football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 11 فوریه؛ تراشتگن به ترکیب بازمی‌گردد

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷5 نظر
تراشتگن آماده همراهی بارسلونا در بازی امشب خواهد بود.
به گزارش فوتبال 360، پیروزی منچسترسیتی و لیورپول در دیدارهای روز گذشته از لیگ برتر انگلیس، امروز آرسنال را محکوم به کسب پیروزی کرده و شاگردان میکل آرتتا باید مقابل وستهام به میدان بروند.
اگر توپچی‌ها موفق به کسب پیروزی از این دیدار شوند، فاصله 2 امتیازی‌شان با صدر جدول حفظ خواهد شد و در غیر این صورت، باید قید حضور در کورس قهرمانی را بزنند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
تاتنهام نیز شب گذشته موفق شد به لطف بازگشت سون هیونگ مین 3 امتیاز را دیرهنگام به حسابش واریز کند و باتوجه به مصاف حساس منچستریونایتد با استون‌ویلا که هر دو تعقیب کننده‌اش هستند، چشم به امتیاز از دست دادن استون‌ویلا داشته باشد تا جایگاهش در جمع «تاپ فور» بار دیگر مستحکم شود.
استون‌ویلا که با افت ناگهانی مواجه شده و در 5 دیدار اخیرش تنها یک پیروزی کسب کرده، برای بازگشت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چاره‌ای جز کسب پیروزی نخواهد داشت و منچستریونایتد هم که در 5 دیدار اخیر شکست‌ناپذیر بوده، امیدوار است با کسب پیروزی مسیرش به سمت کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بار دیگر بازسازد.
نشریه استار اسپورت علاوه بر اشاره به پیروزی منچسترسیتی و لیورپول مقابل رقبا، به مصاحبه اریک تن‌هاخ اشاره داشته که گفته کسب سهمیه لیگ قهرمانان هدف اصلی برای بازه پایانی فصل جاری است و حداکثر توان تیم برای رسیدن به این مهم و استفاده از بهبود وضعیت منابع مالی برای این مهم به کار گرفته خواهد شد.

نشریه سان به مصاحبه کالوین فیلیپس اشاره داشته که پس از ترک منچسترسیتی و حضور در وستهام، علیه پپ گواردیولا سخن به کنایه گشوده و گفته است: «من تنها چند گرم اضافه وزن داشتم اما پپ در رسانه‌ها شخصیت من را نابود کرد!»

مارکای اسپانیا جایزه خاصی برای رئال مادرید در نظر گرفته و اشاره داشته است به دنبال برتری تیم در مصاف حساس با جیرونا که صدالبته تیم مصدومان فراوانی به خود می‌دید و در پست مدافعان وسط، بازیکنان غیر تخصصی به کار گرفته بود، باید جوایز بهترین صدرنشین (اختلاف 5 امتیازی)، بهترین مربی (آنچلوتی)، بهترین بازیکن مکمل (کروس)، بهترین گل زده (وینی جونیور)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (وینی جونیور)، بهترین جلوه‌های ویژه (بلینگام) و بهترین بازی فصل (برتری 0-4 مقابل جیرونا) را به رئال مادرید اهدا کرد.

آ اس تیتر «پادشاهان لالیگا» را برای توصیف رئال مادرید منتشر کرده است.

اسپورت نیز با انتشار تصویر تراشتگن نوشته او قادر خواهد بود در ترکیب تیم مقابل گرانادا بار دیگر پس از گذراندن دوران طولانی مدت مصدومیت به میدان برود.

در ایتالیا، سر تیتر اخبار پیروزی اینتر مقابل رم را بازتاب داده و گاتزتا دلوسپرت نوشته: «تماس تلفنی از جانب اینزاگی بین دو نیمه با فاریس، سرنوشت بازی را تغییر داد و مارکوس تورام، در حضور کبریت بی‌خطری چون لوکاکو درخشیدن در یک دیدار حساس را به مهاجم پر مدعی یاد داد.»

گاتزتا همچنین در بخش دیگرش، اشاره داشته در دیدار فردا شب یوونتوس، دوشان ولاهوویچ به سبب مصدومیت غایب بوده و قرار است فدریکو کیزا زوج میلیک در ترکیب باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری