football360 logo

الهلال 3-1 سپاهان؛ خودکشی با اخراج‌های مرگبار

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۹484 نظر
سپاهان در شرایطی که با یک گل از الهلال جلو بود، بعد از اخراج سیاوش یزدانی 3 گل خورد و با شکست ریاض را ترک کرد.

به گزارش فوتبال 360، الهلال با پیروزی 3-1 مقابل سپاهان، توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد. سپاهانی‌ها در این مسابقه، با یک گل از حریف‌شان جلو افتادند اما اخراج سیاوش یزدانی، برنامه‌های ژوزه مورایس را بهم زد. الهلال، سه بار دروازه سپاهان 10 نفره را باز کرد و با نتیجه 6 بر 2 در مجموع، صعودی مطمئن را مقابل آخرین نماینده ایران به دست آورد.

ترکیب الهلال

یاسین بونو، سعود عبدالحمید، علی البلیهی، حسان تمبکتی، یاسر الشهرانی، روبن نوس، محمد کانو، میشائیل دلگادو، مالکوم، سالم الدوسری، الکساندر میتروویچ

سرمربی: ژرژ ژسوس

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، رامین رضاییان، آریا یوسفی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، علی‌اصغر اعرابی، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

سپاهان برای صعود، نیاز به یک پیروزی سخت در این مسابقه داشت و در دقایق ابتدایی توانست حریف را تحت فشار بگذارد. باز هم فرشاد احمدزاده، در متن بیشتر حملات سپاهان دیده می‌شد و نتوانست ضربات نهایی را، وارد دروازه الهلال کند. یک بار هم مغانلو، شانسش را برای گلزنی امتحان کرد و ناکام بود. الهلال، خیلی سریع به بازی برگشت و تا آستانه فروریختن دروازه سپاهان جلو رفت. دقیقه 18 مسابقه، سیاوش یزدانی ضربه سر میتروویچ را در آستانه ورود به دروازه برگشت داد. یک بار هم آریا یوسفی از روی خط، مانع گلزنی الهلال شد و ضربه دیگر کانو، به تیرک دروازه پیام نیازمند خورد. دقیقه 31، سپاهان با ضربه سر فرشاد احمدزاده به گل رسید. گلی که کمک داور، بخاطر آفساید آن را مردود کرد تا مهمترین تلاش سپاهان برای فروریختن دروازه حریف در نیمه اول، ناکام بماند.

نیمه دوم، سپاهان فشار را بیشتر کرد و خیلی زود، به نتیجه هم رسید. دقیقه 54 پاس رامین رضاییان با ضربه سر، فرشاد احمدزاده را در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی کرد و سپاهان، مثل بازی رفت از حریفش جلو افتاد. سپاهان پس از گل اول، مسابقه را کنترل کرد تا بتواند روی ضد حملات، گل دوم را هم بزند. بازی قابل قبول سپاهان، با اخراج سیاوش یزدانی به مشکل خورد. دقیقه 71 اشتباه آریا یوسفی، فرصت گلزنی خوبی در اختیار مالکوم گذاشت و سیاوش یزدانی، پشت محوطه جریمه روی او خطا کرد. داور هم پس از بازبینی صحنه، به یزدانی کارت قرمز نشان داد. فقط 5 دقیقه پس از این اتفاق و در دقیقه 76، سالم الدوسری پشت مدافعان سپاهان صاحب توپ شد و گل مساوی را زد. حملات الهلال، پس از این گل هم ادامه داشت و دقیقه 82 روبن نوس با یک شوت استثنایی، پرونده مسابقه را بست. الهلالی‌ها، دقیقه 7+90 گل سوم را هم توسط میتروویچ زدند تا نتیجه‌ای مشابه بازی رفت به دست آورند. الهلال، 3-1 برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید.

در دیگر بازی پنجشنبه لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد با پیروزی 2-1 مقابل نوفباخور صعود کرد تا عربستان، 3 نماینده در بین 4 نماینده غرب آسیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشته باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری