football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 20 فوریه؛ افتتاحیه المپیک، دغدغه امباپه برای مادرید!

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹4 نظر
مارک همشیک، دستیار کالتزونا روی نیمکت ناپولی نخواهد بود!
به گزارش فوتبال 360، مصاف اینتر و اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از راه خواهد رسید و در شرایطی که یکی از بهترین تیم‌های فصل جاری اروپا برای پیش‌روی در این مسابقات تلاش خواهد کرد، شاگردان سیمئونه نیز در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده و برای بر باد دادن رویاهای نراتزوری آمادگی کامل دارند.
همزمان، منچسترسیتی نیز دیدار معوقه‌اش مقابل برنتفورد را برگزار خواهد کرد تا در رتبه دوم جدول از آرسنال پیشی بگیرد و پپ گواردیولا امیدوار است بر خلاف مصاف با چلسی، ارلینگ هالند از خواب بیدار شده باشد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در دیگر دیدار لیگ قهرمانان اروپا نیز دورتموند که بر خلاف تصور از گروه مرگ لیگ قهرمانان به‌عنوان صدرنشین صعود کرده، مقابل آیندهوون به میدان خواهد رفت. دو تیم در لیگ‌های داخلی‌شان از شرایط کاملاً متفاوتی برخوردار هستند اما دورتموند نشان داده در بازی‌هایی که فشار زیادی وجود خواهد داشت، هرگز نباید دستکم گرفته شود.
نشریه گاتزتا دلوسپرت به استقبال مصاف اینتر و «اتلتی» رفته که تیم اینزاگی پس از نایب قهرمانی فصل گذشته، بار دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات کارش را در مرحله حذفی آغاز خواهد کرد. تیتر «جام! چه بی‌رحمانه می‌خواهمت!» انتخاب گاتزتا دلوسپرت برای به تصویر کشیده شدن در دستان لائوتارو مارتینس بوده است.

در بخش دیگر، گاتزتا به تعویض سرمربی در ناپل برای سومین مرتبه در 8 ماه اخیر اشاره داشته که تا پایان فصل، کالتزونا هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و قرار است در تابستان، انقلاب ناپولی با خانه‌تکانی اساسی انجام شود. این نشریه همچنین فتح لیگ اروپا به دست میلان را تنها راه نجات پیولی برای فرار از انتقادات می‌بیند.
کوریره دلوسپرت نوشته «تیاگو موتا در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به تمدید قرارداد با بولونیا خوش‌بین است!»

اسپورت چاپ بارسلون به اخراج سرمربی ناپولی تنها چند ساعت پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز دیدار بارسلونا مقابل این تیم اشاره داشته و نوشته فرانچسکو کالتزونا، به نیمکت سرمربی‌گری پارتنوپی در مصاف با بارسلونا تکیه خواهد زد.
این نشریه همچنین به شکست ژیرونا مقابل اتلتیک بیلبائو اشاره داشته و در بخش دیگر، نوشته: «ویکتور اوسیمن پس از بازگشت از جام ملت‌های آفریقا که با تیم ملی کشورش تا فینال مسابقات پیش رفت و دستش از قهرمانی کوتاه ماند، برای حضور در دیدار مقابل بارسلونا مشکلی نخواهد داشت.»

موندو دپورتیوو، با انتشار تصویر خویچا کواراتسخلیا و لامین یامال، نبرد بارسلونا و ناپولی را نبرد استعدادها خوانده است.

آ اس، تصویر کیلیان امباپه را با تیتر «کار، گره خورده است» منتشر کرده و نوشته باشگاه رئال مادرید و بازیکن در مسیر عقد قرارداد، باید تکلیف یک کشمکش را روشن کنند. باشگاه رئال مادرید کیلیان امباپه را برای تور اردوی پیش فصل خود و درآمدزایی از آن نیاز خواهد داشت اما دولت پاریس باتوجه به بندی که در قرارداد او پس از تمدید با پاری‌سن‌ژرمن در سال 2022 گنجانده شده، کیلیان را به‌عنوان پرچم‌دار کشور میزبان در مراسم افتتاحیه می‌خواهد.
پیش‌تر نشریه اکیپ در ماه ژانویه اشاره داشته بود فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد رافائل واران، کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان را برای حضور در تیم ملی المپیک این کشور قانع کرده تا مدال طلای مسابقات را به چنگ آورد. طبق قانون، تیم‌ها می‌توانند 3 بازیکن بالای 21 سال در ترکیب داشته باشند.
طبق تقویم، به‌دنبال پایان بازی‌های باشگاهی در قاره اروپا، ابتدا قرار است جام ملت‌های اروپا از 14 ژوئن تا 14 ژوئیه به میزبانی آلمان برگزار شود که امباپه با تیم ملی فرانسه در آن حضور خواهد داشت و سپس مسابقات فوتبال المپیک، از 24 ژوئیه تا 9 اوت برگزار خواهند شد که همزمانی مسابقات با تور پیش فصل رئال مادرید، دردسرساز شده است.
بخشی از حقوق امباپه قرار بود از محل درآمد رئال مادرید در تور پیش فصل ایالات متحده پرداخت شود که سفیدپوشان مادریدی با حضور کیلیان در این مسابقات قادر خواهند بود مبلغ قابل توجهی از این مسابقات به جیب بزنند. 2 تابستان گذشته، رئال مادرید به‌ترتیب 12 و 15 میلیون یورو از تور پیش‌فصل کسب درآمد داشته است.

مارکا، تصویری از بالغ بر 27 جلد پیشین با تصویر امباپه را منتشر کرده که راجع به پیوستن به مادرید یا عدم حضور او در جمع شاگردان آنچلوتی به چاپ رسیده بودند و اکنون کیلیان قراردادش با رئال مادرید را سرانجام امضا شده می‌بیند.

اکیپ فرانسه، چاره‌ای جز پر رنگ کردن شرایط مارسی نداشته که پس از اخراج گتوزو از سرمربی‌گری تیم، ژان لویی گاسه، سرمربی پیشین تیم ملی ساحل عاج که بدون حضور این سرمربی به مقام قهرمانی دست یافت را به‌عنوان گزینه نخست جانشینی می‌بیند. البته که او سابقه مربی‌گری در مون‌پولیه، بوردو و سنت‌اتین را هم در کارنامه داشته است.

میرر، از دل‌شکستگی کریستال‌پالاس به‌دنبال استعفای روی هاجسون، مسن‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس پرده برداشته و اخراج سرمربی ساندرلند پس از تنها 12 بازی روی نیمکت، دیگر بخش این نشریه را تشکیل داده است.

استار اسپورت به تساوی اورتون و کریستال‌پالاس مقابل چشمان اولیور گلاسنر، سرمربی جدید پالاس پرداخته است.

سان، عذرخواهی پپ گواردیولا از کالوین فیلیپس را بازتاب داده که سرمربی اسپانیایی از بازیکن پیشین تیمش مبنی بر مصاحبه سال گذشته که سرشار از «بادی شیم» علیه این بازیکن بود، رسماً معذرت خواهی کرده است.

دیلی تلگراف نیز با انتشار تصویر جالب توجه از داوید رایا، سنگربان تیم آرسنال یادداشتی منتشر کرده با این تیتر که «آیا رایا بزرگ‌ترین دستان در جهان فوتبال را داراست؟»

رایا که ابتدای فصل به صلاحدید میکل آرتتا از برنتفورد راهی آرسنال شد و خیلی زود جای آرون رمزدیل را روی خط دروازه گرفت، در 2 بازی اخیر این تیم که با پیروزی پر گل همراه بوده، موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده تا تعداد کلین‌شیت‌هایش در لیگ برتر انگلیس پس از 20 بازی به 8 برسد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری