football360 logo

بازی بزرگ با احتمال تولد آقای گل جدید؛ سایه سنگین ستاره تراکتور حس می‌شود

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵113 نظر
رحمان جعفری این شانس را دارد تا مقابل سپاهان به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برسد.

به گزارش فوتبال 360، دیدار سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، جنگ آقای گلی هم است؛ جنگی که در پایان آن، احتمال معرفی یک آقای گل جدید به فوتبال ایران وجود دارد. تراکتور پس از لوسیانو ادینیو، سال‌ها رنگ یک مهاجم تراز اول را ندید؛ بازیکنی که بتواند با سایر مهاجمان لیگ برتر رقابت کند و در زمینه آقای گلی، حرفی برای گفتن داشته باشد.

فصل 94-1393 آخرین حضور یک قاتل سریالی در خط حمله تراکتور بود. در آن فصل، تراکتور با اختلاف یک امتیاز نسبت به سپاهان ۵۹ امتیازی در رده دوم ایستاد و ادینیو هم با ۲۰ گل، آقای گل لیگ برتر لقب گرفت. پس از آن فصل، دیگر خبری از یک گلزن درجه یک در ترکیب تراکتور نبود و حالا در لیگ برتر بیست‌وسوم، یک بازیکن ایرانی در ترکیب پاکو خمس، خودی نشان داده است.

حضور به‌موقع رحمان جعفری در تبریز

تبریزی‌ها در لیگ بیست‌وسوم، باز هم خلأ یک مهاجم گلزن را حس می‌کنند. حضور هافبک خلاقی مانند ریکاردو آلوز باعث شده مهاجمان تراکتور بیشتر در موقعیت گلزنی قرار بگیرند، اما نگاهی ساده به نرخ امید گل تراکتور و مقایسه آن با تعداد گل‌های ثبت شده، نشان می‌دهد خط حمله سرخ‌پوشان زهر کافی را ندارد، ولی درست مانند سکانس پایانی یک فیلم؛ وقتی که فکرش را نمی کنید، قهرمان وارد می‌شود!

در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ بیست‌وسوم، رحمان جعفری از شمس‌آذر قزوین به تراکتور پیوست؛ بازیکنی که در نیم‌فصل اول ۵ گل به‌ثمر رسانده بود و در لیگ یک هم آمار خوبی داشت. رحمان جعفری تکه آخر پازل تاکتیکی پاکو خمس بود؛ پازلی که قطعه اصلی آن گم شده و پس از کش‌وقوس‌های فراوان تکمیل شد. رحمان جعفری در ۵ بازی با پیراهن تراکتور، ۴ گل به‌ثمر رسانده تا نوید روزهای روشنی را در خط حمله تراکتور بدهد.

بازی بزرگ با احتمال تولد آقای گل جدید

به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، بازی زردپوشان اصفهانی با تراکتور در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به تعویق افتاد و فردا این بازی به میزبانی تراکتور برگزار می شود. رضا اسدی و شهریار مغانلو دو گلزن برتر فعلی لیگ بیست‌وسوم هستند که هر دوی آن‌ها با ۱۰ گل در صدر لیست قرار دارند، اما سایه سنگین رحمان جعفری را حس می کنند.

رحمان جعفری اکنون ۹ گله است و در بازی با سپاهان، فرصت دارد به عنوان آقای گلی مشترک با مغانلو و اسدی دست پیدا کند یا حتی با عملکردی خیره کننده، آن‌ها را پشت سر بگذارد. تراکتور پس از سال‌ها بازیکنی دارد که می‌تواند برای کسب عنوان آقای گلی تلاش کند و حالا باید دید آیا زمان تولد یک آقای گل جدید فرا رسیده است یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری