football360 logo

انتخاب غیرمنتظره و عجیب مدافع استقلالی؛ عارف غلامی در لیگ بوسنی!

06 اسفند 1402 ساعت 19:30182 نظر
مدافع سابق استقلال با امضای قراردادی 1.5 ساله به تیم ولز موستار بوسنی پیوست.

به گزارش فوتبال 360، فهرست استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات پرشماری داشته و یکی از بازیکنانی که بعد از پایان لیگ بیست‌ودوم از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد، عارف غلامی بود. غلامی که در لیگ بیست‌ویکم و بعد از گذراندن دوران مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، روزهای درخشانی را در خط دفاعی استقلال گذراند و در مسیر قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر نقش‌آفرین بود، در لیگ بیست‌ودوم هم روزهای پرنوسان اما موفقی را در استقلال زیرنظر ریکاردو سا پینتو پشت سر گذاشت ما با این وجود او با سودای لژیونر شدن از استقلال جدا شد و قراردادش را با آبی‌ها تمدید نکرد.

غلامی که به دنبال آن بود تا در 26 سالگی لژیونر شود، در اردوی چند تیم حاضر در لیگ 2 فرانسه هم حضور یافت اما با این وجود، مدافع باتجربه فوتبال ایران که سابقه بازی در تمامی رده‌های ملی را در کارنامه‌اش دارد، نتوانست شانس حضور در این رقابت‌ها را به‌دست آورد و جالب آنکه بعد از این ناکامی، او به لیگ برتر فوتبال ایران هم بازنگشت و در جریان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم، او بدون تیم بود و تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می‌کرد.

ولز موستار، تیم جدید مدافع استقلالی

عارف غلامی بعد از گذراندن نیم‌فصل بدون تیم، به تلاش خود برای لژیونر شدن ادامه داد؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شد سپاهانی‌ها برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب غلامی هستند اما با این مدافع 26 ساله که تمرینات اختصاصی خود را در تهران پشت سر می‌گذاشت، تصمیم به لژیونر شدن داشت که سرانجام ممارست‌های او، به یک تصمیم عجیب ختم شد؛ حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی کشور بوسنی‌وهرزگوین! غلامی که به دنبال انتقالی بدون سروصدا به فوتبال باشگاهی اروپا بود، سرانجام توانست با مدیران باشگاه ولز موستار بوسنی به توافق برسد و امروز (یکشنبه) در تست‌های پزشکی این تیم حضور یافت.

غلامی و رویای رسیدن به لیگ کنفرانس اروپا

ولز موستار در جدول 12 تیمی لیگ بوسنی در جایگاه سوم حضور دارد و با کسب 34 امتیاز در سودای رسیدن به سهمیه لیگ کنفرانس اروپا است. بعد از گذراندن تست‌های پزشکی، امروز (یکشنبه) رسماً معارفه عارف غلامی از سوی باشگاه بوسنیایی انجام شد و او با امضای قراردادی 1.5 ساله به این تیم پیوست؛ آن‌هم در شرایطی‌که ولز مستار، پنجمین تیم دوران حرفه‌ای فوتبال عارف غلامی بعد از تیم‌های سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان و استقلال تهران محسوب می‌شود.

عارف غلامی و احتمال پیوستن به تیمی از کرواسی!

غلامی در 4 فصل اخیر عضو تیم استقلال بود و در شرایطی همراه این تیم توانست به مقام قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام دست پیدا کند که 96 بار برای آبی‌ها به میدان رفت و 2 بار هم در قامت گلزن در ترکیب این تیم درخشید. گفته می‌شود که در قرارداد مدافع ایرانی قید شده که در صورت ثبت عملکرد درخشان در تیم ولز موستار، برای فصل آینده او به تیم هایدوک اشپلیت کرواسی خواهد پیوست که باید در پایان فصل جاری این بند فعال خواهد شد یا او به کار خود در لیگ بوسنی ادامه می‌دهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری