football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 18 فوریه؛ ماتزاری هم اخراج می‌شود!

29 بهمن 1402 ساعت 17:06
والتر ماتزاری به احتمال فراوان طی یک هفته آینده اخراج خواهد شد.
به گزارش فوتبال 360، توقف منچسترسیتی در خانه مقابل چلسی، در شرایطی که ارلینگ هالند شبی خاموش و کاملاً بی‌خطر را تجربه کرد، این شانس را به لیورپول داد تا صدر جدول لیگ برتر انگلیس را در دستان خودش نگه دارد.
قرمزهای آنفیلد هم که با لشکری از مصدومان پا به خانه برنتفورد گذاشته بودند و در جربان این بازی، مصدومیت ژوتا و جونز را تحمل کردند، در نهایت با 4 گل و به لطف درخشش صلاح تیم لندنی را در هم کوبیدند تا مهیای مصاف با لوتون شوند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
با این نتایج، منچسترسیتی حتی در صورت پیروزی در دیدار معوقه نیز شانس صدرنشینی نخواهد داشت و ادامه لیگ برتر انگلیس با قدرت‌نمایی توپچی‌ها، جذاب‌تر از قبل خواهد بود. سیتی که در مصاف با چلسی استفاده قابل قبولی از فرصت‌سوزی‌های مکرر تیم رقیب برد، در نهایت به جز شلیک رودری پاسخی به تک گل رحیم استرلینگ نداشت و 2 امتیاز ارزشمند را از دست داد.
نشریه استار اسپورت در این باره نوشت: «ارلینگ هالند، ثابت کرد هنوز هم انسان است و مشکلات روحی، سبک بازی‌اش را همچون سایر بازیکنان حرفه‌ای تحت تاثیر قرار خواهد داد.»
در بخش‌های دیگر، این نشریه به مصدومیت نونیز، ژوتا و جونز در مصاف با برنتفورد اشاره داشته و صحبت‌های اریک تن‌هاخ مبنی بر عملکرد نه‌چندان قابل قبول منچستریونایتد در تابستان گذشته پس از وضع قوانین نقل‌وانتقالاتی را بازتاب داده است.
تن‌هاخ در این باره گفته است: «ما شرایط خوبی در تابستان گذشته پس از قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده‌بندی داشتیم و برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا، می‌توانستیم هری کین را با 100 میلیون پوند به خدمت بگیریم اما هویلوند 72 میلیون پوندی، در کنار میسون مونت و آندره اونانا که قیمتشان در مجموع از 100 میلیون پوند دیگر نیز عبور می‌کرد به خدمت گرفته شدند و جوان‌گرایی، اولویت اصلی به جای رقابت برای فتح عناوین بود!»

دیلی تلگراف عصبانیت هالند پس از بازی و حمله به فیلم‌بردار را پوشش داده که ستاره نروژی با هل دادن دوربین فیلم‌بردار، قصد داشت از ثبت تصاویر جلوگیری کند اما در نهایت ناموفق بود.
این نشریه همچنین درخواست هواداران وستهام مبنی بر استعفای دیوید مویس را بازتاب داده است که این تیم مقابل ناتینگام فارست نیز مغلوب شد و شانس رسیدن به رتبه هفتم را از دست داد.

اکیپ فرانسه به شرایط کیلیان امباپه در تقابل پاریس با نانت پرداخته که کاپیتان جوان ابتدا کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در نیمه دوم به میدان آمد و با به گل تبدیل کردن پنالتی، پیروزی را تثبیت کرد. لوئیس انریکه درباره نیمکت‌نشینی امباپه، جلوگیری از مصدومیت را بهانه کرده و اذعان داشته بود ماجرا ارتباطی به دخالت باشگاه و رخداد روزهای اخیر مبنی بر اعلام خداحافظی کیلیان نداشته است.
با این پیروزی و باتوجه به شکست نیس، اختلاف امتیاز پاریس با تیم رتبه دوم جدول به 14 امتیاز افزایش یافت و موناکو شانس رسیدن به رتبه دوم را خواهد داشت تا اختلاف را به 12 امتیاز کاهش دهد.

لوفیگارو نیز در همین رابطه، به فرصت کم رندال کولوموانی برای درخشش در این دیدار اشاره داشته که در 16 دیدار، تنها 6 گل به ثمر رسانده است.

اسپورت بارسلون با انتشار تصویر رابرت لواندوفسکی پس از پیروزی مقابل سلتاویگو، نوشته «در شب نه‌چندان درخشان عملکرد تیمی، لواندوفسکی بارسلونا را پیش از آغاز لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگرداند.»

مارکا پیروزی پر گل اتلتیکومادرید را بازتاب داده و در این باره از تیتر «سوخت‌گیری در مسیر رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا» استفاده برده است. اتلتیکو در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف اینتر خواهد رفت.

آ اس، به استقبال مصاف رئال مادرید و رایووایکانو رفته و ضمن تمجید از براهیم دیاس، از تیتر «صدرنشین در بایکاس» استفاده برده است.

در ایتالیا اما همه‌چیز تحت تاثیر امتیاز از دست دادن دوباره یوونتوس بوده و کوریره دلوسپرت ضمن اشاره به تساوی یوونتوس با تیتر «بیانکونری فاجعه‌بار»، از تصمیم مدیران ناپولی مبنی بر اخراج والتر ماتزاری پرده برداشته است.
ماتزاری اعلام کرده هرگز استعفا نخواهد داد و بنابراین دلورنتیس پس از تساوی مقابل جنوا، طی هفته آینده قصدش مبنی بر اخراج دومین سرمربی در فصل جاری را مشخص خواهد کرد. از مارکو جامپائولو و فرانچسکو کالزونا، سرمربی حال حاضر تیم ملی اسلواکی به‌عنوان گزینه‌های جانشینی نام برده می‌شود. او سابقه مدیریت فنی و دستیاری ساری در ناپولی را داشته است.

گاتزتا دلوسپرت نوشته است: «هدیه الگری به اینتر! یوونتوس در ورونا متوقف شد و اینتر با یک بازی کمتر، اختلافش به 9 امتیاز افزایش یافت. یووه، راه پیروزی را فراموش کرده، اسکودتو دیگر به نام اینتر خورده و اینزاگی شادمان است.»

گاتزتا همچنین به احتمال سبقت میلان اشاره داشته و صحبت‌های الگری را نیز بازتاب داده که گفته است: «بهتر است همه چیز را به سبب از دست رفتن قهرمانی ویران نکنیم. از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رضایت داشته باشید!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری