football360 logo

کروس به تیم ملی آلمان بازمی‌گردد؛ رویای ادامه‌دار برای قهرمانی اروپا

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱11 نظر
تونی کروس اعلام کرد به تیم ملی آلمان بازمی‌گردد.
به گزارش فوتبال 360، تونی کروس، هافبک خلاق آلمانی رئال مادرید تصمیم گرفته برای بازی‌های یورو 2024 به میزبانی آلمان به تیم ملی کشورش بازگشته و تحت هدایت یولیان ناگلزمان برای موفقیت مانشافت در تورنمنت خانگی تلاش کند.
هافبک 34 ساله روز پنجشنبه در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد تصمیم پیشینش مبنی بر بازنشستگی از تیم ملی را تغییر خواهد داد و برای به میدان رفتن دوباره با پیراهن آلمان آمادگی کامل دارد. او که در این بیانیه اذعان داشته به درخواست فدراسیون فوتبال آلمان و شخص ناگلزمان تصمیم گرفته به تیم ملی بازگردد از فیفادی ماه مارس تیم ملی را همراهی می‌کند‌. ژرمن‌ها در این بازه به مصاف فرانسه و هلند خواهند رفت.
کروس پس از یورو 2020 اعلام کرده بود نیاز به استراحت داشته و می‌خواهد با خانواده‌اش بیشتر وقت بگذراند اما اکنون یکی از پایه‌های اصلی مانشافت در مسیر قهرمانی جام‌جهانی 2014، تصمیم گرفته به تیم ملی بازگردد تا آمارش در 106 بازی ملی بهبود یافته و آلمان را در مسیر کسب افتخار در آخرین تورنمنت ممکن همراهی کند.
کروس به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی نوجوانان آلمان در جام‌جهانی 2007، پیش از آغاز جام‌جهانی 2010 برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و برای نخستین بار در جام‌جهانی مقابل غنا به میدان رفت. او بهترین بازیکن آلمان در مسیر قهرمانی جهان 2014 بود و تبدیل به نخستین بازیکن فاتح جام‌جهانی با مانشافت شد که در آلمان شرقی سابق دیده به جهان گشوده است.
اولی هوینس، مدیر بایرن‌مونیخ و لوتار ماتیوس، قبلا گفته بودند سبک بازی کروس در خط هافبک برای به میدان رفتن در فوتبال مدرن بیش از اندازه قدیمی شده و او به همین سبب زیر فشار انتقادات تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفته بود. او در 106 بازی پیش از این با پیراهن تیم ملی به میدان رفته و 17 گل به ثمر رسانده بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری