football360 logo

وینیسیوس خارج از زمین هم آرام نیست؛ غرق حاشیه!

08 فروردین 1403 ساعت 15:0482 نظر
ستاره تیم ملی برزیل در پایان دیدار برابر اسپانیا باز هم حاشیه‌سازی کرد.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل سه‌شنبه شب گذشته و در دیداری دوستانه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. این مسابقه جذاب در نهایت با تساوی پر گل ۳ بر ۳  به پایان رسید. برزیلی‌ها با گل دقیقه 96 لوکاس پاکِتا از روی نقطه پنالتی موفق به فرار از شکست برابر شاگردان لوئیس دِلافوئنته شدند. این بازی اگرچه دوستانه بود اما لحظات پایانی آن مانند یک جدال نفس‌گیر و تعیین کننده به حاشیه رفت؛ حاشیه‌ای که نقش اول آن باز هم کسی نبود جز وینیسیوس جونیور!

به دنبال حاشیه

طی ماه‌های گذشته وینیسیوس جونیور یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده . این حواشی به طور ویژه معطوف به مسائل نژادپرستی بوده اما حالا کم کم رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته و به سایر زمینه‌ها هم کشیده شده. وینیسیوس روز به روز پر حاشیه‌تر می‌شود و در جدیدترین نسخه از کُری خواندن برای نیمکت تیم حریف رونمایی کرده . وقتی لوکاس پاکِتا در ثانیه‌های پایانی بازی برابر اسپانیا موفق شد گل تساوی را وارد دروازه کند، وینیسیوس در حرکتی عجیب و کاملا غیرحرفه‌ای برای بازیکنی در این سطح، مستقیم نیمکت تیم ملی اسپانیا را نشانه گرفت و  این حرکت، لوئیس دِلافوئنته، سرمربی و آلوارو موراتا، کاپیتان اسپانیایی‌ها را به شدت عصبانی کرد. این عصبانیت در پایان بازی در حال تبدیل شدن به آشوب بین ۲ تیم بود که با دخالت نیروهای امنیتی کنترل شد.

وقتی دوست صمیمی هم ناراحت می‌شود

آشِ وینیسیوس به قدری شور بود که خوسِلو ماتو، هم‌تیمی او در رئال مادرید را هم به واکنش وا داشت. خوسِلو ثانیه‌هایی با وینیسیوس به طور جدی صحبت کرد اما به گفته خبرنگار موندودپورتیوو از توضیحات دوست و هم تیمی خود قانع نشد و با وجود تعویض پیراهن، با ناراحتی به رختکن رفت. وینیسیوس پس از تعویض شدن به صورت مداوم از کنار زمین به تصمیمات داور اعتراض می‌کرد و این موضوع، محیط را نسبت به این برزیلی جوان حساس کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری