football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 31 مارس؛ جهان علیه تکرار سه‌گانه سیتی!

۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۱3 نظر
منچسترسیتی برای انجام 4 دیدار آینده، کمتر از میانگین 3 روز استراحت بین دیدارها در اختیار خواهد داشت.
به گزارش فوتبال 360، با پایان رقابت‌های فیفا در سطح ملی، فوتبال باشگاهی در قاره اروپا از جمعه شب از سر گرفته شد و هیجان که در سایر لیگ‌ها، شب گذشته هیجان فوتبالی را به اوج رساند، امشب در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
شنبه شب دورتموند پس از سال‌ها درکلاسیکر به میزبانی آلیانتس آرنا را پیروز شد و در شب برتری تاتنهام و استون‌ویلا، شیاطین سرخ عملکرد اسف‌بارشان را با از دست دادن 2 امتیاز پیوند زدند تا بیش از پیش در کورس کسب سهمیه به‌عنوان تیمی ذاتاً بازنده در سال‌های اخیر جا بمانند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب از ساعت 19:00 به وقت تهران، منچسترسیتی و آرسنال در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهد رفت که شاگردان پپ گواردیولا در مسیر تلاش برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و فتح دوباره سه‌گانه، محکوم به کسب پیروزی در این دیدار هستند.
نشریه استار اسپورت در واکنش به تساوی منچستریونایتد و برنتفورد یادداشتی منتشر کرده و در بخش دیگر نیز مصاف دزربی با لیورپول را برجسته کرده که این سرمربی ایتالیایی پس از پاسخ رد ژابی آلونسو، یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی یورگن کلوپ در تابستان پیش رو خواهد بود.
سر تیتر خبرها در جراید انگلیسی از جمله استار اسپورت اما مربوط به مصاحبه پیش از بازی پپ گواردیولا بوده که به زمان‌بندی دیدارهای تیمش در رقابت‌های مختلف، از جام حذفی و لیگ برتر انگلیس گرفته تا لیگ قهرمانان اروپا، اعتراض داشته است.
گواردیولا که تیمش امشب در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال است، طی 6 روز آینده در 2 دیدار حساس دیگر مقابل استون‌ویلا و کریستال پالاس به میدان خواهد رفت و سپس 9 آوریل، مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صف‌آرایی می‌کند. کمتر از 216 ساعت و 4 دیدار حساس برای سیتی؛ تیمی که در مسیر فتح سه‌گانه برای دومین فصل متوالی تلاش می‌کند و تا پیش از 10 آوریل، به طور میانگین هر 54 ساعت یک مرتبه باید مقابل حریفان به میدان برود. 2 روز و 6 ساعت استراحت برای ریکاوری پس از فیفادی!

دیلی تلگراف بخش دیگری از صحبت‌های پپ گواردیولا را بازتاب داده که مسیر آرسنال در مسیر قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری را نسبت به منچسترسیتی و لیورپول، بسیار آسان‌تر خوانده است.

اکیپ فرانسه به اسقبال «لو کلاسیک» فوتبال در این کشور رفته که از ساعت 22:15 امشب به وقت تهران، مارسی میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و اهالی ولودروم شانس صعود به رتبه ششم جدول را در صورت پیروزی مقابل صدرنشین خواهند داشت.

مارکا مصاف رئال مادرید و بیلبائو را برجسته کرده است و از بابت انتظار درخشش از بلینگام، حضور در این دیدار را حائز اهمیت در مسیر فتح عنوان پیچیچی تصور کرده است.

آ اس به بازگشت میلیتائو به ترکیب رئال مادرید پس از 232 روز غیبت اشاره داشته که پایان مصدومیت او، خبر خوشایندی برای کارلتو و پسرانش خواهد بود.

اسپورت بارسلون پیروزی بارسلونا مقابل لاس‌پالماس به لطف تک گل رافینیا را برجسته کرده که شاگردان ژاوی علاوه بر حفظ روند شکست‌ناپذیری‌شان، فاصله امتیازی با رئال مادرید در صدر جدول را نیز تنها 5 امتیاز می‌بینند که امید به شکست صدرنشین مقابل شگفتی‌ساز فصل جاری فوتبال اسپانیا، بیلبائو خواهند داشت.
بیلبائو تحت هدایت ارنستو والورده رتبه چهارم جدول رده‌بندی لالیگا را در اختیار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند؛ آن هم در شرایطی که رتبه چهارم در صورت عدم پیروزی بر رئال مادرید به فاصله 24 ساعت در خطر از دست رفتن قرار خواهد گرفت.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت پیروزی میلان مقابل فیورنتینا و شکست دوباره یوونتوس تحت هدایت الگری، این بار مقابل لاتسیو را برجسته کرده است که جایگاه میلان در رتبه دوم جدول را تثبیت کرد و یوونتوس را در خطر از دست دادن رتبه سوم قرار داد.

تیتر گاتزتا برای پوشش پیروزی حساس میلان، «لیائو از جنس طلا» بوده و این نشریه اشاره داشته است که اینتر فرداشب برای افزایش دوباره امتیاز به 14+ به مصاف حریفش خواهد رفت.

کوریره دلوسپرت به کسب تنها 7 امتیاز از 9 بازی توسط یوونتوسِ مکس الگری اشاره داشته و تیتر «مینیموم مکس» را انتخاب کرده است.

توتوسپرت نیز در واکنش به بحران ایجاد شده در جمع بیانکونری توسط الگری و پسرانش، سوالی خطاب به سرمربی این تیم مطرح کرده با عنوان «مکس! این بود یوونتوس؟!» و اشاره داشته است فتح جام حذفی فوتبال ایتالیا، تنها راه پیش روی الگری برای به پایان رساندن فصل خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری