football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه 19 فوریه؛ ناپولی، بارسلونا، نبرد بحران‌زدگان!

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳7 نظر
والتر ماتزاری روز دوشنبه برای آخرین بار در تمرین ناپولی حاضر شد.
به گزارش فوتبال 360، شکست میلان مقابل مونزا در خانه این تیم، سرانجام طلسم عدم پیروزی‌های تیم تازه وارد بر روسونری را باطل کرد و این تیم برای نخستین مرتبه در تاریخش در یک دیدار سری آ، نه‌تنها مقابل میلان پیروز شد بلکه برای اولین مرتبه در تاریخ تعداد گل‌هایش به مرز 4 در جریان یک دیدار رسید.
در لیگ برتر انگلیس نیز همزمان با در هم کوبیده شدن شفیلد یونایتد توسط برایتون، منچستریونایتد موفق شد با حداقل اختلاف و به‌لطف شروع طوفانی از سد لوتون تاون بگذرد و به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
یکشنبه شب اگرچه میلان شانس رسیدن به رتبه دوم جدول را از دست داد اما فاصله امتیازی منچستریونایتد با جمع تاپ فور به 5 امتیاز کاهش یافت و توماس توخل نیز در بایرن مونیخ پس از قبول شکست تیمش مقابل بوخوم، بحران در رختکن را با پوست و گوشت و استخوانش حس کرده است.
نشریه سان به بهبود شرایط کاپیتان لوتون اشاره داشته که چندی پیش در زمین مسابقه دچار حمله قلبی شد و اکنون پس از پشت سر گذاشتن فاجعه، تام لاکی‌یر گفته است: «در آن لحظه، به مدت 2 دقیقه و 40 ثانیه مُردم!»

استار اسپورت درخشش خیره‌کننده راسموس هویلوند را بازتاب داده و در بخش دیگر، صحبت‌های پپ گواردیولا در تعریف از رودری را برجسته کرده که اشاره داشته است: «رودری، بهترین هافبک جهان است» و او را یکی از بهترین خریدهای دوران مربی‌گری‌اش توصیف کرده.

نشریه اکیپ فرانسه به شکست مارسی اشاره داشته که مقابل برست هم تن به شکست داد تا اینگونه پایان دوران حضور جنارو گتوزو در رختکن این تیم از راه برسد. مارسی به‌دنبال پایان موقت بحران ابتدای فصل، در لیگ یک فرانسه از 17 دسامبر سال گذشته طعم پیروزی را نچشیده و در رتبه نهم جدول جا خوش کرده است.

اسپورت بارسلون به استقبال مصاف بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا رفته و اشاره داشته درحالی که اوضاع ناپولی پیش از این مصاف بحرانی‌تر از بارسلونا بوده است، بارسلونا چشم به درخشش رابرت لواندوفسکی داشته و می‌خواهد با گذر از ناپولی به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در ایتالیا نیز همه‌چیز تحت تاثیر درخشش و تاریخ‌سازی یانیک سینر، تنیسور جوان ایتالیایی بوده است و گاتزتا دلوسپرت در کنار اشاره به سینر تحت عنوان «در قامت یک پادشاه»

به شکست میلان مقابل مونزا اشاره داشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری