football360 logo

پولیشیچ: در لندن همه چیز فرق داشت؛ عاشق ایتالیا هستم

10 فروردین 1403 ساعت 10:0010 نظر
کریستین پولیشیچ از علاقه به ایتالیا سخن گفت.

به گزارش فوتبال 360، کریستین پولیشیچ از زمان امضای قرارداد با میلان در تابستان گذشته، عملکرد درخشانی داشته است. او در مصاحبه خود بخش‌های مورد علاقه‌اش را از سبک زندگی ایتالیایی عنوان کرده است.

نمایش خوب

پولیشیچ از  وقتی در سن 15 سالگی به تیم دورتموند پیوست به دلیل نمایش خوب خود مورد ستایش قرار گرفت و از سنین جوانی نقش کاپیتانی را در تیم ملی بر عهده گرفت. با این وجود انتقال  به چلسی با هزینه زیاد مطابق انتظار نبود اما حضور  در میلان موجب شد تا بار دیگر هم از نظر فنی و هم از نظر شخصی به اوج برسد. 

پولیشیچ گفت: «سبک زندگی در اینجا قطعا با شیوه زندگی در لندن متفاوت است و تغییر فضا یک اتفاق بزرگ و  عالی برای من بود.»

او در ادامه سخنان خود گفت: «وقتی در لندن بودم همه چیز به سرعت در حرکت  و فرهنگ فوتبال دیوانه کننده بود. در اینجا، توانستم کمی با آرامش بیشتری کار کرده و از سبک زندگی، فرهنگ و غذا لذت ببرم. این را خیلی دوست دارم.»

حضور موفق 

کریستین پولیشیچ در این فصل برای میلان 12 به ثمر رسانده است.

روسونری در رده دوم سری آ قرار دارد. این یک نمایش خوب از سوی شاگردان استفانو پیولی بوده و با وجود اینکه 14 امتیاز از تیم صدرنشین کمتر دارد، هنوز هم  از شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا برخوردار است . این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف رم می‌رود. به نظر می‌رسد پولیشیچ نقش کلیدی را برای تیم پیولی ایفا کند زیرا آنها به دنبال قهرمانی اروپا هستند. برای بازیکن 25 ساله، این فصل فرصت خوبی بود تا اعتماد به نفس خود را در دل یک تیم برنده بازیابی کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری