football360 logo

دستان بسته مورایس در تبریز؛ 2 ستاره محرومند، نیازمند شاید نرسد!

10 فروردین 1403 ساعت 17:00239 نظر
طلایی‌پوشان اصفهانی احتمالاً با غایبانی سرشناس در دیدار حساس برابر تراکتور تبریز صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، سپاهانی‌ها خود را برای انجام اولین بازی در سال جدید آماده کنند و آن‌ها باید روز چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور بروند. همواره دیدارهای سپاهان و تراکتور از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و البته حواشی خاص خود را هم داشته و در روزهای گذشته هم مسئولان 2 باشگاه نسبت به شرایط برگزاری مسابقه و احتمال تکرار حواشی دیدارهای اخیرشان واکنش نشان داده‌اند.

شاگردان ژوزه مورایس در حالی مهیای سفر به تبریز می‌شوند که سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان برای چینش ترکیب اولیه تیمش با دردسرهایی مواجه است. سپاهانی‌ها که بعد از تحمل 5 شکست پیاپی، توانستند با کسب 2 پیروزی متوالی در کورس مدعیان بالانشین جدول باقی بمانند، حالا برای نزدیک‌شدن به صدر جدول راه چاره‌ای جز کسب 3 امتیاز برابر تراکتور ندارند اما با این وجود، محرومیت‌ها و مصدومیت‌های بازیکنان کلیدی این تیم باعث شده تا کار سختی برای رسیدن به پیروزی در تبریز مقابل تراکتور داشته باشد.

2 ستاره چپ‌پا محروم هستند

فرشاد احمدزاده که در آخرین دیدار سپاهان پیش از تعطیلات فیفادی موفق به گل‌سازی برای سپاهان برابر گل‌گهر شد، در دقایق پایانی همان مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شانس حضور در جدال با تراکتور تبریز را از دست بدهد. ضمن آنکه میلاد زکی‌پور هم با توجه به اخطار دریافتی برابر حریف سیرجانی، 4کارته شد و نمی‌تواند برابر تراکتور تیمش را همراهی کند تا 2 مهره کلیدی و تاثیرگذار سپاهانی‌ها در سفر به تبریز نتوانند برای تیم‌شان برابر تراکتور به میدان بروند.

سرنوشت مبهم 3 ستاره!

پیام نیازمند دروازه‌بان شماره یک سپاهان که در جدال با گل‌گهر مصدوم شد و شانس حضور در اردوی ملی را هم از دست داد، همچنان از فرم ایده‌آل دور است و مشخص نیست بتواند تیمش را در جدال با تراکتور همراهی کند یا خیر. هر چند که کادرپزشکی باشگاه سپاهان امیدوارند نیازمند به شرایط مسابقه برسد اما احتمال غیبت او برابر تراکتور و حضور نیما میرزازاد در خط دروازه طلایی‌پوشان دور از ذهن نیست. ضمن آنکه آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد، 2 پدیده سپاهان هم که به دلیل مصدومیت در اردوی اخیر تیم ملی حضور نداشتند، هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده‌اند و براساس آخرین خبرها، یوسفی قطعاً شانسی برای حضور در جدال با تراکتور ندارد و سرنوشت حسین‌نژاد هم نامشخص است تا طلایی‌پوشان با وضعیتی ویژه و احتمالاً در غیاب 5 مهره سرشناس خود برابر تراکتور صف‌آرایی کنند!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری