football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه 12 فوریه؛ لشگر زخمی اما مغرورِ مادرید

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۵
مصدومیت جود بلینگام در آستانه دیدار لیگ قهرمانان اروپا نگران‌کننده است.

به گزارش فوتبال 360، منچستریونایتد موفق شد در دیداری حساس بار دیگر از سد استون‌ویلا بگذرد و به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد. این چهارمین پیروزی متوالی تیمِ تحت هدایت اریک تن‌هاخ بود که آنها را در فاصله 6 امتیازی «تاپ فور» قرار داد.
در دیگر دیدارها، آرسنال موفق شد با 6 گل وستهام را در هم بکوبد و سنگین‌ترین شکست دوران مربی‌گری دیوید مویس و تاریخ وستهام در لیگ برتر را به ثبت برساند. شکستی که به احتمال فراوان زنگ خطر را بیش از پیش برای چکش‌ها جهت تغییر سرمربی که آنها را به قهرمانی کنفرانس لیگ اروپا رساند، به صدا درآورده است.

«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز

هفته 24 لیگ برتر انگلیس امشب با مصاف چلسی و کریستال‌پالاس به پایان خواهد رسید و هفته آینده منچسترسیتی با انجام بازی معوقه، شانس تکیه زدن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس را خواهد داشت.
نشریه استار اسپورت با تیتر «قدرتِ اسکاتلوند، لیگ برتر را خیره کرد» به پیروزی منچستریونایتد با گل‌های اسکات مک‌تامینی و راسموس هویلوند واکنش نشان داده و «میهمانی آرسنال در لندن به صرف شیشلیک» تیتر انتخابی این نشریه برای واکنش به پیروزی پر گل آرسنال بوده است.

دیلی تلگراف صحبت‌های دیوید مویس مبنی بر فروپاشی روانی تیمش را بازتاب داده که باعث شد سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم مقابل آرسنال به ثبت برسد.

لوفیگارو، بخش ورزشی را به قهرمانی معجزه‌وار ساحل‌عاج در جام ملت‌های آفریقا اختصاص داده است.

مارکا، از مصدومیت جود بلینگام پس از پیروزی پر گل رئال مادرید مقابل جیرونا و تکیه زدن به صدر جدول، ابراز نگرانی کرده و اشاره داشته زنگ خطر برای تیمِ آنچلوتی در آستانه مصاف حساس لیگ قهرمانان اروپا بدون در اختیار داشتن شمار بسیاری از بازیکنان به خصوص در خط دفاع به صدا درآمده است.

اسپورت درخشش یامال در سایه امتیاز از دست دادن دوباره بارسلونا مقابل گرانادا را بازتاب داده و نوشته است: «جوانِ درخشان، تنها دلخوشی بارسلونا. جادوی یامال، صورتِ زشتِ سبک بازی و تاکتیک بلوگرانا را آراسته است.»

آ اس هم به این مهم اشاره داشته که بارسلونا با تحمل ششمین تساوی فصل مقابل تیم قعرنشین، نتوانست از شکست «اتلتی» برای تثبیت جایگاهش در رتبه سوم لالیگا بهره ببرد و اگر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم از دست برود، فاجعه جبران‌ناپذیری برای باشگاه به حساب خواهد آمد. تیتر «مشت لالیگایی به صورت بارسلونا» انتخاب آ اس با انتشار تصویر رابرت لواندوفسکی بوده است.

گاتزتا دلوسپرت به پیروزی میلان مقابل ناپولی اشاره داشته و نوشته است رتبه دوم جدول حالا تنها یک امتیاز از دسترس روسونری دور است و آنها چشم به شکست یوونتوس در ادامه فصل برای کسب عنوان نایب قهرمانی خواهند داشت.
گاتزتا همچنین با جمله آلر، افسانه‌ای در قاره آفریقا به قهرمانی ساحل‌عاج واکنش نشان داده و علاوه بر اشاره به سقوط ناپولی تا رتبه نهم جدول سری آ، نوشته است: «اینتر با اینزاگی به فتح همزمان اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا امید دارد.»

توتوسپرت نوشته یوونتوس هنوز از حضور در کورس فتح اسکودتو دست نکشیده و الگری که امشب روی نیمکت یوونتوس با رسیدن به لیپی رکوردشکنی خواهد کرد، امیدوار است فصل آینده نیز سرمربی یوونتوس طبق قراردادش باقی بماند و بار دیگر فاصله امتیازی را به 4 با صدر جدول کاهش دهد.

ایل رومانیستا، نشریه اختصاصی باشگاه رم نیز فاکتورهایی که می‌تواند عملکرد رم را بهبود بخشیده و این تیم را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برساند، بررسی کرده و اشاره داشته است رم در فصول اخیر همچون مصاف با اینتر، پس از یک نمایش خیره‌کننده در نیمه نخست ناگهان در نیمه دوم دستانش را به نشانه تسلیم بالا می‌برد و از تاثیر کمی که پائولو دیبالا و روملو لوکاکو بر تیم می‌گذارند، انتقاد کرده است.

ایل رومانیستا نوشته در 5 فصل اخیر، رم نتوانسته در مصاف‌های رو در رو با تیم‌های بالانشین جدول بیش از 0.81 امتیاز به ازای هر بازی به چنگ آورد و همین مهم را در تضعیف جایگاه تیم در جدول سری آ پر رنگ می‌کند.
رم پس از قبول شکست مقابل اینتر به رتبه ششم سری آ سقوط کرده و فاصله‌اش با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به 4 امتیاز افزایش یافته است. فروزینونه، تورینو و مونزا رقبای 3 هفته آینده شاگردان دروسی در سری آ خواهند بود که این تیم به کسب حداکثر 9 امتیاز نیاز مبرم دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری