football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 22 فوریه؛ شاو یورو 2024 را از دست داد؟

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
مکس الگری برای خروج تیمش از بحران تغییر آرایش خواهد داد.
به گزارش فوتبال 360، تساوی بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا که باعث شد به میزبانی استادیوم دیگو آرماندو مارادونا، هیچکدام از دو تیم دست پر از زمین خارج نشوند، تحت تاثیر گل دیرهنگام پورتو به آرسنال و پیروزی این تیم پرتغالی مقابل یکی از مدعیان صدرنشینی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.
شاگردان کونسیسائو برای صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا، باید تنها در امارات شکست را نپذیرند و این درحالی است که آرسنال‌ها با به توپ بستن دروازه حریفان لیگ برتری، امیدوار بودند در لیگ قهرمانان اروپا تیم رتبه سوم لیگ پرتغال را حریف چندان سرسختی مقابل خود نبینند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
لیورپول نیز در دیداری لیگ برتری مقابل لوتون اگرچه ابتدا با دریافت گل غافلگیر شد اما با غیبت بسیاری ستارگانش مقابل این تیم سخت‌کوش نتیجه را بازگرداند و صدر جدول را قاطعانه در چنگ خود حفظ کرد. قرمزهای آنفیلد یکشنبه شب در فینال لیگ کاپ مقابل چلسی صف‌آرایی خواهند کرد.
نشریه استار اسپورت در واکنش به برتری لیورپول، نتیجه دیدار را به همراه جدول رده‌بندی لیگ برتر بازتاب داده و در بخش دیگر، اشاره داشته ساکا و یارانش در خانه پورتو، حتی یک شوت در چارچوب هم روانه دروازه حریف نکردند. سر تیتر اخبار در نشریه میرر اما همچون سایر جراید انگلیسی، مصاحبه سر جیم راتکلیف بوده که قصد دارد منچستریونایتد را به روزهای پرافتخار تاریخش بازگردانده و رقیبان از جمله سیتی و لیورپول را از جایگاهشان به زیر بکشد.

نشریه استار اسپورت، از تیتر «یونایتد‌ها، همسایگانی پر سر و صدا در شهر منچستر» را برای این مهم انتخاب کرده و میرر، با تیتر «عملکرد شیاطین سرخ به زودی حواس رقیبان را پرت خواهد کرد» به این مهم واکنش نشان داده است.

اکیپ، با تیتر «تشنه تمامیت‌خواهی» به استقبال مصاف دور برگشت تولوز و بنفیکا در پلی‌آف لیگ اروپا رفته است که تولوز برای صعود، در خانه باید با 2 گل برتری حریف پرتغالی را از پیش روی بردارد.

لوفیگارو، اهداف مارسی در ادامه فصل تحت هدایت گاسه را برشمرده است.

مارکای اسپانیا، تصویری از جشن شادی گل رابرت لواندوفسکی مقابل ناپولی را منتشر کرده و از تیتر «پازل بلوگرانا برای کسب برتری در ناپل، یک تکه کم داشت!» برای پوشش این دیدار استفاده برده است.

اسپورت بارسلون با تیتر «یک قدم رو به جلو» تساوی در خانه ناپولی را تفسیر کرده و اشاره داشته تنها شوت در چارچوب ناپولی به لطف درخشش اوسیمن در این دیدار تبدیل به گل شد.

آ اس، اشاره داشته امباپه و رئال مادرید هنوز بر سر مفاد نهایی قرارداد درحال مذاکره هستند و جدیدترین دغدغه طرفین، مذاکره بر سر استفاده ازحق تصویر ستاره فرانسوی بوده است.

کیکر آلمان، تصویر توماس توخل را منتشر کرده و با تنها واژه «پایان!» شرایط سرمربی آلمانی را در باواریا توضیح داده است.

گاتزتا دلوسپرت با تیتر «اوسیمن امیدهای ناپل را زنده نگه داشت» به تقابل بارسلونا و ناپولی واکنش نشان داده و اشاره داشته کالتزونا، سرمربی جدید ناپولی از روحیه تیمش در این دیدار رضایت دارد.

توتوسپرت نوشته مکس الگری پس از واگذاری کورس فتح اسکودتو به اینتر و در خطر قرار دادن رتبه دوم، آرایش تیمش در بازه باقی مانده تا پایان فصل را تغییر داده و قصد دارد از چینش بازیکنان در ترکیب 3-3-4 استفاده کند.

ایل رومانیستا نیز با تیتر «سرشار از امید» به استقبال مصاف فاینورد و رم در دور برگشت پلی‌آف لیگ اروپا رفته و اشاره داشته جیالوروسی برای ادامه رویاپردازی‌هایشان تحت هدایت دروسی باید در خانه پیروزی را کسب کنند.

در دیگر دیدارهای لیگ اروپا نیز میلان با خیالی نسبتاً راحت در خانه رن به میدان خواهد رفت، فرایبورگ و لانس در آلمان مصافی حساس را در پیش خواهند داشت و در شرایطی که اسپورتینگ در لیسبون کار چندان دشواری مقابل یانگ بویز نخواهد داشت، مارسی از شاختار دونیتسک پذیرایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری