football360 logo

تمام نشدنی مثل پپه؛ شانس تمدید قرارداد در آستانه 41 سالگی!

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۶16 نظر
مدافع با تجربه پورتو در آستانه تمدید قرارداد خود به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه است.

به گزارش فوتبال 360، پپه، کاپیتان و مدافع فعلی تیم پورتو که در آستانه 41 سالگی قرار دارد، شانس زیادی برای تمدید قراردادش به مدت حداقل یک فصل دیگر دارد. این مدافع با تجربه تابستان پیش رو به انتهای قرارداد خود با پورتو خواهد رسید و همانند فصول گذشته عملکرد بسیار مطمئنی را از خود به نمایش گذاشته است.

مسن‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان

رسانه‌های پرتغالی اعتقاد دارند کاپیتان پورتو از نظر فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و رهبری او در خط دفاعی پورتو، نقش مهمی در نظم تیمی ایفا می‌کند. در پرتغال همه بازنشستگی پپه با پیراهن پورتو را قطعی می‌دانند. این مدافع کهنه‌کار سابقه حضور و درخشش در رئال مادرید را در کارنامه خود دارد و  در فصل جاری موفق شد عنوان مسن‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را از آن خود کند. البته تداوم شرایط خوب برای پپه به جز بالا رفتن شانس تمدید قرارداد از یک نظر دیگر هم اهمیت زیادی دارد. پپه به دنبال حضور در ترکیب ثابت تیم ملی پرتغال در جام ملت‌های پیش رو در آلمان است و برای متقاعد کردن روبرتو مارتینس باید سطح فعلی خود را تا پایان فصل حفظ کند. په‌په با 134 بازی ملی یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال پرتغال به شمار می‌رود.

موانع احتمالی برای تمدید قرارداد

به گفته رسانه‌های پرتغالی تنها موانع احتمالی بر سر راه تمدید قرارداد پپه، ابهام در تداوم کار سرمربی و رئیس باشگاه است. قرارداد کونسیسائو، سرمربی 49 ساله پورتو در پایان فصل با این تیم به اتمام خواهد رسید و هنوز هیچ کس از سرنوشت ادامه همکاری این مربی با پورتو چیزی نمی‌داند. از سوی دیگر کمتر از 3 ماه دیگر تا انتخابات ریاست باشگاه باقی مانده و تداوم کار پینتو داکوستا روی صندلی ریاست این باشگاه  در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از آنجایی که پپه رابطه بسیار خوبی با این 2 شخص مهم دارد، شاید همه چیز در لحظه آخر دچار تغییرات مهمی شود. در غیر این صورت و در حالتی که حداقل داکوستا یک بار دیگر به عنوان رئیس پورتو انتخاب شود، پپه می‌تواند در 42 سالگی هم رهبر دراگائو باشد.
پپه از فصل 2008-2007 تا 2017-2016 به مدت 10 فصل یکی از ستون‌های اصلی خط دفاعی رئال مادرید بود،  334 بار پیراهن این تیم را به تن کرد و 3 قهرمانی در لالیگا و3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از جمله مهمترین افتخارات او با کهکشانی‌ها محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری