامه کیکر آلمان با انتشار تصویر ژابی آلونسو در کنار توماس توخل، نوشته: «2 اختلاف امتیاز، 2 شرایط کاملاً متفاوت در 2 دنیای متفاوت» و به استقبال مصاف حساس صدرنشینی بوندسلیگا میان بایرن‌‎مونیخ و لورکوزن رفته است.

کوریره دلوسپرت اشاره داشته دروسی در ادامه فصل و از این مقطع که بازی‌های حساس و دشوارتر تیم آغاز خواهند شد، قرار است از دیبالا، لوکاکو و جو حمایتی الیمپیکو به‌عنوان اسلحه‌های مخفی رم در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند.


گاتزتا دلوسپرت از پیشنهاد تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر پرده برداشته که ستاره آرژانتینی به زودی قراردادی جدید امضا خواهد کرد که دستمزدش را به مبلغ سالیانه 8 میلیون یورو افزایش خواهد داد.
در بخش دیگر این نشریه، نتیجه نظرسنجی منتشر شده که 46% هواداران، توهین به داور و تحت فشار قرار دادن قاضی میدان را واکنشی در جهت حمایت از تیم محبوب خود می‌دانند و از این رفتار غیراخلاقی جهت موفقیت تیمشان حمایت می‌کنند. تیتر «آسیب دیدن داوران در ورزشگاه، رخداد طبیعی است»، انتخاب گاتزتا دلوسپرت برای این مهم بوده است.

در بخش دیگر گاتزتا نیز مصاحبه اورلیو دلورنتیس به چشم می‌آید که پذیرفته رفتارش با لوچانو اسپالتی به شدت اشتباه بوده و عدم تمدید قرارداد با سرمربی فاتح اسکودتو و به‌تبعش انتخاب اریک گارسیا را یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات دوران مالکیتش بر ناپولی می‌داند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری