football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 17 فوریه؛ قرارداد امباپه، 5 ساله تنظیم شد!

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳4 نظر
دزربی، گزینه محبوب مدیران بارسلونا برای انتخاب جانشین ژاوی است.
به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز در شرایطی از سر گرفته خواهد شد که ابتدا برنتفورد میزبان لیورپول خواهد بود و پس از مواجه شدن قرمزها با طوفان مصدومیت، پیش‌بینی می‌شود محمد صلاح به‌عنوان یار تعویضی راهی میدان شود اما آلیسون و آرنولد، نگرانی را در حساس‌ترین مقطع کورس قهرمانی به اردوگاه لیورپول آورده است.
منچسترسیتی به انتظار امتیاز از دست دادن چلسی مقابل برنتفورد یا لوتون تا پایان هفته باقی خواهد ماند تا شاگردان پپ با کسب هر 6 امتیاز ممکن مقابل چلسی و برنتفورد، صدر جدول لیگ برتر انگلیس را در اختیار خود درآورند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در این میان، آرسنال هم چراغ خاموش امتیازاتش را جمع‌آوری می‌کند تا شاگردان آرتتا، دریغِ فصل گذشته و از دست دادن صدر جدول با اختلاف 8 امتیازی را جبران کرده و جشن قهرمانی را برگزار کنند.
نشریه میرر، به کنفرانس خبری کلوپ اشاره داشته که سرمربی آلمانی لیورپول از ژابی آلونسو به طور ویژه‌ای تمجید می‌کند و در نسل جدید مربیان، مربی جوان اسپانیایی را «بهترین» عنوان می‌دهد. میرر این صحبت را گرا دادن به باشگاه برای انتخاب جانشین خودش در فصل آینده برداشت کرده است.
میکل آرتتا، همچنین اذعان داشته باشگاه آرسنال هیچ برای جذب کیلیان امباپه کم ندارد. از طرف مقابل نیز در بخش دیگر این نشریه، خروج دن اشورث به مقصد منچستریونایتد، دریغِ نیوکاسل و ادی هاو بازتاب داده شده است.

استار اسپورت، درگیری لفظی گری نویل و پپ گواردیولا را بازتاب داده که پپ، کسب سه‌گانه را «کسل‌کننده» خوانده تا به اظهار نظر نویل طعنه بزند. پیش‌تر گری نویل گفته بود سبک بازی منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا، خسته کننده شده است! زیرا منچسترسیتی 11 بازی اخیرش را پیش از مصاف امشب با چلسی با رکورد 100% پیروزی پشت سر گذاشته است.

اکیپ فرانسه، از سر گیری لیگ یک فرانسه را با برتری لیون مقابل نیس بازتاب داده که لیون به‌تبع قعرنشینی که منجر به اخراج سرمربی شد، در 4 بازی اخیر به پیروزی دست یافته و اکنون نیز با غلبه بر تیم رتبه دوم جدول، جایگاهش را تا رتبه یازدهم و حاشیه امن 6 امتیازی تا منطقه سقوط بهبود یافته می‌بیند.

لوفیگارو آینده پاریس تا پایان فصل، پس از اعلام خداحافظی کیلیان امباپه را بررسی کرده و در قالب یادداشتی آن را منتشر کرده است.

مارکای اسپانیا، در واکنش به سرنوشت امباپه نوشته است: «همه چیز عالی به پیش می‌رود.»

آ اس، با انتخاب تیتر «همه چیز برای عقد قرارداد با امباپه آماده است» نوشته: «باشگاه رئال مادرید حساب و کتابش را تنظیم کرده تا برای عقد قرارداد کیلیان مانعی پیش نیاید! 128 میلیون یورو برای دستمزد بازیکن در نظر گرفته شده و 265 میلیون، بندهای پاداش ارزش دارند. با حساب و کتابی نسبی، انتقال امباپه به رئال مادرید تا پایان سال پنجم حضورش در مادرید، 500 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت که در این میان، صدالبته مهاجم فرانسوی برای جلوگیری از ایجاد موانع، حاضر به کم و زیاد کردن دستمزدش در سال‌های متفاوت خواهد بود تا تراز مالی باشگاه از حیث پرداخت دستمزد به هم نریزد.»
رئال مادرید علاوه بر تیم فوتبال، یک ابر کمپانی در سال‌های اخیر بوده که تعداد کارمندانش به 1072 نفر می‌رسد و انتقال امباپه، روند پرداخت حقوق به کارمندان را خدشه‌دار نخواهد کرد.

اسپورت چاپ بارسلون، تیتر «امتحان نهایی برای ژاوی» را انتخاب کرده و نوشته مصاف با سلتاویگو و سپس رویارویی با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا، آخرین فرصت ژاوی است تا از اخراج شدن پیش از پایان فصل جلوگیری کرده و در نهایت با همان توافق دو طرفه در پایان فصل از جمع بلوگرانا جدا شود.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به پیروزی 4 گله نراتزوری مقابل سالرنیتانا و افزایش اختلاف امتیاز اینتر با یوونتوس به 10 امتیاز اشاره داشته است که مجموع گل‌های زوج تورام و مارتینس در فصل جاری به 30 رسیده.
گاتزتا همچنین نوشته انتقال امباپه به رئال، شوک قابل‌توجهی به بازار تابستانه خواهد داد و پاری‌سن‌ژرمن  نسبت به پرداخت بند فسخ ویکتور اوسیمن و رافائل لیائو کاملاً جدی است. میلان نیز مشکلی برای خروج لیائو، در صورت پرداخت بند فسخ مناسب ندارد.

توتوسپرت در طعنه به عملکرد ضعیف یوونتوس در فصل جاری و واگذاری کورس فتح اسکودتو به اینتر، تیتر «دوشان! حداقل امشب تو در بازی مقابل ورونا حضور داری؟» را انتخاب کرده است. ولاهوویچ این فصل بهترین گلزن یوونتوس بوده که 2 برابر بیشتر از کیزا موفق شده دروازه حریفان را باز کند.

دوشان در 21 بازی سری آ در فصل جاری، 12 گل زده و 3 پاس گل ارسال کرده اما بازی اخیر یوونتوس مقابل اودینزه را از دست داده است. این نشریه همچنین اشاره داشته کیزا بار دیگر به نیمکت باز خواهد گشت و کنان ییلدیز در زمین مسابقه حاضر خواهد بود تا یوونتوس بار دیگر، این بار حداقل برای نگه داشتن رتبه دوم جدول تلاش کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری