football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 28 مارس؛ راشفورد یورو 2024 را از دست می‌دهد؟

09 فروردین 1403 ساعت 16:2718 نظر
گری اونیل جدیدترین شایعه حول نیمکت مربی‌گری منچستریونایتد است.
به گزارش فوتبال 360، کار تیم‌های ملی در فیفادی ماه مارس با انجام هر کدام حداقل 2 بازی به پایان رسید و در میان مدعیان قهرمانی یورو 2024 در قاره اروپا، انگلیس و پرتغال دور از انتظار ظاهر شدند.
سه‌‎شیر که ابتدا مقابل برزیل و سپس مقابل بلژیک موفق به کسب پیروزی خانگی نشدند، تمامی توجهات رسانه‌ای را به خود و عملکرد سرمربی‌شان جلب کرده و آنها باید تا به صدا درآمدن سوت آغاز نخستین دیدار مسابقات در تابستان پیش رو، فشار سنگینی را تحمل کنند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
تیم ملی انگلیس در این فیفادی هم با بحران کوتاه مدت مصدومیت روبه‌رو بود و هم بسیاری بازیکنان موفق به برآورده کردن انتظارات سرمربی نشدند که همین مهم، انتخاب 26 بازیکن برای سفر به آلمان از جانب سرمربی نایب قهرمان اروپا را دشوارتر از قبل خواهد کرد.
نشریه میرر به احتمال عدم دعوت تیم ملی از مارکوس راشفورد برای حضور در مسابقات یورو 2024 خبررسانی کرده و از طرف دیگر، شانس کم جک گریلیش برای حضور در مسابقات را هم پوشش داده است.

نشریه استار اسپورت از گری اونیل به‌عنوان سرمربی محبوب راتکلیف برای پیوستن به کادر فنی شیاطین سرخ در فصل آینده نام برده است.

سان باتوجه به اوضاع مصدومیت در فهرست تیم ملی انگلیس، از قصد گرت ساوتگیت برای اعلام لیست تیم ملی در یورو 2024 با حضور 26 نفر پرده برداشته است که سرمربی انگلیسی می‌خواهد بدون توجه به محدودیت‌ها، با حداکثر پتانسیل ترکیب و بیشترین عمق اسکواد مسافر آلمان شود.

دیلی اکسپرس خبر داده گرت ساوتگیت فهرست نهایی تیم برای حضور در یورو 2024 را روز 8 ژوئن اعلام خواهد کرد و ساوتگیت باتوجه به افت شدید گریلیش و راشفورد، ترجیح می‌دهد برای حضور در پست وینگر، از جارود بوون و آنتونی گوردون دعوت به عمل بیاورد.

اکیپ فرانسه گزارشی از تصمیمات احتمالی تیری آنری برای انتخاب بازیکنان حاضر در المپیک 2024 پاریس منتشر کرده که او حق استفاده از 3 بازیکن بزرگسال را هم خواهد داشت و تنها چند روز پس از اعلام لیست تیم ملی بزرگسالان برای حضور در یورو 2024 توسط دشان، آنری قرار است بازیکنان انتخابی خودش برای حضور در المپیک 2024 پاریس را اعلام کند.

مارکای اسپانیا با اشاره به مصاف اسپانیا و برزیل، مصاف اندریک و لامینه یامال را نبردی برای آینده عنوان داده و این بازیکنان نوجوان را سرمایه فوتبال باشگاهی اسپانیا می‌داند که از فصل آینده، یکی در رئال مادرید و دیگری در بارسلونا حرف‌های بسیار برای گفتن خواهند داشت.

آ اس از قصد تونی کروس برای تمدید با رئال مادرید خبر داده و تیتر «او می‌ماند!» را انتخاب کرده است.

اسپورت بارسلون با انتشار تصویر یامال، لزوم مراقبت بارسلونا از این ستاره جوان را یادآور شده است. در این مسیر، فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا باید دست در دستان یکدیگر، نسبت به چگونگی استفاده از لامینه به توافق برسند زیرا حضور همزمان در المپیک و یورو در یک تابستان و انجام تمرینات فشرده در دو سطح، بسیار برای این بازیکن نوجوان خطرناک است.

کیکر آلمان، به استقبال درکلاسیکر فوتبال آلمان رفته و از تیتر «داربی همراه با یک علامت سوال» در این باره استفاده برده است.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت نسبت به تمدید قرارداد اینتر با اینزاگی واکنش نشان داده و پرده از مذاکرات طرفین برداشته است که سرمربی جوان ایتالیایی پس از فتح اسکودتو، قراردادش را تمدید شده خواهد دید و بندی برای تمدید خودکار در این قرارداد تا 2027 گنجانده خواهد شد.
گاتزتا همچنین به تمایل میلان برای جذب برادر مارکوس تورام به نام کفرن اشاره داشته و از تیتر «داربی تورام» برای این مهم در صورت حضور کفرن تورام در میلان استفاده کرده است.
کفرن تورام، فرزند دیگر لیلیان است که در 23 سالگی، هم به تیم ملی فرانسه دعوت شده و هم در پست هافبک برای باشگاه نیس به میدان می‌رود. او که پرورش یافته در آکادمی موناکو بوده، تابستان آینده به احتمال اندکی در نیس باقی خواهد ماند.

کوریره دلوسپرت به بند فسخ ارزان‌قیمت در قرارداد گلیسون برمر اشاره داشته که جدایی این مدافع از جمع بیانکونری را ساده می‌کند و باشگاه‌های لیگ برتری از جمله منچستریونایتد حاضر به پرداخت 60 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن او خواهند بود.

همچنین ژوان ژسوس پس از عدم محرومیت آچربی در پرونده توهین نژادی، در این باره گفته است: «دولت و وزارت ورزش ایتالیا از من در این پرونده محافظت نکردند!»
کوریره از طرف مقابل با توجه به خروج ایتالیانو در تابستان پیش رو از روی نیمکت ویولا، از رویای به خدمت گرفتن دروسی برای حضور در فیورنتینا صحبت به میان آورده و انقلابی که در انتظار این باشگاه فلورانسی خواهد بود را پوشش داده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری