football360 logo

شاگردان حسینی در رویای جبران‌مافات در خانه؛ ساکت خاطره خوش فینال جام حذفی را تکرار می‌کند؟

26 اسفند 1402 ساعت 12:4512 نظر
تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزارکننده یکی از 8 مسابقه هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران هستند.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به آخرین هفته از فعالیت خود در سال 1402 رسید و به مانند مسابقات هفته بیستم، قرار است دیدارهای هفته بیست‌ویکم هم در یک روز پیگیری شده و به پایان برسد. براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، 8 مسابقه هفته بیست‌ویکم فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد که در یکی از 8 دیدار هفته، تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران باید برابر هم صف‌آرایی کنند که با توجه به روند نتیجه‌گیری 2 تیم در هفته‌های گذشته، 3 بازی برای هر 2 تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران (یکشنبه بیست‌وهفتم اسفندماه - ساعت 18:45)

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران

ورزشگاه امام خمینی اراک

شاگردان مجتبی حسینی بعد از شروع درخشان و غافلگیرکننده‌ای که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران داشتند و توانستند بردی یک‌گله را در خانه مقابل پرسپولیس جشن بگیرند، 3 باخت پیاپی را برابر استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوین و مس رفسنجان متحمل شدند تا جایگاه‌شان در بین تیم‌های نیمه‌بالای جدول به خطر بیفتد. اراکی‌ها که در یک‌قدمی از دست دادن موقعیت خود در بین 8 تیم برتر جدول هستند، به دنبال آن هستند تا در جدال با نساجی جبران‌مافات کنند و بتوانند با شکست دادن این تیم ضمن قطع روند باخت‌های سریالی خود در بین 8 تیم بالانشین موقعیت‌شان را حفظ کنند.

نساجی با هدایت ساکت الهامی در مسیر خروج از شرایط بحرانی قدم بر می‌دارد و مازنی‌ها بعد از کسب امتیاز ارزشمند مقابل صنعت‌نفت در آبادان، هفته گذشته در خانه توانستند با سوپرگل مهرداد عبدی، جشن پیروزی بگیرند تا امیدهایشان برای بقا در لیگ بیست‌وسوم افزایش پیدا کند. قرمزپوشان قائمشهری که به‌واسطه تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به استقلال خوزستان در منطقه قرمز جدول حضور دارند، امیدشان به این است که بتوانند بعد از کسب برد روحیه‌بخش مقابل شمس‌آذر، بتوانند این‌بار در اراک برابر آلومینیوم پیروز شوند و با کسب دومین برد پیاپی، گامی بلند در مسیر بقا در لیگ بیست‌وسوم بردارند.

2 تیم در طول 16 ماه اخیر، 5 بار برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند که در اتفاقی جالب‌توجه، 2 رویارویی آن‌ها در جام حذفی بوده که مهم‌ترین آن در فینال جام حذفی 02-1401 بود که مازنی‌ها با هدایت ساکت الهامی توانستند در ضربات پنالتی پیروز شوند و قهرمانی تاریخی‌ای را به‌دست آوردند. نساجی در وقت قانونی، در 5 رویارویی اخیرش با آلومینیوم هیچ‌گاه پیروز نشده اما در طرف مقابل، سفیدوسبزپوشان توانسته‌اند 3 بار برنده شوند که 2 برد آن‌ها در فصل جاری (در دور رفت لیگ برتر و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی) بوده است. در فاصله حدوداً 24 ساعت تا برگزاری مسابقه، هنوز به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال، تیم داوری مسابقه معرفی نشده است.

ترکیب احتمالی آلومینیوم اراک

احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، علیرضا نقی‌زاده، عارف حاجی‌عیدی، امین جهان‌کهن، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی و مهدی لیموچی

ترکیب احتمالی نساجی مازندران

علیرضا رضایی، امیرمهدی جان‌ملکی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، مهرداد عبدی، محمدرضا حسینی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری