football360 logo

پایان فصل برای لاویا؛ ستاره ۵۳ میلیونی، فصل ۳۲ دقیقه‌ای

08 فروردین 1403 ساعت 19:2840 نظر
رومئو لاویا فصل را با تنها ۳۲ دقیقه بازی برای چلسی به پایان می‌برد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، رومئو لاویا، ستاره گرانقیمت چلسی که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات سال گذشته از ساوتهمپتون به غرب لندن آمد به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا ادامه فصل را از دست داد. لاویا در این فصل روی هم رفته تنها ۳۲ دقیقه در مسابقات رسمی پیراهن چلسی را به تن کرده.


ادامه مصدومیت هافبک بلژیکی بار دیگر برنامه‌های مائوریسیو پوچتینو برای ادامه فصل را با مشکل مواجه می‌کند. سرمربی آرژانتینی در تمام فصل علاوه بر تحمل فشار بی‌امان به دلیل هزینه‌های سنگین باشگاه در بازار نقل و انتقالات، ناچار بود با مصدومیت‌ پی در پی مهره‌های متعدد هم دست و پنجه نرم کند. ریس جیمز، کاپیتان تیم از ماه دسامبر سال میلادی گذشته برای چلسی به میدان نرفته و علاوه بر او، کریستوفر انکونکو، لوی کولویل و وسلی فوفانا هم کماکان در اتاق درمانی باشگاه حضور دارند.


مصدومیت بازیکنان، کار پوچتینو برای ایجاد چرخش و تغییر منظم در ترکیب را دشوار کرد و در غیاب لاویا، گزینه‌های او در خط میانی همچنان محدود خواهد بود. هافبک ۲۰ ساله که بعد از انتقال از ساوتهمپتون فصلی کاملاً کلافه‌کننده را پشت سر می‌گذارد به دنبال مصدومیت از ناحیه ران پا در جدال با کریستال پالاس در اولین روزهای زمستان، دیگر قادر به بازگشت به چمن سبز نشده. با اینکه انتظار می‌رفت فرایند درمان او در این ایام به پایان برسد، آزمون‌های پزشکی جدید نشان می‌دهد با طولانی شدن روند بازگشت، فصل برای لاویا به انتها رسیده است. 


چلسی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات سال گذشته در کورس رقابت بر سر هافبک‌های دانه‌درشت، لیورپول را شکست داد و لاویا را به استمفوردبریج آورد. او در همان ابتدای حضور در لندن ۴ ماه را به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا از دست داد و در ادامه با مصدومیت جدید به کلی از دسترس تیم خارج شد. پوچتینو در غیاب او برای شکل‌دهی خط میانی چلسی به کانر گالاگر، انزو فرناندس و مویسس کایسدو وابسته است؛ هر چند بازگشت کارنی چوکووئمکا از مصدومیت‌ زانو اوضاع را کمی بهتر کرده. چلسی از ابتدای دوران حضور تاد بولی و شرکت سرمایه‌گذاری کلیرلیک در ۲ سال گذشته یکسره با بحران مصدومیت روبه‌رو بوده؛ به گونه‌ای که سران باشگاه به دنبال ایجاد تغییرات در رأس دپارتمان پزشکی هستند.


چلسی از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان برنلی است. چلسی با یک بازی کمتر و ۳۹ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. فاصله با آخرین جایگاه احتمالی صعود به تورنمنت‌های اروپایی به ۵ امتیاز و فاصله با آخرین جایگاه احتمالی صعود به لیگ قهرمانان اروپا به ۱۴ امتیاز رسیده‌است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری