football360 logo

دوگانگی شخصیت هویلوند؛ برای کودکان رقیب کری بخوان و به خودی‌ها پیراهن بده!

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴13 نظر
رفتار متفاوت هویلوند در مقابل کودکان سوژه رسانه‌ها شده است.

به گزارش فوتبال 360، راسموس هویلوند، مهاجم جوان منچستریونایتد از زمان پیوستنش به شیاطین همیشه 2 روی مختلف را از خود به نمایش گذاشته است. اولین تفاوت، نوع حضورش در لیگ و در لیگ قهرمانان بود. در لیگ برتر او هرگز پایش به گلزنی باز نمی‌شد و در لیگ قهرمانان 5 گل را از خود به جای گذاشت. بعد از شروع گلزنی در لیگ، این بخش از وجودش هم به 2 قسمت تقسیم شد و بین سال میلادی قبل و سال میلادی جدید، گویی انقلابی درونی برایش رخ داده است. هرچه راسموس جوان در سال 2023 برای یونایتدی‌ها در لیگ تاثیرگذاری نداشت با شروع سال 2024 این روند کاملا برعکس جلوه کرد و اکنون به رکورد 5 بازی و 5 گل پیاپی برای تیمش رسیده است. او در مواجهه با هواداران هم این حالت را درون خود دارد و بازی آخر نقطه‌ای برای نمایش نوع برخورد با هواداران خردسال توسط دانمارکی جوان بود!

بازیکنان و هواداران خردسال

در میان بازیکنان فوتبال رسمی وجود دارد که عموما به هواداران حریف غیر از مواقعی خاص واکنشی نشان نمی‌دهند. این مورد در صورتی که هوادار، کودک خردسال باشد، متفاوت می‌شود و عموما بیشتر بازیکنان نسبت به هواداران خردسال رقیب واکنش خاصی نشان نمی‌دهند. احترام به کودکان و جذابتر کردن فوتبال برای آنها رسمی نانوشته برای بازیکنان بوده اما هویلوند رفتارش کمی متفاوت است.

2 روی سکه در یک بازی

هنگامی که منچستریونایتد گل پیروزی خود مقابل استون ویلا را به ثمر رساند، زمان تغییر در ترکیب توسط تن‌هاخ رسید و هویلوند یکی از گزینه‌های تعویض سرمربی هلندی شد. او بیرون رفت و هواداران خردسال که می‌دیدند او کمی وقت را تلف می‌کند، اعتراض کردند. اعتراض کودکان باعث شد  هویلوند دستش را به نماد ساکت شدن برای آنها روی صورت بیاورد و سپس نتیجه بازی را اعلام کند. داگلاس لوئیس که خودش یک خوشحالی گل نسبتا نامتعارف را روبه‌روی بازیکنان منچستریونایتد انجام داده بود به او اعتراض کرد و خواست این رفتار را پایان دهد. هویلوند او را نماد شروع حرکات زشت می‌دانست و این کار را به تلافی حرکتش انجام داده بود. ماجرای آن لحظه به پایان رسید اما حرکت بعدی واقعا تناقض عجیب را آشکار کرد.هویلوند یک هوادار خردسال و معلول منچستریونایتد را در جمعیت هواداران یونایتدی پیدا و پیراهنش را تقدیم به این کودک کرد. حرکت قبلی باعث شد تا کل استادیوم هویلوند را هو کنند اما نوع توجه او به هوادار معلول، هواداران ویلا را به تشویقش وا داشت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری