football360 logo

برترین بازیکنان ایران در سال ۱۴۰۲؛ وقت درخشش باشو

09 فروردین 1403 ساعت 12:00362 نظر
مهدی قایدی در سال ۱۴۰۲ روزهای موفقی را پشت سر گذاشت.

در پایان سال 1402، مجموعه فوتبال ۳۶۰، اقدام به معرفی 15 بازیکن برتر فوتبال ایران در این سال نموده است. این انتخاب بر اساس بررسی کارشناسان این مجموعه از عملکرد بازیکنان شاغل در ایران و لژیونرها در رقابت‌های باشگاهی و ملی در سال گذشته صورت گرفته است. نفر هشتم این فهرست، مهدی قایدی است که چه در استقلال، چه در تیم ملی و چه در امارات خوش درخشید.

پایان روزهای فراموش‌نشدنی قایدی در استقلال

قایدی سال ۱۴۰۲ را در استقلال آغاز کرد. این بازیکن ۱۰ بازی برای این تیم انجام داد و در این ۱۰ مسابقه ۶ گل زد و با این آمار علی‌رغم اینکه تنها ۳ ماه در استقلال حضور داشت، بهترین گلزن این تیم در سال ۱۴۰۲ بود. قایدی علاوه بر این ۳ پاس گل هم داد و ۲ پنالتی گرفت. قایدی که به صورت قرضی به استقلال پیوسته بود، با پایان فصل مجبور به جدایی از این تیم و بازگشت به فوتبال امارات شد. قایدی به الاتحاد کلبا پیوست و زیر نظر فرهاد مجیدی سرمربی سابق خود فوتبالش را ادامه داد. قایدی در ۲۳ دیداری که برای این تیم اماراتی به میدان رفت، ۹ گل زد و ۲ پاس گل داد و دومین گلزن برتر این تیم در این فصل است.

بازگشت به تیم ملی پس از ۲ سال

مهدی قایدی از اواخر دوران حضور دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد ولی نمایش بی‌نظیر این بازیکن در پایان فصل گذشته، امیر قلعه‌نویی را مجاب کرد تا دوباره این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند و قایدی پس از ۲ سال در تورنمنت کافا برای تیم ملی به میدان رفت. قایدی در سال گذشته در ۸ بازی برای تیم ملی به میدان رفت و ۴ گل به ثمر رساند. قایدی در جام ملت‌های آسیا هم همراه تیم ملی بود و ۲ گل در آن مسابقات زد. این بازیکن جزو بهترین‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود و عدم حضور این بازیکن در ۲ بازی آخر تیم ملی عجیب به نظر می‌رسید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری