football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 2 آوریل؛ الگری یا یوونتوس فصل را به پایان می‌رساند؟

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷5 نظر
مکس الگری تنها 2 بازی برای خارج کردن تیمش از بحران فرصت خواهد داشت.
به گزارش فوتبال 360، اینتر با غلبه بر امپولی در واپسین دیدار هفته سری آ، فاصله‌اش با میلان در صدر جدول سری آ فوتبال ایتالیا را به 14+ افزایش داد و آماده است تا همزمان با تلاش برای پیروزی در داربی دلامادونینا، جشن قهرمانی بیستم را هم بگیرد.
از طرف مقابل اما یوونتوس که موفق نشد مقابل لاتسیو تحت هدایت سرمربی جدیدش امتیازی به چنگ آورد، باتوجه به درخشش بولونیا رتبه سومش در جدول رده‌بندی را هم در خطر از دست رفتن می‌بیند و بعید نیست تا پایان فصل در صورت ادامه این روند، سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان به عنوان یکی از 4 تیم بالانشین جدول را هم به رم تقدیم کند!
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب لیگ برتر انگلیس نیز با 5 دیدار از سر گرفته خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، تاتنهام مهمان وستهام خواهد بود و پس از مصاف نیوکاسل و اورتون، فولام و ناتینگام فارست به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
نشریه میرر همچون سایر جراید انگلیسی، به صحبت‌های دیوید مویس در حمایت از کلوین فیلیپس اشاره داشته که گفته است: «این حجم از فشار روانی بر هافبک انگلیسی و انتقاد به عملکرد او، خارج از دایره انصاف است!»
پیش‌تر کلوین فیلیپس که به صورت قرضی از منچسترسیتی در جمع چکش‌ها توپ می‌زند، پس از شکست مقابل نیوکاسل انگشت وسطش را خطاب به هواداران منتقد و ناراحت وستهام نشانه رفته بود.

نشریه سان صحبت‌های پپ مبنی بر عنوان دادن منچسترسیتی به‌عنوان یکی از سه تیم برتر تاریخ را پوشش داده و در بخش دیگر، تمایل تاتنهام و آرسنال به جذب السکاندر ایزاک، مهاجم سوئدی نیوکاسل با انتقالی به ارزش 100 میلیون پوند را بازتاب داده است.

اکیپ فرانسه مصاحبه رافائل واران را پوشش داده که گفته است: «من به بدنم آسیب بسیاری وارد کرده‌ام! باید به سلامتی بازیکنان فوتبال توجه بیشتری داشته باشیم!»

لوفیگارو بخش ورزشی‌اش را به حواشی دیدار مارسی و پاریس اختصاص داده که در جریان پیروزی پاریسی‌ها، کیلین امباپه به نوعی از زمین بازی خارج شد که به رسانه‌ها اجازه گمانه‌زنی درباره تیره و تار شدن رابطه او با سرمربی تیم، لوئیس انریکه در آستانه مصاف حساس با بارسلونا را بدهد.

مارکا گزینه‌های رئال مادرید برای به خدمت گرفتن در بازار تابستانه از میان مدافعان جوان را بررسی کرده است.

آ اس نوشته: «تمرکز رئال مادرید و آنچلوتی از هم‌اکنون به مصاف حساس مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا معطوف شده است که کهکشانی‌ها می‌خواهند مدافع عنوان قهرمانی را به زانو درآورده و از تکرار سه‌گانه منچسترسیتی به نوبه خود جلوگیری به عمل آورند.»

اسپورت بارسلون تصویر فرنکی دیونگ و پدری را منتشر کرده است و نوشته: «آنها می‌خواهند در پاریس به میدان بروند.» کادر پزشکی بارسلونا در تلاش است این دو بازیکن مصدوم تیم را به این دیدار حساس برساند تا بارسلونا مقابل پاریس تا سر حد توان برای جلوگیری از حذف در این مرحله تلاش کند.

در ایتالیا، یانیک سینر تمامی توجهات را به خود جلب کرده اما ورای دنیای توپ و راکت، گاتزتا دلوسپرت اشاره داشته مصاف در جام حذفی مقابل لاتسیو، بهترین فرصت برای ولاهوویچ خواهد بود تا از شر انتقادات خود را رهایی بخشد.
این نشریه همچنین به مذاکرات اورلیو دلورنتیس اشاره کرده که خواهان به خدمت گرفتن آنتونیو کونته برای فصل آینده است.

توتوسپرت اما اشاره داشته اگرچه سناریو اخراج الگری پیش از پایان فصل پیچیده است اما مدیران یوونتوس تنها 2 بازی به سرمربی ایتالیایی فرصت داده‌اند تا حکم بقا روی نیمکت بیانکونری تا پایان فصل را دریافت کند.

طبق این گزارش، مکس تنها مصاف مقابل فیورنتینا و تورینو را فرصت خواهد داشت تا با کسب حداکثر امتیاز، خود و تیمش را از بحران نجات دهد. تیمی که تا ماه ژانویه برای فتح اسکودتو اینتر را به چالش می‌کشید اما پس از مصاحبه الگری مبنی بر تلاش تیم برای کسب سهمیه، از 9 دیدار بیش از 7 امتیاز کسب نکرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری