football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 27 مارس؛ متهم گریخت!

08 فروردین 1403 ساعت 16:225 نظر
آچربی با فرار از محرومیت در دادگاه، ژوان ژسوس را هم محکوم نکرد.
به گزارش فوتبال 360، واپسین دیدارهای دوستانه بین‌المللی شب گذشته به پایان رسید و در مهم‌ترین دیدارها، پرتغال مقابل اسلوونی شکست را پذیرفت، آلمان موفق به غلبه بر هلند پس از فرانسه شد و نتیجه رویارویی تیم‌های برزیل با اسپانیا و انگلیس با بلژیک به جز تساوی نبود.
فرانسه و آرژانتین نیز همچنین به ترتیب بر شیلی و کاستاریکا غلبه کردند تا بازیکنان مهیای از سر گیری رقابت‌های باشگاهی شده و پس از به پایان رساندن فصل، رقابت‌های قاره‌ای در سطح ملی را آغاز کرده و با جلب نظر سرمربیان تیم‌های ملی، برای افتخار آفرینی با پیراهن تیم ملی کشورشان تلاش کنند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در بازی‌های پایانی مرحله پلی‌آف دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا، گرجستان با غلبه بر یونان برای نخستین مرتبه راهی دور نهایی یورو شد، ایسلند مقابل اوکراین برتری و شانس حضور را از دست داد و ضربات پنالتی، رویای ولز را از اژدهایان گرفت تا لهستان به‌عنوان آخرین تیم راهی دور نهایی شده و جمع تیم‌های حاضر در یورو 2024 تکمیل شود.
نشریه میرر با انتخاب تیتر «هی جود!» به گل نجات بخش جود بلینگام در پیراهن انگلیس اشاره داشته که ستاره رئال مادرید ساوتگیت را از تحمل دومین شکست پیاپی در ومبلی به فاصله 4 روز نجات داد. این نشریه همچنین در بخش دیگر، به حذف ولز از دور مقدماتی مسابقات و صعود لهستان به یورو اشاره کرده که تیتر «اژدهایان شکار عقاب شدند» تیتر انتخابی در این باره بوده است.

استار اسپورت تساوی مقابل بلژیک از جانب انگلیس را نه‌چندان امیدوار کننده توصیف کرده و گل بلینگام را در آستانه آغاز رقابت‌های یورو 2024، نجات‌بخش سرمربی سه‌شیر عنوان داده که در مسابقات پیش‌رو، چیزی جز قهرمانی نمره قبولی را به او نخواهد داد.

اکیپ برتری فرانسه مقابل شیلی در بازی دوستانه را پوشش داده است.

آ اس و مارکا هرکدام به نوبه خود تساوی پر گل برزیل و اسپانیا را بازتاب داده‌اند که شب گذشته دیدار به میزبانی سانتیاگو برنابئو انجام شد و در نهایت تیم‌ها به تساوی رضایت دادند.



اسپورت بارسلون اما درخشش لامینه یامال در این مصاف با پیراهن اسپانیا را برجسته کرده و با انتخاب تیتر «استقبال گرم برنابئو از ستاره بارسا» از حضور بازیکن جوان در بالاترین سطح فوتبال ملی تمجید کرده است.
یامال در مصاف با برزیل، گل نخست تیمش را با گرفتن خطای پنالتی پایه‌ریزی کرد، روی گل اولمو با ارسال پاس گل تاثیر مستقیم داشت و پیش از گل سوم لاروخا نیز یک موقعیت گل دیگر ایجاد کرد تا پس از فتح قلب هواداران بارسلونا، هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا را نیز به خود علاقه‌مند کند.

بیلت آلمان گزینه‌های نهایی بایرن‌مونیخ برای انتخاب جانشین توماس توخل را بررسی کرده که از روبرتو دزربی، ژابی آلونسو، روجر اشمیت و آنتونیو کونته به‌عنوان مربیان فصل آینده که یکی از آنها سکان هدایت بایرن‌مونیخ را در دست خواهد گرفت، نام برده است.

در ایتالیا، جملگی جراید به اعلام رای دادگاه ژسوس و آچربی توجه داشته‌اند که آچربی در پرونده توهین نژادی بی‌گناه شناخته و از طرف مقابل ژوان ژسوس نیز محکوم نشد تا ماجرا علیرغم عدم رضایت هواداران ناپولی، ختنم به خیر شود.

گاتزتا دلوسپرت در بخش دیگر، حضور کواراتسخلیا در یورو 2024 همزمان با عدم موفقیت تیم گودموندشون علیرغم درخشش در مسابقات پلی‌آف با ایسلند در این مسابقات را بازتاب داده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری