football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 10 فوریه؛ زنده‌باد جیرونا!

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶2 نظر
وینیسیوس جونیور برای مصاف با جیرونا در دسترس خواهد بود.
به گزارش فوتبال 360، شنبه پرهیجان فوتبال اروپا از راه رسیده و در مهم‌ترین دیدارها، هم منچسترسیتی اورتون را پیش رو خواهد داشت تا به سمت صدر جدول یکه بتازد و هم در بوندسلیگا بایرن‌مونیخ میهمان لورکوزن خواهد بود که نبرد صدرنشینی در فوتبال آلمان را هیجان بیشتری خواهد داد.
در سری آ ایتالیا رم و اینتر مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند تا مصاف صدرنشینی لالیگا نیز میان رئال مادرید و جیرونا، پایان‌بخش روز پر هیجان فوتبالی در سطح باشگاهی اروپا باشد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در سایر دیدارهای حساس، لیورپول میزبان برنلی خواهد بود و درحالی که آرسنال فردا مقابل وستهام صف‌آرایی خواهد کرد، منچسترسیتی امید دارد به لطف بازی معوقه نیازی به توجه به نتایج سایر دیدارها نداشته باشد و در نهایت صدر جدول فوتبال انگلیس را به نام خود بزند.
فتح دوباره لیگ برتر، آرزوی دست‌یافتنی سیتیزن‌ها خواهد بود که تبدیل به نخستین تیم تاریخ با 4 قهرمانی متوالی در بالاترین سطح فوتبال انگلیس شوند و بازیکنان و کادرفنی تیم، در مرحله‌ای بالاتر به تکرار سه‌گانه نیز امید بسته‌اند تا رسماً نامشان را به‌عنوان «برترین تیم باشگاهی تاریخ جهان» با تجربه 2 مرتبه 3 گانه متوالی در تاریخ فوتبال به ثبت برسانند.
نشریه استار اسپورت با انتشار تصویری از جشن شادی گل بازیکنان سیتی نوشته است: «تنور نبرد قهرمانی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس داغِ داغ شده است؛ پیش به سوی تاریخ‌سازی!»
در بخش دیگر، این نشریه مصاحبه آنژ پوستکوگلو را بازتاب داده که معرفی کارت آبی را مصداقی از تخریب زیبایی فوتبال خواهد دید.

میرر مصاحبه رودری، ستاره اول تیم گواردیولا در خط هافبک را منتشر کرده که گفته است: «فتح دوباره 3 گانه دستاورد دشواری است اما امید به تاریخ‌سازی داریم و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.»
میرر همچنین به تمایل اتحادیه فوتبال انگلیس به تمدید قرارداد گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی تا پایان جام‌جهانی 2026 واکنش نشان داده و این تمدید قرارداد را فارغ از نتیجه تیم در یورو 2024، منطقی می‌داند.

لوفیگارو، چاپ فرانسه بخش ورزشی را به انتشار تصویر گتوزو اختصاص داده و نوشته است: «گتوزو پس از قبول شکست مارسی مقابل متس، تشخیص داده بحران وارد اردوگاه تیمش شده و برای رفع این بحران چاره‌ای جز کسب حداکثر امتیازات تا پایان ماه مارس و مصاف با پاریس نخواهد داشت.»
مارسی شب گذشته با قبول تساوی مقابل متس قعرنشین در استادیوم ولودروم، شانس صعود موقت به رتبه ششم را هم از دست داد و احتمال سقوط به رتبه نهم جدول لیگ یک تا پایان هفته تهدیدش می‌کند. مارسی، تیمی که در 5 دیدار اخیرش از چشیدن طعم پیروزی محروم بوده، پنجشنبه شب مسیرش در پلی‌آف لیگ اروپا را از سر خواهد گرفت و به مصاف شاختار دونیتسک خواهد رفت.

مارکای اسپانیا، به استقبال مصاف حساس رئال مادرید و جیرونا رفته و تیتر «بازی به فتح لالیگا» را برای این مهم انتخاب کرده است.

آ اس، تیتر «رقابت در حساس‌ترین ایستگاه لالیگا» را منتشر کرده است.

اسپورت چاپ بارسلون نیز با آرزوی موفقیت برای جیرونا، امید داشته در این مصاف تیم شگفتی‌ساز از پس پیروزی بر رئال مادرید برآمده و صدر جدول لالیگا را دوباره در اختیار بگیرد.
اسپورت همچنین اشاره کرده در طرف دیگر میدان، وینی جونیور از بند مصدومیت به موقع رها شده و کارلو آنچلوتی برای کسب پیروزی در این مصاف سخت و خانگی می‌تواند بار دیگر او را به میدان بفرستد.

کوریره دلوسپرت، مصاحبه دروسی پیش از بازی را بازتاب داده که گفته بود: «هیچ تیمی از جمله اینتر شکست ناپذیر نیست» و در بخش دیگر، انتخاب زمین برای ساخت استادیوم جدید میلان را پوشش داده است.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت تیتر «مسیر فتح اسکودتو از پایتخت می‌گذرد» را انتخاب کرده و پیش‌بینی داشته مصاف اینتر و رم تقابلی پر گل از آب در بیاید.

در دیگر دیدارهای هفته، میلان از ناپولی پذیرایی خواهد کرد که همزمان با به صدا درآمدن سوت آغاز بازی، استفانو پیولی برای 220مین مرتبه روی نیمکت روسونری خواهد نشست و به رکورد آریگو ساکی خواهد رسید. از طرف دیگر نیز مکس الگری با تجربه 405مین بازی روی نیمکت یوونتوس رکورد مارچلو لیپی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری