football360 logo

هوادار تهران 2 – 1 شمس‌آذر قزوین؛ اوج‌گیری بنفش‌ها با مسعود شجاعی!

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴11 نظر
شاگردان مسعود شجاعی در تیم هوادار موفق شدند از سد میهمان خود بگذرند.

به گزارش فوتبال 360، هفته هفدهم لیگ برتر از دیروز (چهارشنبه) با انجام 4 مسابقه آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس 2 بر صفر تراکتور را شکست داد. در دیگر دیدارها، گل‌گهر سیرجان با پیکان به تساوی 2-2 رسید، استقلال خوزستان با یک بازگشت تماشایی 3 بر 2 آلومینیوم اراک را شکست داد و مس رفسنجان هم 3 بر صفر از سد نساجی عبور کرد.

این هفته از رقابت‌ها امروز با انجام 3 مسابقه پیگیری می‌شود که در اولین بازی از ساعت 15 تیم هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف شمس‌آذر قزوین رفت.


ترکیب هوادار

علیرضا حقیقی، صائب محبی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محسن سفیدچقایی (از دقیقه ۷۰ مهدی گودرزی)، محمد عباسی، داریوش شجاعیان (۵۸ - قائم اسلامی خواه)، امین پورعلی ( از دقیقه ۵۸ امیرحسین بهادر)، فرهاد زاوشی ( از دقیقه ۷۰ بابک مرادی)، امین قاسمی‌نژاد، عبدالکریم اسلامی (از دقیقه ۸۰  محمد میری).

سرمربی: مسعود شجاعی


ترکیب شمس‌آذر

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی (از دقیقه 78 امید علیپور)، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی (از دقیقه ۵۹ هادی معروفی)، عیسی مرادی و پوریا سرآبادانی.

سرمربی: سعید دقیقی


شمس‌آذر قزوین که در چند هفته اخیر اتفاقات مختلفی را تجربه کرده، بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 توسط عیسی مرادی به گل اول دست یافت. گل مرادی البته دوام زیادی نداشت و تنها 2 دقیقه بعد، کریم اسلامی با یک فرار خوب توانست گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند. پس از این شروع طوفانی، بازی در دقایق بعدی نیمه نخست گلی در پی نداشت و 2 تیم با تساوی به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات تیم هوادار آغاز شد و در دقیقه 49 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که امین قاسمی‌نژاد نتوانست آن را تبدیل به گل کند و علیرضا جعفرپور ضربه‌اش را مهار کرد. شمس‌آذر پس از این اتفاق چند موقعیت خوب خلق کرد و حتی تا آستانه گلزنی هم رفت که عیسی مرادی در 2 صحنه ناکام ماند و حتی تیر دروازه علیرضا حقیقی را هم به لرزه درآورد.

در دقیقه 62 بازی اما هوادار موفق به زدن گل دوم شد و محسن سفیدچقایی روی پاس امین قاسمی‌نژاد تیمش را پیش انداخت. دو تیم در ادامه موقعیت‌هایی را خلق کردند ولی هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد تا بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار تمام شود.

هوادار با این برد 18 امتیازی شد و با حفظ جایگاه خود در رده یازدهم، به روند شکست‌ناپذیری‌اش از زمان حضور مسعود شجاعی ادامه داد. آن‌ها در این مدت طی 5 بازی لیگ برتر و جام حذفی موفق به کسب 3 برد و 2 تساوی شده‌اند. هوادار در هفته هجدهم میهمان آلومینیوم اراک است. شمس‌آذر هم با این باخت در مکان نهم جدول باقی ماند. آن‌ها هفته بعد باید به مصاف مس رفسنجان می‌روند. 


خلاصه بازی هوادار-شمس‌آذر

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری