football360 logo
360-club
360-club-icon

غول‌کُش لیگ در اراک به دنبال پیروزی؛ تیمِ شجاعی و ماموریت تمدید شکست‌ناپذیری

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰15 نظر
تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران برگزارکننده یکی از دیدارهای هفته هجدهم هستند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) و فردا (چهارشنبه) قرار است پیگیری شود که یکی از دیدارهای هفته هجدهم قرار است به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شود؛ جایی‌که فردا (چهارشنبه) تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران قرار است به مصاف هم بروند و رودرروی یکدیگر قرار گیرند. با توجه به موقعیت 2 تیم در جدول رده‌بندی، 3 امتیاز دوئل فردا برای شاگردان مجتبی حسینی و مسعود شجاعی از اهمیت بالایی برخوردار است و همین مسئله باعث شده تا نبرد آلومینیوم اراک و هوادار تهران از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران (چهارشنبه نهم اسفندماه - ساعت 15)

آلومینیوم اراک هوادار تهران

داور: علی صفایی

ورزشگاه امام خمینی اراک

شاگردان مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم اراک عملکرد جالب‌توجهی در لیگ بیست‌وسوم داشته‌اند و شکست دادن سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، از جمله شگفتی‌سازی‌های تیم آلومینیوم است. اراکی‌ها که هفته گذشته در اهواز مقابل استقلال خوزستان کامبک خوردند، به دنبال آن هستند تا بتوانند هشتمین پیروزی‌شان را فردا در مقابل هوادار به‌دست آورند تا بتوانند در جمع 6 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار گیرند و خود را به کورس تیم‌های مدعی و بالانشین جدول نزدیک‌تر کنند.

مسعود شجاعی در قامت سرمربی هوادار کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته و بنفش‌پوشان تهرانی با هدایت او در 5 مسابقه اخیر در لیگ برتر و جام حذفی، شکست نخورده‌اند و 3 برد و 2 تساوی در کارنامه هوادار به چشم می‌خورد. بعد از فاصله گرفتن از منطقه خطر، حالا بنفش‌پوشان به دنبال تک‌رقمی کردن رتبه خود در جدول رده‌بندی هستند و سرمربی جوان هوادار هم امیدوار است که بتواند روند شکست‌ناپذیری خود در لیگ برتر را حفظ کند. 

2 تیم در تاریخ لیگ برتر با یکدیگر 5 رویارویی داشته‌اند که 2 برد سهم تیم هوادار بوده و 2 بار هم نبرد آن‌ها با نتیجه تساوی خاتمه یافته و تنها برد آلومینیوم اراک هم در دور رفت به‌دست آمد که شاگردان مجتبی حسینی در یک بازی جنجالی موفق شدند بردی 2 بر یک را به‌دست آورند. ششمین نبرد تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران در شرایطی فردا (چهارشنبه) از ساعت 15 به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد که وحید کاظمی به عنوان داور این مسابقه انتخاب شده است. البته که در ابتدا قرار بود علی صفایی این مسابقه حساس را قضاوت کند اما بعد از تغییر تیم داوری مسابقه ذوب‌آهن - پرسپولیس و قضاوت صفایی در این مسابقه، وحید کاظمی به عنوان داور نبرد تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران انتخاب شد.

ترکیب احتمالی آلومینیوم اراک

احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، امیر نوری، عارف حاجی‌عیدی، علیرضا نقی‌زاده، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و شروین بزرگ

ترکیب احتمالی هوادار تهران

علیرضا حقیقی، سبحان پسندیده، محسن سفیدچقایی، مرتضی منصوری، صائب محبی، محمد عباسی، مهدی گودرزی، امین پورعلی، داریوش شجاعیان، کریم اسلامی و امین قاسمی‌نژاد


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه آلومینیوم اراک و هوادار تهران را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری