football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه یکم آوریل؛ دروغ 13 پپ!

۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲59 نظر
پپ گواردیولا معتقد است سرنوشت قهرمانی از دستان منچسترسیتی خارج شده است!
به گزارش فوتبال 360، تساوی آرسنال و منچسترسیتی در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس، فضا را برای صدرنشینی لیورپول و بازپس ستاندن صدر جدول رده‌بندی مهیا کرد که مقابل برایتون از شوک دریافت گل زود هنگام خارج شده و 3 امتیاز را در نهایت به نام خود زد.
در دیگر دیدارها نیز در سایر رقابت‌ها، پاری‌سن‌ژرمن فاتح لوکلاسیک شد تا فاصله‌اش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده در صدر جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، 2 رقمی شده و همچنین رئال مادرید نیز از سد اتلتیک بیلبائو گذشت تا فاصله‌اش با بارسلونا کاهش نیابد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
جیرونا بار دیگر پیروزی حساسی به چنگ آورد تا فشار بر بارسلونا را حفظ کرده و شکست اتلتیک بیلبائو باعث شد رتبه چهارم جدول در اختیار این تیم در خطر از دست رفتن قرار گیرد؛ اگر اتلتیکو مادرید موفق به کسب پیروزی در واپسین دیدار هفته شود.
نشریه‌های مارکا و آ اس هرکدام به نوبه خود پیروزی رئال مادرید بر بیلبائو را بازتاب داده و از رودریگو تمجید کرده‌اند که با بریس در این دیدار حساس، ضامن کسب سومین پیروزی متوالی شاگردان کارلتو در لالیگا بود.



اسپورت بارسلون به این مهم اشاره داشته که بارسلونا تحت هدایت ژاوی، بار دیگر صلابت در خط دفاعی‌اش را بازیافته و اگرچه فاصله با رئال مادرید در صدر جدول قابل توجه است اما در کمپ بارسلونا، آبی‌واناری‌ها به کسب پیروزی مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو دور برگشت که دو هفته آینده برگزار خواهد شد، خوش‌بین و امیدوار هستند.

اکیپ فرانسه برتری پاری‌سن‌ژرمن در لوکلاسیک مقابل مارسی اوج گرفته تحت هدایت ژان لویی گاسه را بازتاب داده که این تیم پس از حذف از لیگ اروپا، مقابل رن و پاریس هم متوقف شد تا امیدهای کسب سهمیه‌اش برای فصل آینده کمتر شود.
اکیپ در این باره و در توصیف این مصاف، تیتر «حرف آخر را همیشه پاریس می‌زند!» را انتخاب کرده است.

در شرایطی که کشور ایتالیا نیز تعطیلی ملی روز عید پاک به‌تبع باور به رستاخیز مسیح را پشت سر می‌گذاشت و روزنامه‌ای در این کشور به چاپ نرسید، جراید انگلیسی جملگی به پوشش حواشی مصاف‌های لیگ برتر این کشور پرداختند.





در این رابطه، پپ گواردیولا اذعان داشته است پس از تساوی مقابل آرسنال، سرنوشت کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از دستان منچسترسیتی خارج شده و همه چیز به عملکرد آرسنال و لیورپول بستگی دارد.
این در شرایطی است که آرسنال و لیورپول بازی رو در رویشان را پیش از این پشت سر گذاشته و در صورت کسب امتیازات کافی از دیدارهای باقی مانده قادر به جلوگیری از تکرار قهرمانی منچسترسیتی و تاریخ‌سازی پسران پپ خواهند بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری